החלפת מסך מגע למחשב נייד

מחפשים שירותי החלפת מסך מגע למחשב נייד? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

המחשבים האישיים, הנייחים והניידים כאחד, עברו שינויים טכנולוגיים כבדי משקל בשני העשורים האחרונים. אחת המהפכות האחרונות בתחום המחשב האישי התרחשה דווקא במסך, שהפך לגדול יותר, מתכוונן יותר ובעיקר, כזה שניתן לתפעל במגע יד ולא רק באמצעות העכבר. המסכים החדשים הם ללא ספק מתקדמים ומתוחכמים מאוד ובאותה נשימה הם גם רגישים וחשופים לתקלות מורכבות בשל מורכבותם שלהם.

בעיקר במחשבים ניידים חשופים מסכים אלה לזעזועים כתוצאה מנפילות וחבטות. המאמר הבא עוסק בנושא החלפת מסך מגע למחשב נייד ובמגוון התקלות שמתרחשות בהם.

מסך שהוא חלק בלתי נפרד מהמחשב

כידוע לכל, מסך מחשב נייד, בניגוד למה שקורה במחשב נייח, מהווה חלק בלתי נפרד מהמחשב עצמו והוא אינו יחידה חיצונית נפרדת. מסכי המגע מחולקים שלני חלקים נפרדים המייצרים מסך מגע אחד, מסך תצוגה ומסך מגע. במידה ויש לנו תקלה באחד משני החלקים הללו לא נידרש בהכרח לבצע החלפת מסך מגע למחשב נייד, נוכל להסתפק בתיקון או החלפת מסך המגע או מסך התצוגה.

במקרים הנחשבים ליוצאי דופן ואפילו חריגים, מסך התצוגה ומסך המגע מודבקים האחד לשני ואז נאלץ לבצע החלפה של שניהם כלומר, החלפת מסך מגע למחשב נייד.

החלפת מסך מגע למחשב נייד – ביצוע

פעולת החלפת מסך מגע למחשב נייד מתבצעת בכל דגם של מחשב נייד בצורה מעט שונה. השוני נובע כתוצאה מהשוני שקיים בין הדגמים השונים של המחשבים הניידים אולם, ישנן פעולות שזהות בכל המקרים של החלפת מסך מגע למחשב נייד. למשל, בבואנו לבצע החלפת מסך מגע למחשב נייד נהיה חייבים להדביק למסך המגע סלוטייפ שיחסום שברי זכוכיות שעלולים לעוף לעברנו במהלך פעולת פרוק המסך.

בנוסף, חשוב מאוד שהאדם שמבצע את פעולת פרוק המסך ירכיב משקפי מגן לצורך הגנה על העיניים מזכוכיות וכל דבר אחר שעלול לפתע להתעופף לעברו מכיוון המסך. זה המקום לומר, החלפת מסך מגע למחשב נייד הינה פעולה המיועדת לביצוע על ידי טכנאי מחשבים מקצועי, כל אחד אחר עלול לבצע נזק בלתי הפיך ולא רק למסך המגע אלא, למחשב הנייד כולו.

כיצד תוכלו לשמור על מסך המגע שלכם שלא יישבר?

במקרים רבים מסך המגע מתקלקל עקב נפילה וספיגת מכה חזקה, אי לכך, חשוב לנהוג בזהירות רבה עם המחשב הנייד, ולעשות הכל כדי שלא ייפול לכם על הרצפה. מעבדות מחשבים שונות מדווחות שחוו מקרים בהם תקלת המסך נבעה כתוצאה מסגירת המסך על האוזניות או כבל הטעינה והדבר גרם לשבירתו של מסך המגע, חשוב אם כך לשים לב לא לבצע טעויות אלה.

בנוסף, קנו תיק נשיאה למחשב נייד עם ריפוד מגן איכותי שימנע זעזוע קשה במצב של נפילה וחבטה.

התאמת מסך מגע למחשב נייד

במידה ואין ברירה ועליכם לבצע החלפת מסך מגע למחשב נייד, שימו לב שיש להתאים באופן מדויק את מסך המגע למחשב הנייד שלכם. על מנת לבצע את ההחלפה בצורה מדויקת יש לפרק את החלק האחורי של מסך המגע שם, ניתן למצא את המאפיינים שמציינים את הדגם המדויק של מסך המגע שלכם ובהתאם להם, להתאים את מסך המגע החדש.

החלפת מסך מגע למחשב נייד מחייבת התאמה מלאה של המסך לדגם הספציפי של המחשב הנייד שלכם, חשוב לזכור זאת.

חלקי חילוף

דיווח נוסף של מעבדות מחשבים עוסק בכך שלא פעם אנשים שהיו זקוקים לבצע החלפת מסך למחשב נייד, לא יכלו לבצע זאת מידית עקב מחסור בחלקי חילוף שנבע מכך שהמסך היה מדגם מאוד חדש, שטרם הוציאו לו חלקי חילוף לשוק.

אבל, חשוב לציין, ברוב המקרים כן ניתן למצא חלקי חילוף למסכי מגע ובמחירים סבירים, לעומת הצורך לרכוש מחשב נייד חדש. לעיתים, על מעבדת המחשבים לבצע הזמנה של רכיב מהיצרן שאינו נמצא בארץ ופעולה זו מן הסתם אורכת זמן מה וסבלנותכם, הלקוחות נדרשת.

אל תנסו זאת לבד בבית

מסך המגע מגיע לרוב מודבק אל מסגרת בדבק דו צדדי, זהו אלמנט נוסף שהופך את פרוק המסך והרכבת המסך החדש למורכב.  החלפת מסך מגע למחשב נייד דורשת כלי עבודה מיוחדים שניתן למצא במעבדות מחשבים בלבד ולכן, אל תנסו לבצע החלפת מסך מגע למחשב נייד לבד בבית. הנזק שאתם עלולים לגרום למסך ואף למחשב הנייד כולו יהיה יקר ואולי לא בר תיקון.

מעבדת מחשבים טובה ואמינה

על מנת לבצע החלפת מסך מגע למחשב נייד, שהינה פעולה מורכבת כפי שצוין קודם לכן, יש למצא מעבדת מחשבים המתמחה בהחלפת מסך מגע למחשב נייד. יש לציין שלא כל מעבדות המחשבים נכנסו כבר לתחום מסכי המגע, חלקן עדין לא השתלמו בנושא ולא מספקות את השירות למסכים אלה. אי לכך, חפשו לפני הכל, מעבדת מחשבים עם מוניטין של שירות אדיב ומקצועיות, בקשו המלצות מאנשים קרובים שאתם סומכים על דעתם.

צרו קשר עם המעבדה עליה המליצו לכם, שימו לב לאדיבות השירות שאתם מקבלים, הוא מעיד לא פעם על טיב השירות באופן כללי, שאלו באופן ברור האם מעבדת המחשבים מעסיקה טכנאי מחשבים שמוסמכים לבצע החלפת מסך מגע למחשב נייד. היו בטוחים שהגעתם למקום הנכון ורק לאחר מכן הביאו להם את המחשב הנייד שלכם לתיקון.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?