תיקון מחשב נייד

מחפשים שירות תיקון מחשב נייד? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

אנו מבלים שעות רבות עם המחשב הנייד שלנו, לא פעם אפילו יותר זמן משאנו מבלים עם בן הזוג  או עם הילדים שלנו. לכל אחד יש את סוג מחשב הנייד המועדף עליו בהתאם לצרכים ולסגנון האישי. ומה קורה כשיש תקלה במחשב? תיקון מחשב נייד הינו שכיח במעבדות המחשבים ויש מעבדות שאף מתמקצעות בתיקוני ניידים מחברות ספציפיות. אז מהם המחשבים הניידים המובילים בשוק? ומה חשוב לדעת בכל הנוגע לתיקון שלהם?

תיקון מחשב נייד במרכז

תיקון מחשב נייד בצפון

תיקון מחשב נייד בדרום

תיקון מחשב נייד בשרון

תיקון מחשב נייד בחיפה

תיקון מחשב נייד בירושלים

תיקון מחשב נייד ביהודה ושומרון

מחשבים ניידים מכל עבר

אנו נמצאים בעיצומה של מהפיכה טכנולוגית. המחשבים, בצורה כזו או אחרת, נמצאים בכל מקום שאליו רק נפנה מבט. אבל איך הכול התחיל? עוד בעולם העתיק עסקה האנושות בניסיון לבצע חישובים שונים. כבר במחצית הראשונה של המאה ה-20 החלו להופיע מחשבים של ממש, אולם אלה הסתמכו על טכנולוגיה אנלוגית, בעוד שבשנות ה-30 וה-40 של המאה ה-20 ניתן לראות כבר מחשבים העושים שימוש בטכנולוגיה דיגיטאלית.

בעוד שהמחשבים הראשונים שימשו לחישוב חישובים ולמטרות מדיניות וצבאיות, המחשבים כיום משמשים לכל תחום בחיינו, לרבות פנאי ובידור. הטכנולוגיה המתפתחת בקצב תדיר מאפשרת לרכיבי המחשב שתפסו בעבר חדרים שלמים, להידחס כיום לרכיבים זעירים. בתוך כך, המחשבים הנייחים משמשים כיום בעיקר משרדים מיושנים, ואילו המחשבים הניידים נמצאים מכל עבר.

מחשבים ניידים, המכונים laptopים בהשאלה מאנגלית, הינם בעלי אותם יכולות כמו המחשבים הנייחים, אולם נחשבים לחסכוניים יותר בהיותם פועלים על סוללה ואינם מצריכים חיבור תמידי לחשמל. המחשבים הניידים קלים לנשיאה, כוללים לרוב מסך LCD  ומקלדת מובנית.

מחשבים ניידים שונים נבדלים זה מזה בגודלם ובביצועיהם. חברות שונות מייצרות מחשבים ניידים שונים ומצריכות תיקון שונה. מחשבים ניידים תוצרת asus, dell, lenovo, acer וכן מחשבי המק של apple הם מהמחשבים המובילים בשוק.

מחשבים ניידים מכל עבר

 

כללי אצבע בתיקון מחשבים ניידים

המחשבים הניידים האישיים שלנו מלווים אותנו לכל מקום, ולעתים הופכים למוצר יקר ערך, המהווה אפילו ערך סנטימנטלי עבורנו. עם זאת, תיקון לעתים אינו צעד חכם ולעתים עדיפה רכישה. כאשר המחשב חדש מומלץ לתקנו שכן הרכיבים בו חדשים והוא חסין יותר לתקלות נוספות. לעומת זאת, אם הגיל והבלאי של המחשב כמו גם האופן בו אתם שומרים עליו מפני נפילות לוקה בחוסר, יתכן ויש לשקול קנייה של מחשב נייד חדש בתקווה לשמור עליו בעתיד טוב יותר.

 

הגורם האנושי

לתקן או לא לתקן זו השאלה, כולנו אוהבים מוצרים חדשים, חדישים, יפים למראה וכאלה שנותנים לנו את התחושה שיש לנו את הטוב ביותר. לפיכך, רבים מאתנו אינם סובלים תקלות במכשירים אלקטרוניים לרבות כמובן מחשבים. תקלה גורמת לנו להרגיש שיש לנו מוצר נחות בעוד שלאחרים יש מוצר אחר מתקדם יותר.

במידה והנכם עומדים מול תקלה במחשב האישי שלכם, מומלץ לעצור לרגע ולחשוב, מה תדרוש מכם רכישה של מחשב חדש מעבר לכיף שבריח המוצר החדש מהאריזה. מחשב חדש זה אומר שיש להעביר את כל החומר שנמצא במחשב הישן למחשב החדש. מחשב חדש זה אומר, להתקין מחדש את כל התוכנות בהן אתם משתמשים.

מחשב חדש זה אומר, התקנה של דרייברים חדשים, התקנה מחודשת של מדפסת, סורק וכו'. כלומר, רכישת מחשב חדש כרוכה בלא מעט עבודה וישנן פעולות שעבורן תדרשו לאיש מחשבים מיומן. האם לא חבל על הכסף והזמן כשבסך הכל, בעלות לא מאוד גדולה בדרך כלל, תוכלו לתקן את מה שנדרש במחשב הישן?

קחו בחשבון שזמן המדף של המחשב אצלכם גם כך לא יהיה מאוד ארוך מכיוון שהטכנולוגיה לא עוצרת לרגע, וכל שנה יוצא דגם חדש, מתקדם יותר, מהיר יותר ואיכותי יותר של מחשב וביננו, אין לזה סוף. אז תחליפו מחשב רק כשבאמת אין ברירה כי המחשב מאוד ישן או מאוד מקולקל.

כללי אצבע בתיקון מחשבים ניידים

תיקון מחשב נייד acer

חברת acer היא חברה טאוויאנית, יצרנית המחשבים הרביעית בגודלה בעולם. מחשבים ניידים של acer מועדפים פעמים רבות על ידי סטודנטים בשל משקלם הנמוך ומחיריהם הנוחים יחסית. עם זאת, בחלק מהדגמים המפרט הטכני דל.

תקלות נפוצות במחשבים ניידים תוצרתacer  כוללות תיקון לוח אם , החלפת מקלדת, תיקון מעגל טעינה, תיקון יציאות USB ועוד. הצצה למחירי תיקון והחלפה של רכיבי מחשבים ניידים תוצרת acer: החלפת סוללה כ-70 ₪, החלפת מסך מגע 300-1000 ₪ תלוי בדגם המחשב, מסגרת למחשב נייד- 250-280 ₪, גב מסך 250-280 ₪, החלפת מקלדת כ-250 ש"ח.

 

תיקון מחשב נייד asus

חברת asus אף היא חברה טאוויאנית, מיצרניות המחשבים הגדולות בעולם. שם החברה נגזר מדמותו המיתולוגית של פגסוס, הסוס המכונף. בהתאם, המחשבים הניידים של asus קלים לנשיאה ככנף. מחשבי asus  פופולאריים בקרב גיימרים חובבנים ומקצוענים בשל החומרה המרשימה שלהם. שמם של מחשבי asus הולך לפניהם גם בשל המפרט הטכני העשיר שלהם, הביצועים  הגבוהים של המעבדים והרוח העיצובית שהם מביאים.

תקלות נפוצות במחשבים ניידים תוצרת asus נוגעות לרכיבים שונים בלוח האם של המחשב, לתיקון חומרה, החלפת מסך, החלפת מקלדת, תקלות במערכות ההפעלה, וירוסים, גיבויים וכדומה. חשוב לציין כי נקודת התורפה של המחשבים הניידים של asus מתייחסת לתיקוני פלסטיקה של המחשב או לשברים במחשב, שתיקונם נחשב למורכב יותר במחשבים אלה ביחס לאחרים.

הצצה למחירי תיקון והחלפה של רכיבי מחשבים ניידים תוצרת asus: החלפת סוללה כ-130 ₪, החלפת מסך מגע 400-1000 ₪ תלוי בדגם המחשב, מסגרת למחשב נייד- 250-280 ₪, גב מסך 250-280 ₪.

תיקון מחשב נייד asus

 

תיקון מחשב נייד lenovo

חברת lenovo היא חברה סינית בינלאומית שנוסדה בהונג קונג וידועה כספקית המועדפת של חברת IBM. כמו כן, חברת lenovo  מובילה את שוק מכירות המחשבים בישראל. מחשבים ניידים תוצרת lenovo נחשבים למחשבים העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחדישות. מחשבי החברה נחשבים אמינים ועמידים לאורך זמן, אם כי יש המדווחים על פרצות אבטחה המובנות בחומרת המחשב.

תקלות נפוצות בחשבים ניידים של lenovo כוללות בין השאר תקלות הקשורות לחומרה, לכרטיסי מסך, להחלפת לוח אם ועוד. הצצה למחירי תיקון והחלפה של רכיבי מחשבים ניידים תוצרת lenovo: החלפת סוללה כ-80 ₪, החלפת מסך 300-1000 ₪ תלוי בדגם המחשב, מסגרת למחשב נייד- 250-300 ₪, גב מסך 250-280 ₪.

 

תיקון מחשב נייד dell

חברת dell  היא חברה אמריקאית בינלאומית, מיצרניות המחשבים הגדולות בעולם. מחשבי נייד של  dell נחשבים למחשבים איכותיים, אמינים וחדשניים, בעלי מעבדים עוצמתיים ויכולות גרפיות מרשימות. בסקרים רבים מחשבי dell, ניידים ונייחים כאחד, נמצאו כמובילים במדדים רבים.

מחשבי dell נחשבים למחשבים עמידים מאוד, אולם גם המחשבים העמידים ביותר נתקלים מעת לעת בתקלות שונות. תקלות נפוצות המצריכות תיקון מחשבים ניידים של חברת dell כוללות בין השאר תיקון והחלפת לוח אם, תיקון והחלפת כונן קשיח, החלפת מקלדת, החלפת מסך ועוד.

הצצה למחירי תיקון והחלפה של רכיבי מחשבים ניידים תוצרת dell: החלפת מקלדת- כ-100 ₪, החלפת מאוורר- כ-300 ₪, החלפת סוללה כ-100 ₪, החלפת מסך 300-1000 ₪ תלוי בדגם המחשב, מסגרת למחשב נייד- 250-300 ₪, גב מסך 250-280 ₪.

תיקון מחשב נייד dell

 

תיקון מחשב נייד מק

חברת אפל המזוהה עם מייסדה הפופולארי סטיב ג'ובס, היא חברה בינלאומית אמריקאית, כשמחשבי המק שלה נחשבים למוצרייה הנמכרים ביותר. סדרת מחשבי הנייד Apple Mac כוללת מחשבים כגון מחשבי מקבוק פרו, מקבוק אייר ועוד. בעוד שבמקור מחשבי מק יועדו למשתמשים מומחים כגרפיקאים ולעוסקים בדפוס, עם הזמן התאימה החברה את המחשבים לשוק הצרכני וכיום היא פונה גם למשתמשים הפרטיים, זאת תוך שמירה על הייחודיות המאפיינת את החברה בטח ובטח בפן העיצובי ובדקיקות המחשב.

תקלות נפוצות במחשבי מק כוללות בין השאר תיקון והחלפת לוח אם, הסרת וירוסים, החלפת מקלדת, החלפת מסך ועוד. הצצה למחירי תיקון והחלפה של רכיבי מחשבים ניידים תוצרת מק: החלפת מקלדת- 400-1200 ₪, החלפת מאוורר- כ-300 ₪, החלפת סוללה כ-400 ₪, החלפת מסך 400-1500 ₪.

*טיפ קטן: ליצרניות המחשבים יש תוכנות המאפשרות לבדוק את מצב סוללת המחשב כמו MYASUS למחשבים ניידים תוצרת asus או Lenovo Vantage תוצרת lenovo.

תיקון מחשב נייד מק

 

לסיכום

המחשבים הניידים נכנסו היטב היטב לחיינו. לכל מחשב נייד מאפיינים ייחודים משלו והמשתמשים בוחרים מחשבים שונים על פי צרכיהם השונים. בסקירה שערכנו צללנו למאפיינים, ליתרונות ולחסרונות של המחשבים השונים, לתקלות האופייניות לסוגי מחשבים אלה ואף הצצנו לעלויות תיקון. רבים מהאנשים נקשרים למחשבים הניידים שלהם וכשיש תקלה מזדרזים לתקנה. יחד עם זאת, מחשבים ניידים שמצריכים טיפול חוזר ונשנה ברכיבים שונים ככל הנראה עשו את שלהם ויש לשקול חלופה של קניית מחשב נייד חדש.