שחזור כרטיס זיכרון

מחפשים שירותי שחזור כרטיס זיכרון? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

ישנם סוגים שונים של כרטיסי זיכרון, ישנם כאלה בעלי נפח אחסון גדול וישנם המכילים נפח אחסון קטן יותר. הכרטיסים בעלי נפח הזיכרון הקטן משמשים, על פי רוב, לשמירת תמונות ומסמכים, דברים החשובים לליבנו או לעבודתנו, בכל מקרה מדובר במידע חשוב וחיוני.

תקלה בכרטיס זיכרון עלולה לגרום לכך שהמידע שנמצא על גבי הכרטיס יעלם או, יהיה בלתי נגיש עקב התקלה או, מחיקה שנעשתה בשוגג. מה ניתן לעשות במצב של תקלה בכרטיס הזיכרון? האם ניתן לבצע שחזור כרטיס זיכרון? על כל אלה ועוד במאמר הבא.

מדוע כרטיס זיכרון מתקלקל?

אחד המקרים השכיחים ביותר בהקשר של תקלה בכרטיס זיכרון הוא, שבר פיזי בכרטיס, שנגרם כתוצאה מחבטה או בלאי טבעי של הכרטיס. במקרים מסוימים כרטיס זיכרון תקול יפסיק לתפקד לחלוטין, הסיבה לכך יכולה להיות פגם בייצור או בלאי של כרטיס זיכרון וותיק. לכרטיס זיכרון משך חיים מוגבל וחשוב לדעת, קיימת מגבלת פעמים בהם ניתן לכתוב על הכרטיס ולהשתמש בו. כרטיס זיכרון תקול יגרום לכך שיהיה צורך לבצע שחזור כרטיס זיכרון.

איפה נמצאים כרטיסי זיכרון

כרטיסי זיכרון משמשים מחשבים מכל הסוגים (מחשבים נייחים, ניידים וטאבלטים), גם הטלפונים החכמים נעזרים בכרטיס זיכרון שמרחיב את יכולת האחסון שלהם. בנוסף, מצלמות, מאז כניסת העידן הדיגיטלי לתחום הצילום, מכילות כרטיס זיכרון המאפשר להן לשמור כמות גדולה של תמונות במצלמה הדיגיטלית.

תקלה בכרטיס הזיכרון

כרטיס זיכרון תקול שנמחק ממנו מידע כזה או אחר, הוא ענין למומחים בלבד אל תנסו בשום אופן לטפל בבעיה בעצמכם. גשו לאיש מקצוע בכדי לקבל חוות דעת מקצועית והנחיה כיצד לטפל במצב. במידה ותמשיכו לעבוד עם כרטיס זיכרון תקול, אתם עלולים להכשיל מראש את ביצוע תהליך שחזור כרטיס זיכרון. פעולה לא נכונה שלכם תרחיק אתכם מהמידע החשוב והיקר שנמצא על הכרטיס.

שחזור כרטיס זיכרון

ברוב מוחלט של המקרים ניתן לבצע בהצלחה שחזור כרטיס זיכרון, אין זה משנה כיצד ומדוע נמחק המידע מהכרטיס. ישנן דרכים שונות לבצע שחזור כרטיס זיכרון שיחזירו לכם את המידע האבוד. חשוב שתדעו, שחזור כרטיס זיכרון הינו הליך מורכב וארוך לכן, יהיה עליכם להיות סבלניים ולאפשר לטכנאי המחשבים לבצע את הפעולה בשקט וריכוז. הסבלנות והרוגע שלכם ימקסמו את הליך השחזור ואתם עשויים לקבל מקסימום תוצאות בסיום התהליך.

כיצד ניתן להימנע מהצורך לבצע שחזור כרטיס זיכרון?

התשובה לשאלה זו הינה פשוטה וחד משמעית, בצעו כל כמה ימים גיבוי למידע שנמצא על גבי כרטיס הזיכרון. ניתן להעתיק את כל המידע מכרטיס הזיכרון לכונן קשיח חיצוני, דיסק און קי או שירותי ענן, מדובר בפעולה חיונית שתציל אתכם ברגע האמת כשכרטיס הזיכרון שלכם יתקלקל. כל אחד מהקבצים שתגבו על גבי מדיה אחרת, יעמוד לרשותכם גם במצב של תקלה בכרטיס הזיכרון.

כל שתידרשו לעשות הוא לחבר את ההתקן ולהעתיק ממנו למחשב את הקובץ הנדרש, אותם דברים אמורים גם לגבי גיבוי בשירותי ענן. פעולת הגיבוי היא פעולה פשוטה ועלות המדיה הנדרשת לצורך הגיבוי בטלה בשישים.

מעבדה לשחזור כרטיס זיכרון

מעבדת מחשבים העוסקת בשחזור כרטיס זיכרון הינה מעבדה ייחודית והיא אמורה להתמחות בנושא. בין השאר, חשוב מאוד שבמעבדה יהיו תנאים סטריליים מיוחדים לביצוע הפעולה, כלי עבודה מקצועיים שמיועדים לנושא ואנשי מקצוע מיומנים, מנוסים, שעברו התמחות מיוחדת לצורך העניין. ישנן מעבדות שלקחו את הנושא צעד אחד קדימה ופתחו טכנולוגיות מיוחדות לטיפול בכרטיסי זיכרון תקולים ובשחזור המידע מהם.

מכיוון שמדובר בסוג של תיקון עדין וחשוב במיוחד אל תלכו סתם למעבדה אלא, קבלו המלצות מאנשים קרובים שאתם סומכים על דעתם ויש להם ניסיון עם מעבדה כזאת. דברו עם נציג המעבדה בטרם תלכו לשם, שאלו שאלות ובדקו שיש לנציג את הידע הנדרש, תודעת שירות גבוהה ושהוא עונה לכם בשקיפות מבלי לנסות להסתיר או לטייח דבר.

 

שחזור תמונות מכרטיס זיכרון

כרטיסי זיכרון אינם נחשבים למדיות אחסון אמינות במיוחד לטווח ארוך, אין זה משנה כלל מי היצרן, מה הדגם וכמה הוא עלה. אנשי מקצוע רבים מתחום הצילום חוו על בשרם את הרגע בו חוזרים מצילום אירוע, מחברים את כרטיס הזיכרון למחשב במטרה להעביר את התמונות מהמצלמה למחשב וזה פשוט לא מצליח לקרות.

המחשב לא מצליח לקרא את הכרטיס או שהוא קורא אותו אך תמונות רבות אינן עולות. עבור צלמים מקצועיים שזה המקצוע שלהם, וזו פרנסתם מדובר באירוע בעל פוטנציאל נזק עצום. במקרים של תקלות מורכבות בכרטיס הזיכרון יתכן ולא יהיה מנוס מלתת את הכרטיס לטיפול של אנשי מקצוע, מומחים בנושא, שינסו לבצע שחזור כרטיס זיכרון, דבר שיכול לעלות מאות ולעיתים גם אלפי שקלים.

מקרים כאלה מתרחשים בדרך כלל כשמדובר בתקלה פיזית בכרטיס הזיכרון. במקרים מורכבים פחות ניתן בצורה פשוטה יחסית, באמצעות תוכנות שחזור, לבצע שחזור כרטיס זיכרון יעיל.

נפחים ומחירים של כרטיסי זיכרון

כרטיסי זיכרון מיוצרים בנפחי זיכרון משתנים החל מ- 32 ג'יגה בייט ועד 256 ג'יגה, באמצע נמצא נפחים של 64 ו- 128 ג'יגה בייט. יצרנית הכרטיסים הבכירה הינה חברת סנדיסק. מחירי הכרטיסים נעים בין 88 שקלים לכרטיס בנפח של 32 ג'יגה לבין, 200 שקלים לכרטיס בנפח של 256 ג'יגה. עלות כרטיס זיכרון בנפח 64 ג'יגה תהיה 100 שקלים, עלות כרטיס זיכרון בנפח 128 ג'יגה תהיה 170 שקלים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?