ניקוי ווירוסים ופרמוט

מחפשים שירותי ניקוי ווירוסים ופרמוט? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

אחד הדברים המטרידים והמעצבנים ביותר שיכולים לקרות למחשב שלכם הוא הדבקות בווירוס. ווירוס במחשב עלול להשבית לחלוטין את עבודת המחשב ולעכב לכם עבודה או, לבטל את פעילות הזמן הפנוי שלכם אל מול המחשב. ווירוסים פותחו במטרה להזיק למחשבים ולכן, חשוב תמיד להיות ערוכים ומוכנים כנגד ווירוסים למיניהם.

אחד מתחומי הפיתוח המואצים ביותר בתחום המחשבים הוא הגנת הסייבר כלומר, פיתוח תוכנות הגנה מול ווירוסים ותוכנות זדוניות. חשוב לדעת, מחשב שנדבק בווירוס וממש הפסיק לתפקד, יידרש הן לניקוי הווירוס ממנו והן לפרמוט לאחר מכן. בואו נצלול לתוך העולם של ניקוי ווירוסים ופרמוט מחשבים.

ניקוי ווירוסים ופרמוט – היכן נדבקים?

ישנן פעולות שונות ומרחבים ברשת בהם הסיכוי להדבק בווירוס מחשבים גבוה יותר מאשר באזורים אחרים, מהן אותן פעולות ועל אילו מרחבים ווירטואליים מדובר?

  • פתיחת קבצים שקבלתם במייל ממקור שאינכם מכירים עלול לייצר הדבקה.
  • גלישה לאתרי אינטרנט שאינם מוכרים עלולה להסתיים בהדבקה.
  • תוכנות לשיתוף קבצים ידועות כמסוכנות.
  • אתרים שמציעים לכם הורדה חינמית של תוכנות כאלה ואחרות עלולים לסכן את המחשב בהדבקה.
  • כניסה ללינקים לא מזוהים שקבלתם במרחב של הרשתות החברתיות עלול לייצר הדבקה.
  • אתרי אינטרנט לגברים בלבד ידועים כמדביקים בסבירות גבוהה.
  • פרסומי ספאם עלולים גם הם להיות מסוכנים.

 

ניקוי ווירוסים ופרמוט נדרש לאחר כניסה לא זהירה לאתרים וקבצים שונים.

ניקוי ווירוסים ופרמוט – היכן נדבקים?

 

כיצד ניתן להגן בצורה טובה על המחשב?

ניקוי ווירוסים ופרמוט המחשב יכולים להימנע במידה ומבצעים מספר פעולות חשובות, היכולות לייצר רובד הגנתי על המחשב. אחד מאמצעי ההגנה החשובים הוא התקנת תוכנת אנטי ווירוס שתמיד נמצאת בפעולה, מדובר בתוכנת אנטי ווירוס בגרסה מתקדמת שאיננה חינמית. תוכנות האנטי ווירוס המומלצות ביותר הינן: , McAffe, Norton Antivirus, Nod32 Eset, Panda, AVG ותוכנות נוספות הנחשבות מעט פחות.

תוכנות האנטי ווירוס מגנות על המחשב מפני הדבקות בווירוסים שונים, הן סורקות התקנים חיצוניים שאותם אתם מחברים למחשב ומייצרות שכבת הגנה מפני ווירוסים שמסתובבים במרחב הווירטואלי. תוכנות האנטי ווירוס מתעדכנות כל העת בווירוסים החדשים שמתגלים ברחבי הרשת, וכך דואגות לשמור על המחשב שלכם לאורך כל הדרך.

כיצד ניתן להגן בצורה טובה על המחשב?

 

מה עושים במידה ובכל זאת המחשב נדבק בווירוס?

ברגע שהמחשב שלכם נדבק בווירוס עליכם להזמין טכנאי מחשבים לביצוע ניקוי ווירוסים ופרמוט המחשב. מי שמתעקש לנסות לטפל בבעיה בעצמו צריך לאתחל את המחשב ולהיכנס "למצב בטוח" (לחיצה על מקש אף 8 או אף 5 במחשבים מסוימים). בעת העלאת המחשב ולפני שמופיע מסך מערכת ההפעלה יפתח לכם מסך לבן על רקע שחור, לחצו על "מצב בטוח" ולאחר מכן אנטר.

יש לקחת בחשבון שעליית מערכת ההפעלה "במצב בטוח" לוקחת יותר זמן מהרגיל, המערכת תעלה ברזולוציה נמוכה יותר, אייקונים מוגדלים במיקומים מפוזרים יהיו גם כן. אין לכם מה לחשוש, אחרי שתפעילו את המחשב מחדש הכל יחזור למקום הרגיל שלו.

עתה, בצעו סריקת ווירוסים באמצעות תוכנת האנטי ווירוס שלכם, "במצב בטוח" מערכת ההפעלה לא תעלה קבצי מערכת שבהם, על פי רוב, ווירוסים נוהגים להתבסס. לא כל ווירוס מתנקה מיד על ידי האנטי ווירוס ולכן, אם זה המצב, לא תוכלו להימנע מהזמנת טכנאי מחשבים שיבצע המשך ניקוי ווירוסים ופרמוט של המחשב שיסייע בפתרון הבעיה מול הווירוסים.

מה עושים במידה ובכל זאת המחשב נדבק בווירוס?

 

האזור שהווירוסים אוהבים

מרבית הווירוסים מנסים לגרום נזק בדיסק הקשיח של המחשב במטרה לפגוע במידע שנמצא על גבי הדיסק. חלק קטן של ווירוסים פוגע דווקא בחומרת המחשב, על ידי ביצוע הוראות קריאה בלתי פוסקות של הדיסק הקשיח. פעולות אלו עלולות להרוס לחלוטין את הדיסק הקשיח של המחשב. דפוס הפעולה של ווירוסים הוא פגיעה במידע שנמצא על גבי המחשב ובעיקר על הדיסק הקשיח שמאחסן רוב מוחלט של המידע שלכם.

פגיעת הווירוסים הינה הדרגתית והיא מייצרת תופעות מוזרות כגון: קבצים שננעלים, קיצורי דרך שלא אתם הגדרתם, קבצים פגומים והודעות שגיאה שונות שקופצות בזמן הפנייה לתוכניות כאלה ואחרות. ניקוי ווירוסים ופרמוט מחשב יכול להציל את הדיסק הקשיח של המחשב.

האזור שהווירוסים אוהבים

 

כל המוסיף גורע

אנשים נוטים לחשוב שככל שיתקינו יותר תוכנות אנטי ווירוס במחשב שלהם כך הוא יהיה מוגן יותר, חשיבה זו מקורה בטעות והיא רק עלולה להוביל אתכם למצב בו תדרשו לבצע ניקוי ווירוסים ופרמוט מחשב. במידה ותתקינו מספר תוכנות אנטי ווירוס במחשב שפועל באמצעות מערכת הפעלה של חלונות, עלולה להיות לכך השפעה הרסנית.

הסיבה לכך נעוצה בין השאר בעובדה ששתי תוכנות אנטי ווירוס עלולות לנסות להיפטר האחת מהשנייה בשל זיהוי לקוי, זה דפוס הפעולה שלהן והן עשויות לטעות ולנטר אחת את השנייה כתוכנה מזיקה. בנוסף, התקנת שתי תוכנות אנטי ווירוס במחשב אחד שעובד על מערכת הפעלה של חלונות, תגזול מהמחשב את כל כוחו.

הסריקה שמבצעת תוכנת האנטי ווירוס, סריקה שמתבצעת לעיתים קרובות, שואבת כמות לא מבוטלת של זיכרון מהמחשב כך שסריקה כפולה, של שתי תוכנות אנטי ווירוס, תגרום כנראה לקריסה של המחשב, הדבקות בווירוסים וצורך לבצע ניקוי ווירוסים ופרמוט מחשב.

כל המוסיף גורע

 

סמני הזיהוי לווירוס במחשב

כיצד תדעו שיש לכם ווירוס במחשב וצריך לבצע ניקוי ווירוסים ופרמוט של המחשב? ישנם מספר סמנים מובהקים לכך. הסימן הראשון הינו עבודה איטית יותר של המחשב שלכם ובנוסף, פרסומות רבות תקפוצנה לכם לתוך המסך, דבר שיפריע לכם מאוד בעת השימוש במחשב, בעיקר אם מדובר בעבודה.

הסרת ווירוסים או ניקוי ווירוסים ופרמוט מחשב על ידי טכנאי מחשבים מקצועי יעלה לכם בין 350 ל – 550 שקלים, תלוי באם תדרשו להתקין תוכנת אנטי ווירוס שהטכנאי יביא עמו.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?