טכנאי מחשבים ניקוי ווירוסים

מחפשים שירותי טכנאי מחשבים ניקוי ווירוסים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

אחרי שנתיים פלוס בהם המילה ווירוס שגורה בכל פה נדמה לי שאנשים זקוקים למעט מנוחה מהמילה הזאת. כמה חבל שגם בעולם המחשבים והתוכנה קיים המושג הזה של ווירוסים, הם אמנם מסוג מעט שונה, אבל ישנם קווי דמיון מסוימים מעבר לשם הזהה.

ווירוסים של מחשבים מדבקים כמו ווירוסים ויראליים רק שבמקום להדביק בני אדם הם מדבקים מחשבים. כיצד בני אדם אמורים להתמודד עם ווירוסים כבר לא ממש ברור בשלב הזה אולם, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם ווירוס במחשב הינה להזמין טכנאי מחשבים לניקוי ווירוסים.

קווים לדמותו של ווירוס המחשבים

ווירוס מחשבים הינו קוד זדוני שמסוגל לשכפל את עצמו באמצעות שינוי הקוד של תוכנות מחשב אחרות. תוכנה שהקוד שלה שונה על ידי ווירוס מחשבים נקראת "נגועה" בווירוס. מדוע בחרו בעולם הדיגיטלי לתאר את התופעה דווקא במילה ווירוס? מכיוון שהלוגיקה של הווירוס הוויראלי שתוקף בני אדם דומה מאוד ללוגיקה של ווירוס המחשבים.

תוכנות זדוניות המדבקות בווירוס מחשבים כלשהו נכתבות במטרה רעה להשתלט על מידע של אדם אחר, או במטרה לבצע פשע מקוון אולם, תוכנות כאלה מסייעות גם ללוחמת סייבר בין צבאות ומול ארגוני טרור ופשע מכל העולם. בכל הקשור למחשב הפרטי שלכם, במידה והוא "נגוע" הזמינו טכנאי מחשבים לניקוי ווירוסים.

קווים לדמותו של ווירוס המחשבים

 

הדרך להתמודד עם ווירוסים במחשב

שתי דרכים מרכזיות קיימות להתמודדות מול תקיפה של תוכנות זדוניות והדבקות בווירוסים למיניהם, הן פועלות בשלבים בדרך שתתואר מיד. האופציה הראשונה להתמודד עם ווירוסים היא באמצעות התקנה של תוכנת אנטי ווירוס במחשב. קיימות תוכנות אנטי ווירוס רבות וחשוב להזכיר חלק מהן.

 

תוכנות אנטי ווירוס מומלצות

  • TOTAL AV – מדובר בתוכנת אנטי ווירוס עטורת פרסים ויש לה למעלה מעשרה מיליון משתמשים. התוכנה מספקת הגנה רב שכבתית מווירוסים, בשילוב קצב איתור יוצא דופן. התוכנה כוללת VPN (חיבור שמסתיר את כתובת ה- IP של המחשב), חומת אש ותוספות אבטחה נוספות רבות ואיכותיות.
  • NORTON – אחת מתוכנות האנטי ווירוס המוכרות ביותר בתחום הגנת הסייבר. התוכנה מספקת הגנה מעולה למחשבים מכל סוג, לטלפונים חכמים ומכלול מוצרי אפל. תוכנה שזכתה בפרס "ההגנה הטובה ביותר" מטעם AV – TEST, היא מבטיחה הגנה איכותית מפני ווירוסים ויש לה תוסף משמעותי שמאפשר בקרת הורים מצוינת.
  • PANDA – תוכנת אנטי ווירוס המבוססת על תורת למידת מכונה הכוללת פיצ'רים נוספים רבים במחיר סביר. בנוסף, התוכנה כוללת VPN חינמי והיא איננה משפיעה בשום צורה על ביצועי המחשב. מדובר באנטי ווירוס שמספק הגנה ברמות הגבוהות ביותר שקיימות ויש לו ממשק נקי ונוח.

 

תוכנות אלה עשויות למנוע את הצורך בטכנאי מחשבים לניקוי ווירוסים.

 

טכנאי מחשבים ניקוי ווירוסים

במידה ולמרות הימצאותה של תוכנת אנטי ווירוס איכותית, המחשב שלכם נדבק בווירוס מחשבים, מומלץ להזמין טכנאי מחשבים לניקוי ווירוסים. הטכנאי, לא רק שיבצע ניקיון מוחלט של המחשב, הוא יעדכן את האנטי ווירוס שלכם ואולי יחזק אותו בצורה זו או אחרת ולסיום, יבצע פרמוט של המחשב.

הדרך להתמודד עם ווירוסים במחשב

 

שליטה מרחוק

טכנאי מחשבים לניקוי ווירוסים יכול לבצע את הפעולה גם בשליטה מרחוק. כיצד זה קורה? הטכנאי יבקש מכם להתקין במחשב תוכנה לשליטה מרחוק, לאחר שתתקינו אותה ותריצו אותה במחשב, הוא יבקש מכם את הקוד שהיא רושמת לכם. מהרגע שהקוד יהיה בידי הטכנאי, הוא יוכל להיכנס לתוך המחשב שלכם ולבצע את פעולת ניקיון הווירוסים מרחוק.

ישנם הרבה מאוד טכנאי מחשבים שמציעים שירות טכני מרחוק במסגרתו הם מבצעים ניקיון ווירוסים מהמחשב. טכנאי מחשבים לניקוי ווירוסים יבצע סריקת ווירוסים, יסיר אותם, ויחזיר את המחשב תוך דקות לתפקוד מלא. הטכנאי יעדכן את האנטי ווירוס שלכם לטובת שדרוג רמת ההגנה של המחשב ויעדכן את חומת האש. מדובר בשירות יעיל, מהיר וכזה שיחסוך לכם כסף.

שליטה מרחוק

 

מהן ההשפעות של ווירוסים על המחשב?

מחשב שנדבק בווירוס ואגב, עולם המחשבים מכיר מעל מיליון ווירוסים שונים התוקפים מחשבים, מושפע בעיקר בכל הקשור למהירות הביצועים שלו. מחשב שמתחיל לפתע לעבוד לאט אפילו כשהוא מנסה, בסך הכל להיכנס לדפדפן האינטרנט, עשוי להיות "נגוע" בווירוס.

לעיתים, הווירוס פוגע בתקינות עבודתו של הדיסק הקשיח, דבר שגורם גם כן להאטת הביצועים של המחשב. בכל המקרים הללו מומלץ להזמין טכנאי מחשבים לניקוי ווירוסים. על פי רוב, מדובר בפעולה שמרחוק תעלה לכם בממוצע 150 שקלים וטכנאי שהגיע פיזית אליכם, יגבה כ- 250 שקלים.

 

היכן ברשת האינטרנט הכי קל להידבק בווירוסים?

ברחבי רשת האינטרנט קיימים מספר מקומות בהם הסיכוי להידבק בווירוס גדול מאוד. להלן מספר דוגמאות: תוכנות שיתוף קבצים, פתיחת מיילים ממקורות לא ידועים (ספאם), אתרים בהם ניתן להוריד תוכנות או משחקים למחשב שלכם, כניסה ללינקים שמגיעים ממקורות לא ידועים ועלולים להיות כשלעצמם ווירוסים, אתרים המיועדים למבוגרים בלבד, פרסומות שונות שמקורן אינו מוכר. כל המקומות הללו שנמצאים ברחבי הרשת עשויים לגרום לכך שתידרשו לטכנאי מחשבים לניקוי ווירוסים.

היכן ברשת האינטרנט הכי קל להידבק בווירוסים?

 

סימנים נוספים המסמנים שישנם ווירוסים במחשב

רמזים לכך שהמחשב שלכם נדבק בווירוס ועל הצורך בהזמנת טכנאי מחשבים לניקוי ווירוסים הם כדלקמן:

יש לכם קובץ שמשכפל את עצמו בתיקיות שונות במחשב, תוכנת אבטחת המידע שלכם לא עובדת ולא מסירה  ווירוסים, אין אפשרות לבצע התקנת אנטי ווירוס, יש לכם פתאום סמלים חדשים על שולחן העבודה וקבצים נעלמים לכם מהדיסק הקשיח ללא הסבר.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?