מעבדה למחשב נייד

מחפשים טכנאי מחשבים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מעבדות מחשבים צמחו כאן כמו פטריות אחרי הגשם, חלקן שייכות לרשתות של חנויות מחשבים גדולות, חלקן מעבדות פרטיות קטנות שעל פי רוב, יודעות לספק את העבודה. מחשבים ניידים משמשים בדרך כלל כמחשבי עבודה להרבה מאוד אנשים ולכן, חשיבותן של מעבדות מחשבים למחשבים ניידים בעלות חשיבות ייחודית.

השאלה שאנשים בוודאי שואלים את עצמם לא פעם היא, כיצד אדע שמצאתי מעבדה למחשב נייד שהיא טובה, מקצועית ואמינה. במאמר הבא ננסה לענות גם על שאלה זו ונתייחס למגוון השירותים (תיקונים והחלפת רכיבים), שמספקת מעבדה למחשב נייד.

מעבדה למחשב נייד

במקרים רבים אנשים מזמינים טכנאי מחשבים אל ביתם על מנת שיבדוק את המחשב שלהם, יאבחן את התקלה ויטפל בה. על פי רוב, בעיקר כשמדובר במחשבים נייחים, טכנאי המחשבים אכן יכול לטפל ולסדר את הבעיה במחשב אולם, ישנם מקרים בהם טכנאי מחשבים אינו מספיק.

הדבר נכון בעיקר במקרים בהם מתגלה בעיה בגוף המחשב של מחשב נייד, המורכב מהרבה חלקים זעירים ולכן, מומלץ לבצע את התיקון דווקא בתנאי מעבדה למחשב נייד, בתנאים סטריליים ועם הציוד המקצועי המתאים.

מעבדה למחשב נייד

 

פרופיל מעבדת המחשבים

במעבדת מחשבים תמצאו כלים ומכשירים מיוחדים שמיועדים לביצוע תיקון של מחשבים מכל הסוגים והדגמים. במעבדה נמצאים טכנאי מחשבים מקצועיים ומנוסים המתמחים בתיקון מחשבים והחלפת רכיבי חומרה. אי לכך, ניתן לבצע כל פעולה הנדרשת לטובת טיפול ותיקון של כל מחשב.

מעבדה למחשב נייד מהווה סביבה אופטימלית לתיקון מחשבים אותם יש לפרק ולהרכיב לטובת התיקון. מעבדה למחשב נייד תבצע אבחון תקלה, תיתן לכם הצעת מחיר לתיקון או להחלפה ותבצע את הפעולה על פי בחירתכם.

 

בחירת מעבדת מחשבים טובה ואמינה

ראשית, חשוב לקבל המלצה מאדם קרוב שאתם סומכים עליו, זו תמיד האופציה הטובה והבטוחה ביותר. אבל גם אם קיבלתם המלצה חמה, גשו וראו בעיניכם מעבדה למחשב נייד, וודאו שמדובר במעבדה וותיקה ובעלת מוניטין ושהטכנאים שעובדים בה עברו הסמכה לעבוד במקצוע. שימו לב לשירות שאתם מקבלים, האם היחס מכבד או חס וחלילה מזלזל וחסר סבלנות.

יחס מזלזל עשוי להעיד על יחס מזלזל גם למחשב ולעבודה שנדרשת לביצוע. לעומת זאת יחס אדיב ושירותי, על פי רוב, יעיד על יחס מכבד ומקצועי בעבודת התיקון. חשוב לדעת, ישנן לא מעט מעבדות מחשבים שישלחו נציג שיאסוף מכם את המחשב, יעביר אותו לתיקון במעבדה ובסיום הפעולה יחזיר אותו אליכם הביתה.

בחירת מעבדת מחשבים טובה ואמינה

 

כלי עבודה מקצועיים

מעבדה למחשב נייד צריכה להיות מאובזרת בכל הציוד שמסייע בעבודת תיקון המחשב. ניתן למצא במעבדות אלה כלי עבודה ייחודיים אותם רואים אך ורק במעבדות מסוג זה.

בין הכלים שנמצאים במעבדה למחשב נייד ניתן למצא: רב מודד למדידת מתחים חשמליים בוולט, רכיבי אלקטרוניקה שונים ומגוונים, אקדח אוויר חם לפירוק רכיבי אלקטרוניקה שלא ניתנים לפירוק באמצעות מלחם רגיל, מלחם בדיל מתוחכם, ספקי כוח שונים עם זרמי מתח משתנים, בהתאם לצרכי הטכנאי ועוד.

 

מתי כדאי להעדיף מעבדת מחשבים ולא הזמנת טכנאי הביתה?

כפי שהוסבר קודם לכן מעבדה למחשב נייד מצוידת בציוד מתקדם וחשוב לטובת הטיפול שיידרש לבצע במחשב. ישנם תיקונים מורכבים אותם אפשר לבצע רק במעבדת מחשבים ורצוי לעשות כך מכיוון שמעבדה מקצועית בנויה לטיפול ברכיבים הזהירים שמהם מורכב מחשב נייד.

פירוק מחשב נייד לא בתנאי מעבדה למחשב נייד עלול להסתיים באבדן חלקים חשובים דבר שיסבך את התיקון. יש לקחת בחשבון שלטכנאי מחשבים קל יותר להמליץ על החלפת רכיב ולא על תיקונו כדי לא להעביר את הטיפול למעבדה. מעבדת מחשבים יכולה לבצע תיקון ולכן עשויה מראש להמליץ על כך ולחסוך לכם כסף.

מתי כדאי להעדיף מעבדת מחשבים ולא הזמנת טכנאי הביתה?

 

מה מיוחד במחשבים ניידים?

למרבה הצער אחד הדברים שמאפיינים מחשבים ניידים אל מול מחשבים נייחים זו הנטייה שלהם להתקלקל מעת לעת. התיקון של המחשבים הניידים, בשל גודלם הקומפקטי, מסובך יותר ודורש התעסקות עם רכיבים אלקטרוניים זעירים. במחשב נייח הגישה ללוח האם, לזיכרונות, לדיסק הקשיח, למעבד, ולספק הכוח, נוחה באופן יחסי.

לעומת זאת, ושוב בשל הגודל המיניאטורי והצפיפות, במחשב נייד קשה יותר לאבחן את התקלה ולתת לה מענה מידי. זאת ועוד, במחשבים ניידים כל רכיבי המחשב כמעט מולחמים ללוח האם וכדי לתקן אחד מהם צריך לשלוף את לוח האם ולשחרר בחימום את הרכיב התקול מלוח האם.

 

מעבדה היא מחסן של רכיבים אלקטרוניים

מעבדה למחשב נייד, מעבר להיותה מקום בו ניתן לבצע תיקון של מחשב נייד, היא גם מחסן לא קטן של רכיבים אלקטרוניים המיועדים למחשב. בכל מצב שמתקבל במעבדה מחשב, שיש בו תקלה מסוימת ולאחר אבחון ובדיקה, מתברר שלא ניתן לתקן את הרכיב התקול ויש להחליפו, יאתר הטכנאי את הרכיב במחסן של המעבדה ויבצע החלפה שלו במחשב.

מגוון הרכיבים הוא גדול על מנת שיתאים לכל מחשב, לכל יצרן ולכל דגם של יצרן. בעיקר כשמדובר על מעבדה למחשב נייד, ישנם עשרות ואולי מאות של דגמים שונים ולכן על המעבדה להחזיק מלאי די גדול שיקיף את כל היצרנים והדגמים.

מעבדה היא מחסן של רכיבים אלקטרוניים

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?