תיקון מחשב בשתולים

מחפשים תיקון מחשב בשתולים? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

רפאל שרותי מחשוב
רפאל גוילי

רפאל שרותי מחשוב

נבדק לאחרונה 18.04.2024
4.97
92
חוות דעת
התמחויות: תיקון כל סוגי המחשבים ניידים וניחים , מערכת הפעלה / תוכנה , פתרונות הדפסה , תקשורת ומולטימדיה , שירותי גיבוי וענן , מחשבים בהתאמה אישית , שדרוג חומרה , תמיכה / שעות לעסקים , עמידה בלוחות זמנים , אחריות מלאה על כל עבודה
קשר מחשבים
רוני קורדובה

קשר מחשבים

נבדק לאחרונה 15.05.2024
4.82
56
חוות דעת
התמחויות: תיקון כל סוגי המחשבים ניידים ונייחים , התקנת תוכנות , מכירת מחשבים , שידרוג מחשבים , מכירה של ציוד קצה , תיקון מדפסות , הדרכות , אחריות על כל עבודה , מחירים הוגנים , שירות אמין ומקצועי
בוריס פתרונות מחשוב
בוריס ויינברנד

בוריס פתרונות מחשוב

נבדק לאחרונה 08.05.2024
4.9
216
חוות דעת
התמחויות: שחזור מידע , תמיכה מרחוק , חומרה , רשתות , מדפסות , תיקון כל סוגי המחשבים , מחשוב עסקי , שרתים , אמינות ומקצועיות , לא מוכר ציוד היקפי שלא כחלק משירות תיקון המחשב
 שי no limit
שי שרפי

שי no limit

נבדק לאחרונה 15.05.2024
4.8
5
חוות דעת
התמחויות: טיפול בתקלות מחשב, ושדרוג חומרה למחשבים. , איפוס סיסמא ששכחתם למחשב. , התקנת כל סוגי התוכנות למחשב , התקנת מערכות ההפעלה ווינדוס, אופיס, אנטי וירוס וכו` , העברת מידע ממחשב ישן למחשב חדש , פירמוט מחשב , שחזור מידע וגיבויים , חיווט כבלי רשת, בדיקה התקנה ותיקון נקודות תקשורת , שירותי תמיכה לעסקים , פיתוח תוכנות ייעודיות לכל מטרה

 

✔️ טכנאי עד הבית

✔️ אפשרות לטיפול מרחוק בתקלות חומרה

✔️ צוות טכנאים עם ניסיון של מעל 20 שנה

✔️ טיפול בכל סוגי המחשבים

 

מחשבים הם חלק בלתי נפרד מחיינו. עובדים רבים לא יוכלו לבצע ולו דבר מעבודתם ללא המחשב האישי שלהם. אשר על כן, כאשר המחשב מתקלקל, אנו נכנסים לצרה צרורה. כדי לפטור את הצרה, ניתן להזמין טכנאי לביצוע תיקון מחשב בשתולים. טכנאי המחשבים יתקן את המחשב שלכם, יסיר ממנו את כל מה שמכביד עליו ויאפשר לכם להמשיך בעבודתכם ובעיסוקיכם באופן שוטף ובאין מפריע.

תקלות במחשבים

מחשב הוא מכשיר חומרי טכנולוגי. כדרכם של מכשירים טכנולוגיים שכאלו, המורכבים מננו חלקים רבים, הוא מתקלקל לאחר זמן. לעיתים, הקלקול הינו קלקול טוטאלי – מצב בו המחשב קורס באופן מוחלט. במצבים אחרים, המחשב עודנו עובד אך מקרטע. פתאום עוברות כמה דקות עד שהמחשב מוכן לפעולה, אתרי אינטרנט או מסמכים נטענים זמן ממושך לפני עלייתם ועוד כהנה וכהנה.

במציאות בה המחשב הוא קריטי כל כך בתפקוד שלנו, לא נוכל לסבול מצב בו הוא פשוט מפסיק לעבוד. עבודה בעצימות נמוכה תקשה מאוד על עבודתנו. למעשה, מחשבים חיוניים למדי לא רק עבור אנשים עובדים המשתמשים במחשבים אלא גם עבור סטודנטים, גיימרים המשחקים במחשבים ללא הרף, ילדים המבלים שעות מול המסך וכן הלאה. מכיוון שזהו המצב ומאחר שאלו הם פני הדברים, בכל המצבים הללו נרצה לבצע תיקון למחשב האישי בשתולים כמה שיותר מהר.

תקלה במחשב

 

תיקון או החלפה

ייתכן שאתם תוהים לעצמכם, מדוע לתקן את המחשב ולא להחליף אותו. בישראל של המאה ה-21 אנחנו לא תופרים בגד שנקרע, לא מדביקים צלחת שנשברה ולא שולחים אל הטכנאי קומקום שהתקלקל. אנו קונים במקומם מוצר חדש, אשר ככל הנראה לא יחזיק יותר מידי זמן ובבוא היום נחליף גם אותו. מדוע שלא ננהג באופן זהה גם עם המחשב שלנו? זה לא קצת מיושן לבצע תיקון למחשב בשתולים?

שאלה זו לגיטימית וטובה, אך בקצרה התשובה היא כי תיקון מחשבים בשתולים הינו נחוץ וכדאי גם כיום. המניעים לקריטיות בתיקון, נחלקים לשניים – החומרים על המחשב ועלויות המחשב. נדון בכל מניע לתיקון בנפרד.

לקוח ממליץ - שיחת וואטספ

 

זיכרון המחשב

מחשבים מכילים זיכרון רב. ביכולתם לשמור בתוכם כמויות אסטרונומיות של מידע. עובדה זו ידועה לכל, שכן אנו משתמשים בזיכרון המחשב ללא הרף. אנו שומרים על המחשב קבצי וורד, טבלאות באקסל, יישומונים ורשימות, סרטים ועוד.

ניתן אמנם לשחזר את כל המידע דרך הכונן של המחשב ולהעביר אותו למחשב החדש אולם מדובר בפעולות מסובכות יחסית. מי שאינו משתמש באופן בלעדי ב-One Drive של Microsoft או בשירותי הענן של Google, צפוי להיתקל בקשיים לא מבוטלים בשחזור קבצים ובהעברתם אל המחשב החדש.

הדברים נכונים לבטח ולבטח כאשר המחשב מקולקל ולא ניתן להשתמש בו. במצבים אלו, רק טכנאים מיומנים במיוחד יוכלו להעביר את זיכרון המחשב למחשב החדש וגם זאת רק במעבדות ועם ציוד ייעודי לשם כך.

מאחר שאלו הם פני הדברים ומכיוון שזהו המצב, לא נרצה למהר להחליף את המחשב שלנו במחשב חדש אלא נעדיף להזמין טכנאי מחשבים אשר ייבצע תיקון מחשבים בשתולים. רק במצבים בהם אין ברירה והמחשב כבר לא יוכל לתפקד כראוי גם אם יתוקן, רכישת מחשב חדש תשתלם.

 

עלויות מחשב

הצגנו לעיל מספר פריטים בהם לא נתלבט אלא נחליף אותם ולא נתקן אותם. אולם השוואתם של מוצרים אלו למחשב, אינה נכונה. זאת, לא מכיוון שאלו טכנולוגיים ואלו לא טכנולוגיים, אלא מכיוון שעלויות רכישת מחשב חדש גבוהות יותר במידה ניכרת מעלות תיקון מחשב.

במשק המודרני, אכן כוח עבודה, למצער כוח עבודה מערבי, יקר, בעוד שמוצרים זולים באופן יחסי, ולכן תיקון משתלם פחות מרכישת מוצר חדש. אולם כאשר מדובר במוצרים יקרים, ייתכן כי התיקון עודנו עדיף על פני ההחלפה, מנקודת מבט כלכלית. קיים פער ניכר בין עלויות תיקון המחשב בשתולים לבין עלויות רכישת מחשב חדש בשתולים ומאחר שזהו המצב הזמנת הטכנאי עודנה משתלמת.

 

המניע למה לתקן
1 זיכרון המחשב על המחשב שמורים קבצים רבים שלא נרצה לאבד
2 פער בעלויות בניגוד למוצרים אחרים, תיקון מחשב עודנו זול יותר מרכישת מחשב חדש בפער ניכר

הצורך בתיקון מחשבים בשתולים

נוכחנו לדעת כי תיקון מחשבים בשתולים הינו משתלם יותר מהחלפת המחשב. כעת הגיעה העת לדעת מה הם אותם המצבים בהם התיקון משתלם וכדאי. כמובן שלא נוכל לפרט כל מקרה ומקרה המצריך תיקון. מכיוון שכך, נסתפק בסוגי מקרים.

בעיות חומרה

מחשבים בנויים מחומרה ותוכנה. באופן מאוד גס ניתן לומר כי חומרה כוללת את כל הרכיבים המכניים הפיזיים במחשב, בעוד שרכיבי התוכנה הם הקודים והפעולות הטכנולוגיות אשר מולבשות על גבי הכונן הקשיח במחשב שלכם. בעיות בחומרה יהיו בעיות באחד מרכיבי המחשב. פתרון שלהם יבוצע באמצעות החלפת החלק המקולקל, ניקוי שלו או תיקון של החלק הבעייתי.

hardware

 

בעיות תוכנה

בעיות תוכנה יהיו בעיות לא באחד הרכיבים הפיזיים אלא בקודים המפעילים את המחשב. פתרון בעיות תוכנה יבוצע באמצעות זיהוי בעיית התוכנה והתגברות עליה. כך, למשל, הסרת עדכון תוכנה, הוספת עדכון נצרך או הסרת קבצים כבדים יכולים לפתור בעיות בתוכנה במחשב שלכם.

software

 

מוקאפ מחשב נייד עם צילום של עמוד הבית

שאלות נפוצות
עלות תיקון המחשב תלויה בשלל גורמים, בצורך להחליף חלקים, במיקום הגיאוגרפי שלכם ועוד. עם זאת, ניתן לקבוע כי שעת עבודה של טכנאי מחשבים בשתולים על תיקון המחשב שלכם תעלה לכם כ-250 שקלים. לרוב, תיקון של מחשב יארך בין שעה לשעתיים, כך שעלות התיקון הצפויה תתחיל ב-250 שקלים ועשויה להגיע גם ל-500 שקלים. נשוב ונדגיש כי מדובר בהערכה כוללנית בלבד ובפועל המחיר משתנה בהתאם לנסיבות. כמובן, כאשר נצרכת החלפת חלקים במחשב, הטכנאי ישית עליכם את עלויות ההחלפה ועלות החלק תתווסף למחיר הגלובלי של התיקון כולו.
שאלה זו, האם התיקון למחשב יכול להתבצע אצלכם בבית או במעבדה, מעסיקה לקוחות רבים. התשובה היא, שלא במפתיע, תלוי. ישנם תיקונים אשר ניתן לבצע בבית בעוד שתיקונים אחרים יחייבו מעבדה עם ציוד ייעודי לתיקון מחשבים. ככלל, ניתן לומר כי תיקונים בחומרה יחייבו הגעה למעבדה. ההתעסקות עם המרכיבים הפיזיים מחייבת עדינות ומכשור ייעודי המצויים רק במעבדה. מנגד, בעיות תוכנה ניתן לתקן אצלכם בבית ואין צורך לשלוח את המחשב למעבדה. למעשה, פעמים רבות, טכנאי המחשבים יוכל להשתלט על המחשב שלכם מרחוק ולבצע את תיקוני התוכנה מבלי להימצא בכלל אצלכם בבית.    
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?