הטמעת מערכת CRM הינה פעולה בסיסית שמתבצעת בחברות קטנות, בינוניות וגדולות מסיבות שונות. מדריך זה עולה לרשת, כדי להציג בפניכם את 3 הסיבות הנפוצות ביותר שמובילות ליישום פעולה זו. הישארו כאן ותגלו מהן? איך תוכלו ליהנות מהן? ומה כדאי לדעת רגע לפני שמתחילים בהליך?
רגע, מה זה CRM?
נסביר תחילה אודות טיבה של המערכת המתקדמת, עבור מי מכם שטרם הכירו בה מקרוב. נציין שמדובר בתוכנה מתקדמת שתאפשר לכם ליהנות מההליכים הבאים:
- ניהול יעיל של נתוני הלקוחות
- אוטומציה של המכירות
- ניתוח ודיווח של נתונים
- אינטגרציה מול מערכות נוספות בעסק
זו ההזדמנות לציין שההתקנה של המערכת מתבצעת תוך הסתייעות מצד מומחים בתחום. שכן, אלה יוכלו לבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר.
סיבה ראשונה – משפר את הקשרים עם הלקוחות
כאמור, מערכת CRM מאפשרת לנהל את נתוני הלקוחות באופן פשוט. ניתן להבין מכך שהדבר מוביל לשיפור ניכר בקשר שלכם (בעלי העסקים) מול הלקוחות. שכן, המערכת מספקת מידע רלוונטי שמוביל לניתוח של המידע באופן מסודר. מדובר לצורך הדוגמא בהיסטוריה של רכישות, פירוט שיחות קודמות מול הלקוח, ניהול של תלונות, העדפות לקוח ועוד. צוותי המכירות של העסק יכולים לקבל את המידע במהירות ולספק ללקוחות את השירות הטוב ביותר שיותאם להם באופן אישי. לחצו על הקישור הבא ותגלו איך הדבר בא לידי ביטוי בפועל: https://crmers.co.il.
סיבה שנייה – הגדלת המכירות
בעלי עסקים שהטמיעו את מערכת ה – CRM המתקדמת בעסק שלהם, יוכלו להעיד שזו הביאה לעלייה ניכרת במכירות. שכן, זו מאפשרת לנתח את ההעדפות של הלקוחות ולהפיק קמפיינים שמותאמים אישית עבורם. במקרים מסוימים אף ניתן להציע שירותים ו\או הנחות שיותאמו להם באופן אישי.
סיבה שלישית – התייעלות של תהליכי העבודה
המידע שהוצג עד כה מלמד אותנו שהמערכת המתקדמת מייעלת את תהליכי העבודה של העסק. נסביר שהדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל מיני דרכים, לדוגמא:
- הגדרת תהליכים חיוניים שיתבצעו באופן אוטומטי. מדובר לצורך הדוגמא בשליחה של מיילים ללקוחות לאחר שאלה קיבלו את השירות או ביצעו רכישה
- יצירת תזכורות אוטומטיות לפגישות
- זיהוי של בעיות בתהליכים שונים, לדוגמא, התמודדות עם לקוח שהתלונן על אופי השירות או המוצר. המערכת מזהה את משך הטיפול בתלונה ומאפשרת להכיר באפשרויות השיפור של התהליך, כדי שניתן יהיה לשפר את חווית הלקוח בעתיד
מילים אחרונות לסיום
כל עסק צריך להטמיע מערכת CRM במחשבים שלו. בשלב זה אתם יודעים שיש לכך סיבות רבות, ובניהן השיפור של התקשורת מול הלקוחות, הגדלת המכירות של העסק והתייעלות של תהליכי העבודה. זה הזמן ליצור קשר עם חברה מומלצת שתבצע את ההתקנה שתשפר את התנהלות העסק שלכם. נאחל בהזדמנות זו שתבצעו בחירה מושכלת שתשתלם בהמשך.