טכנאי מחשבים עד הבית

מחפשים שירותי טכנאי מחשבים עד הבית? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

זמן שווה כסף, מי מכם לא מכיר את שלושת מילות המפתח הללו, שכל כך הרבה אנשים בכל העולם אוהבים להשתמש בהן בהקשרים כאלה ואחרים. אבל האמת, זה נכון, זמן אכן שווה כסף, ואם הזמן שלכם חשוב ויקר לכם, אתם תעשו הכל על מנת ליעל את זמנכם.

אחת הדרכים לייעול זמן היא דווקא ברגע משברי מסוים, כשמתגלה אצלכם בעיה במחשב העבודה שלכם, ולחץ קל מחלחל פנימה ברצף מחשבות שמראות לכם הפסד כספי ואי עמידה בלוחות זמנים. פתרון מצוין לסוגיה זו הוא הזמנת טכנאי מחשבים עד הבית או מקום העבודה.

חיסכון בזמן

טכנאי מחשבים עד הבית הוא פתרון חשוב ויעיל ביותר, המחשב שלכם בין אם הוא נייח ובין אם הוא נייד, מהווה את תחנת העבודה באמצעותה מתבצעות פעולות רבות, חלקן קשורות לחיי היומיום, חלקן קשורות לעבודה, בעיקר אם אתם עצמאיים.

מנעד רחב מאוד של פעולות ניתן לבצע באמצעות המחשב בניהן, העברת תשלום לספק, בדיקת חשבונות כללית, שליחת מיילים, הנהלת חשבונות ועוד. פעולות אלה נראות לפתע מסובכות עד כדי בלתי אפשריות עבור מי שהתרגל לעשות הכל באמצעות המחשב.

חיסכון בזמן

 

תיקוני מחשב שניתן לבצע בבית

טכנאי מחשבים עד הבית מסוגל לתת מענה למגוון רחב מאוד של תקלות ובעיות מחשב: תיקון כללי של מחשב נייד או נייח, התקנה של מערכות הפעלה, הסרה של ווירוסים, נטרול תוכנות זדוניות, ניקוי ספאם מכל סוג, שחזור קבצים שנמחקו או נעלמו פתאום מהמחשב, גיבוי של כל המידע שנמצא על המחשב, פרמוט המחשב והתקנה מחודשת של כל התוכנות הרצויות לכם, החלפת כונן קשיח, החלפת מאוורר ועוד.

 

באילו מקרים יידרש המשך טיפול במעבדת מחשבים?

תיקון מחשב על ידי טכנאי מחשבים עד הבית יעזור לכם ברוב גדול של המקרים לפתור את התקלה אולם, במקרים חריגים, יידרש המשך טיפול בתנאי מעבדת מחשבים. במצבים כאלה תוכלו לבקש מטכנאי מחשבים עד הבית לקחת את המחשב שלכם למעבדה, לבצע את הפעולה הנדרשת, ולהחזיר לכם את המחשב עד הבית.

טכנאי אמין שעובד בשקיפות מול לקוחותיו, יסביר לכם בדיוק מה התקלה, מה יש לסדר, ומה ניתן לעשות כדי שתקלה מסוג זה לא תחזור על עצמה. יש לציין, מדובר במקרים של תקלות חומרה מורכבות כמו כשל של יותר מרכיב אחד בו זמנית, דבר הדורש פירוק מחשב מוקפד, בסיוע כלי עבודה שישנם רק במעבדת מחשבים.

באילו מקרים יידרש המשך טיפול במעבדת מחשבים?

 

טכנאי מחשבים עד הבית – מחירון

התיקון המחיר
החלפת מאוורר למחשב נייד בין 250 ל- 400 שקלים
החלפת ספק כוח למחשב נייד בין 200 ל- 350 שקלים
החלפת מסך במחשב נייד בין 600 ל- 1000 שקלים
החלפת דיסק קשיח למחשב נייח בין 500 ל- 700 שקלים
החלפת לוח אם למחשב נייח בין 400 ל- 600 שקלים
החלפת ספק כוח למחשב נייח בין 250 ל – 450 שקלים
התקנת או החלפת כרטיס מסך בין 550 ל- 950 שקלים
בדיקה ואבחון תקלות (ביקור) בין 150 ל- 300 שקלים
ניקוי מחשב נייח בין 150 ל- 300 שקלים
פרמוט מחשב נייח בין 300 ל- 400 שקלים
תיקון תוכנת מחשב בין 200 ל- 300 שקלים
התקנת תוכנה במחשב בין 150 ל- 250 שקלים
החלפת זיכרונות למחשב נייח בין 300 ל- 600 שקלים
פרמוט מחשב נייד בין 300 ל- 500 שקלים
תיקון מערכת ההפעלה במחשב בין 150 ל- 300 שקלים
ניקוי ותיקון ווירוסים במחשב נייד בין 250 ל- 400 שקלים

 

מה לעשות לפני שמזמינים טכנאי מחשבים עד הבית

לפני שמזמינים טכנאי מחשבים עד הבית לטובת תיקון תקלה במחשב, יש לנסות ולבצע מספר פעולות שאולי יפתרו לכם את הבעיה.

  1. בדקו שאין חיבורים רופפים, שהכבלים שמחוברים אל ומהמחשב מחוברים היטב ובצורה מאובטחת, אם גיליתם כבל תקול, החליפו אותו בחדש.
  2. בדקו באמצעות תוכנת האנטי ווירוס שלכם, האם המחשב נדבק בווירוסים, תוכנות זדוניות, או כל דבר אחר שעלול להאט אותו ולייצר בעיות בביצועים שלו.
  3. הקשיבו למחשב, במידה ואתם שומעים רעשים שונים ולא מוכרים, יש כנראה בעיית חומרה שדורשת טיפול מהיר לפני שהמחשב יפסיק לפעול לחלוטין.
  4. במידה ויש לכם טסטר בדקו שנקודת החשמל אליה מחובר המחשב מספקת זרם חשמלי על פי התקן המקובל.

מה לעשות לפני שמזמינים טכנאי מחשבים עד הבית

 

כיצד מתבצע תיקון מחשב בבית הלקוח?

טכנאי מחשבים עד הבית יבצע תיקון מחשב מכל סוג בבית הלקוח, בדרך כלל על פי פרוטוקול בדיקה ועבודה ידוע מראש כדלקמן: ראשית, הטכנאי ינסה לאתר את מקור הבעיה במחשב, במידה וזה המאוורר הוא יוודא שאין סתימות או חוטים רופפים. לאחר מכן, יבצע הטכנאי ניקוי אבק מכל הפתחים של מארז המחשב באמצעות כלי עבודה ייעודי ומקצועי.

בשלב הבא, יבדוק הטכנאי האם ישנם חלקים רופפים במעבד, במידה וישנם כאלה הוא ידאג לחזקם. מכלול הפעולות הללו ייתן מושג לטכנאי, האם המחשב שלכם מתחמם יתר על המידה. הסיבה שהטכנאי מתחיל מבדיקת נושא ההתחממות של המחשב היא, שמדובר בתקלה השכיחה ביותר שקוראת במחשבים, היא מעידה על תקלה במעבד שעלולה לפגום, או כבר פגמה בפעולת הכונן הקשיח.

כל טכנאי מחשבים עד הבית יתחיל מבדיקת פעולת הקירור של המעבד.

כיצד מתבצע תיקון מחשב בבית הלקוח?

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?