תיקון מסך מחשב שבור

מחפשים שירותי תיקון מסך מחשב שבור? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מחשב נייד מורכב כיחידה אחת ניידת, המסך של המחשב הנייד מהווה יחידה נפרדת משאר המחשב, דבר המקל מעט על תיקון מסך מחשב שבור. תיקון מסך מחשב שבור הינו חד משמעי כשקיים סדק או ממש שבר על גבי המסך, שבר שמקשה על העבודה. גם מסך של מחשב נייח יכול להישבר כתוצאה מפגיעה של כדור, או מרפק שזז בטעות למקום הלא נכון ומעיף את המסך מהשולחן עליו עמד. תיקון מסך מחשב שבור דורש טיפול של איש מקצוע מיומן, אי לכך, יש לקחת את המחשב לתיקון במעבדת מחשבים.

לא ללכת לאיבוד בעניין המידע שבמחשב

ישנם אנשים שטועים לחשוב שבגלל שמחשב נייד הוא יחידה אחת, מסך מחשב שבור עלול להשפיע על תכולת המידע שנמצא על המחשב. ובכן, הדבר כלל אינו נכון, כאשר קיימת פגיעה במסך המחשב הנייד, לא מתקיימת פגיעה במחשב עצמו אלא רק במסך. לפיכך, לא קיימת שום סכנה למידע ששמור במחשב. תיקון מסך מחשב שבור לא יוסיף ולא יגרע מפעילות המחשב עצמו.

 

שירות חרום

הצורך לבצע תיקון מסך מחשב שבור משבית לחלוטין את היכולת שלכם לעבוד עם המחשב, לא חשוב כלל אם הוא נייח או נייד. הדבר הופך להיות קריטי כשמדובר במחשב עבודה ולמעשה, יום העבודה שלכם נעצר עקב המצב של המסך.

אי לכך, ישנן מעבדות מחשבים נבחרות שמציעות שירות מהיר למצבי חרום, נציג המעבדה יגיע למקומכם תוך שעתיים שלוש, ייקח מכם את המחשב אל מעבדת התיקונים, טכנאי המעבדה יבצעו תיקון מסך מחשב שבור במידת האפשר, נציג המעבדה יחזיר אליכם את המחשב עם המסך המתוקן עד הבית, עוד באותו היום.

מדוע מוצע שירות שכזה? מכיוון שמסך סדוק וחוסר היכולת לעבוד עם המחשב מכניסים אתכם ללחץ, למצב רוח ירוד ולדאגה, שגרת היום שלכם נפגעת ומעבדת המחשבים מנסה להקל עליכם ולו במעט, כשתדעו שביום למחרת יהיה לכם מחשב לעבוד עליו.

 

כיצד ניתן למנוע שבר במסך מחשב?

מסכים של מחשבים נייחים מעצם היותם נייחים חשופים הרבה פחות לסדקים ושברים הנגרמים מנפילה וספיגת מכה חזקה. לעומתם, מחשבים ניידים מעצם היותם ניידים חשופים גם חשופים לנפילות, קבלת מכות ואף למגע בלתי רצוי של נוזלים קרים או חמים.

אמנם יהיה נכון לומר שגם האדם הכי זהיר עלול לעשות טעות שתייצר פגיעה במסך המחשב אולם, בכל זאת ניתן לתת מספר עצות, כיצד לשמור על המחשב הנייד שלכם מנפילה ומקבלת מכות חזקות במצבים שונים ומשונים. דבר ראשון, דאגו להעביר את המחשב הנייד שלכם ממקום למקום רק כשהוא בתוך תיק נשיאה מיוחד ומרופד היטב, תיק שימנע מכה חזקה גם במצב של נפילת המחשב כשהוא נמצא בתוכו.

דבר שני, הישמרו מאוד מנפילת המחשב כשהוא לא בתוך תיק הנשיאה מכיוון שזה יוביל באופן וודאי לצורך לבצע תיקון מסך מחשב שבור או לבצע החלפת מסך. דבר אחרון, שימו לב שאינכם סוגרים את המחשב הנייד כשנמצאים עליו חפצים קטנים, הדבר עלול ליצור סדק במסך המחשב ולחייב אתכם לבצע תיקון מסך מחשב שבור.

 

מעבדת מחשבים

תיקון מסך מחשב שבור הינה פעולה הדורשת ידע טכני מקצועי בתחום המחשבים ולכן, כדאי מאוד לתת למעבדת מחשבים מקצועית לבצע את התיקון, על מנת להבטיח תוצאה טובה. אי לכך, לפני כל דבר אחר, חפשו מעבדת מחשבים בעלת מוניטין של אמינות ושקיפות, שירות אדיב המעיד בדרך כלל על טיב התיקון שתקבלו.

וודאו שבמעבדת המחשבים מועסקים טכנאים מוסמכים ומנוסים ובאופן כללי, הרגישו שאתם בטוחים שהגעתם למקום הנכון. כמו בכל דבר, המלצה של אדם שאתם מכירים וסומכים עליו, תעשה, על פי רוב, את העבודה, בדרך למציאת מעבדת מחשבים איכותית.

 

האם כדאי לתקן מסך מחשב שבור?

התשובה לשאלה זו היא לא חד משמעית ותלויה בנוסחת העלות מול התועלת. כלומר, אם קיים סדק או שבר במסך המחשב שלכם, עלות התיקון של המסך תנוע סביב 500 שקלים, עלות לא זולה יחסית, ויתכן שיהיה לכם כדאי כבר להחליף מסך, במידה ועלות מסך חדש למחשב המסוים שלכם לא עולה על סך של 800 שקלים.

ישנם מחשבים מדגמים מסוימים שהחלפת המסך שלהם יקרה ועולה כ- 1000 שקלים ויותר, במקרה כזה, עדיף לבצע תיקון בסכום השווה למחצית עלות ההחלפה. תיקון מסך מחשב שבור לא בכל מחיר, כל מקרה לגופו, כל מחשב וסוגו.

 

מסכים בטכנולוגיות מתקדמות

בשנים האחרונות נכנסו לחיינו מסכים מתקדמים במיוחד שחוללו מהפכה של ממש בתחום מסכי המחשב. המסך הראשון הוא מסך המגע המאפשר עבודה עם המסך והמחשב על ידי נגיעה במסך, במקום עבודה עם עכבר מחשב. מסך המגע מורכב משני מסכים שבחלק מהמקרים מודבקים זה לזה ובדגמים מסוימים הם נמצאים במרחק קטן האחד מהשני. מסך אחד הוא מסך המגע והמסך השני הוא מסך תצוגה.

מסך מתקדם וחדשני נוסף הוא מסך שמתכוונן ב- 360 מעלות והופך את המחשב הנייד שלכם גם לטאבלט. גם מסכים אלה הינם מסכי מגע מעבר ליכולת הכוונון הייחודית שלהם. תיקון מסך מחשב שבור מתייחס גם לשני סוגי מסכים אלה, התיקון שלהם מורכב יותר אך בחלק מהמקרים בהחלט אפשרי וכמובן, החלפת מסך מסוגי מסכים אלה הוא פרויקט יקר בפער גדול מתיקון המסך.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?