תיקון מחשב נייד בהוד השרון

מחפשים תיקון מחשב נייד בהוד השרון? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

אורן למחשב
אורן אנטמן

אורן למחשב

נבדק לאחרונה 12.05.2024
4.88
170
חוות דעת
התמחויות: פירמוט מחשבים, התקנת מערכות הפעלה ותיקון תקלות , שרות תיקונים חומרה ותוכנה במעבדה , תיקון מסכים , תיקון מחשבים מכל הסוגים: ניידים ונייחים , שרות תיקונים והספקה עד בית הלקוח / בית העסק , התקנת אינטרנט ורשתות , פתרונות גיבוי ושחזור מידע , מכירת ציוד הקפי , מכירת כל סוגי המחשבים , מומחה לבניית מחשבי עריכה וגיימינג
קום איקס
ירון הרשקוביץ

קום איקס

נבדק לאחרונה 16.05.2024
4.79
19
חוות דעת
התמחויות: שרות *בבית הלקוח והעסק* בלבד , טכנאי בעל הסמכה MCSE, פותר תקלות מורכבות ותיקונים לכל סוגי המחשב *לא מעבדה * , הקמת תשתיות רשת ותקשורת * לא מסך * , התקנת ווינדוס לכל סוגי המחשב , פרמוט מחשב , שחזור מידע וגיבוי לענן , מכירת ציוד מחשב , שרות לעסקים ומשרדים , מחירים הוגנים , עמידה בלוח זמנים
קשר מחשבים
רוני קורדובה

קשר מחשבים

נבדק לאחרונה 15.05.2024
4.82
56
חוות דעת
התמחויות: תיקון כל סוגי המחשבים ניידים ונייחים , התקנת תוכנות , מכירת מחשבים , שידרוג מחשבים , מכירה של ציוד קצה , תיקון מדפסות , הדרכות , אחריות על כל עבודה , מחירים הוגנים , שירות אמין ומקצועי
צוות שי.come
שי דוידוף

צוות שי.come

נבדק לאחרונה 27.03.2024
4.84
269
חוות דעת
התמחויות: תיקוני כל סוגי המחשבים , מכירת מחשבים ניידים / נייחים , גיבוי לענן , שחזור מידע , תיקון מכשירי סלולאר , אחריות מלאה לרכיבים שנה ראשונה באתר הלקוח , שירות בבית הלקוח 24/7 שישי ושבת במקרי חירום בלבד , שירות לסקטור הפרטי, המוסדי והעסקי , שירות אמין ומקצועי ללא פשרות , בנוסף מחלקת מערכות מיגון לבית ולעסק
ליאור מחשבים
ליאור בוחניק

ליאור מחשבים

נבדק לאחרונה 30.10.2023
4.67
86
חוות דעת
התמחויות: תיקון כל סוגי המחשבים , תיקון ומכירת מחשבים/ נייחים/ ניידים , שחזור מידע וגיבוי ענן , הקמת תשתיות רשת , תקשורת רשתות , התקנת מצלמות אבטחה , פירמוטי מחשבים , מכירת ציוד היקפי למחשבים , התקנת תוכנה , שירות עד בית הלקוח 24 שעות ביממה

 

✔️ טכנאי עד הבית

✔️ אפשרות לטיפול מרחוק בתקלות חומרה

✔️ צוות טכנאים עם ניסיון של מעל 20 שנה

✔️ טיפול בכל סוגי המחשבים

 

בישראל של 2022, אנחנו לא יכולים לזוז בלי המחשב הנייד שלנו. בין אם אנו עובדים בהייטק, עובדים בתעשייה, מורים, סטודנטים או כל דבר אחר, המחשב הנייד שלנו צריך להיות איתנו. במחשב מצויים מסמכים לאין ספור שלנו, תמונות, מוזיקה, סרטים ועוד שלל קבצים החשובים לנו. אשר על כן, כאשר יש בעיה במחשב אנו נכנסים לצרה צרורה ונדרש במיידי לתיקון מחשב נייד בהוד השרון.

 

חשיבות המחשב הנייד

המחשב חולל מהפכה בעולם. העולם בעידן המחשב נראה אחרת לחלוטין מכפי שהעולם היה נראה לפני המצאת המחשבים והתחלת השימוש בהם. המצאת המחשב הנייד הובילה למהפכה נוספת. כיום, מחשבים מצויים לא רק במשרד או בחדר העבודה אלא הם מלווים אותנו לכל מקום. 

בעבר, עובד יכול היה לעבוד על המחשב בעבודה ולא הייתה לו יכולת אמיתית להמשיך לעבוד על פרויקטים בבית, שכן המחשב היה נותר במשרד. כך גם סטודנט אשר למד באמצעות מחשבי האוניברסיטה ולא יכול היה להיעזר במחשבים לאחר שעות הלימודים.

חשיבות המחשב הנייד

 

היום, כידוע, המצב אחר לחלוטין. העובד יכול לעבוד במשרד על המחשב הנייד שלו ולקחת את המחשב הביתה. כך גם הסטודנט הלומד מהמחשב הנייד, מסכם בו, מוריד חומרים לקריאה, מכין מצגות ומשתמש במחשב הנייד עבור כל צעד ושעל באוניברסיטה.

לאור כל האמור, ברור מדוע מצב בו המחשב הנייד מקולקל הוא מצב בלתי נסבל. יום ללא המחשב הנייד שלכם יהיה יום לא פרודוקטיבי, בו לא תוכלו להמשיך במטלות ובמשימות שלכם. אשר על כן, מיד עם הופיע התקלה במחשב, תרצו להזדרז ולבצע תיקון מחשב נייד בהוד השרון עבור המחשב שלכם.

תיקון המחשב הנייד בהוד השרון יאפשר לכם לחזור להיות עובדים יעילים או סטודנטים חרוצים ולחזור להשתמש במחשב הנייד שלכם. טכנאי מחשבים יאתר את הבעיה במחשב ויפתור אותה ביעילות ובמקצועיות המצופה מטכנאי המתמחה בתיקון מחשבים ניידים בהוד השרון.

 

סוגי תיקונים במחשב נייד בהוד השרון

כדי לדעת כיצד מתבצע תיקון מחשבים ניידים בהוד השרון, יש להכיר את סוגי התקלות המופיעות במחשבים ניידים. במחשב נייד יכולות להופיע, כמובן, בלי סוף תקלות שונות ומגוונות. מכיוון שזהו המצב ומאחר שאלו הם פני הדברים, לא נוכל לפרט אודות כל התקלות השונות המופיעות במחשבים הניידים שלכם ואפילו לא על רובן של התקלות. אנו נתמקד בשני הסוגים המקיפים ביותר של התקלות במחשבים הניידים שלכם. תקלות בחומרה ותקלות בתוכנה.

מחשב נייד עם ציוד רפואה

 

סוג התקלה תסמין נפוץ הגעת הטכנאי
1 תקלת חומרה המחשב לא עובד כלל וכלל הגעת הטכנאי הכרחית. לעיתים יצטרכו לשלוח את המחשב למעבדה
2 תקלת תוכנה המחשב איטי, פונקציות מסוימות לא עובדות הטכנאי יוכל להשתלט על המחשב מרחוק ולפתור את הבעיה במקרים רבים

תיקוני חומרה

מחשב נייד, ככל מחשב, בנוי מחומרה ומתוכנה. החומרה של המחשב כוללת את הרכיבים הפיזיים שלו – את חלקי המחשב, את השבבים, את המאווררים ובסופו של דבר את כל החלקים מהם בנוי המחשב. 

התוכנה במחשב הינה הקודים הכתובים על הכונן הקשיח במחשב, המפעילים אותו. אם החומרה היא הגוף של המחשב, התוכנה היא המוח אשר מעניק פקודות לגוף ומנחה אותו כיצד לפעול. ללא חומרה, אין כל תועלת בתוכנת המחשב, לכל הפחות בהקשר של תפעול ותיקון המחשב הנייד בהוד השרון. ללא תוכנה, חומרת המחשב לא תוכל לעשות דבר.

תיקוני חומרה

 

לא מעט מהתקלות אשר מצריכות תיקון מחשב נייד בהוד השרון, הינן תקלות חומרה. תקלות חומרה קורות כאשר אחד מהמרכיבים הפיזיים במחשב מפסיק לעבוד. לעיתים, קריסה של אחד מהמרכיבים הפיזיים עלולה לגרור תגובות שרשרת של רכיבים נוספים שיפסיקו לפעול אף הם. כך, למשל, קריסה של המאווררים עלולה להוביל להתחממות יתר של המחשב ולהשבתת רכיבים פיזיים רבים נוספים.

תקלות חומרה יבוטאו בכך שהמחשב יפסיק לעבוד באופן כללי, יציג הודעות שגיאה במקום להידלק כראוי או פונקציות מסוימות יושבתו. למעשה, לא מעט מהתסמינים הללו מאפיינים גם תקלות תוכנה וקשה לתת מראש כללי אצבע מתי התיקון למחשב הנייד בהוד השרון יהיה תיקון חומרה ומתי התיקון למחשב נייד בהוד השרון יהיה תיקון תוכנה. טכנאי המחשבים ישמע את נסיבות התקלה הספציפית ולאורן יוכל לדעת באיזה סוג תקלה מדובר.

כאשר אנו עוסקים בתקלות חומרה, הטכנאי ייאלץ, ברוב המקרים, להחליף את החלק המקולקל. ייתכנו מצבים בהם תיקון של הרכיב שהתקלקל יהיה אפשרי אך הסבירות כי תצטרכו להחליף את החלק כולו אינה מבוטלת כלל וכלל.

טכנאי מתקן מחשב נייד

 

תיקוני תוכנה

תיקון מחשב נייד בהוד השרון מתקלות תוכנה נצרך במקרים בהם הבעיה אינה באחד הרכיבים הפיזיים של המחשב, אלא בקודים המולבשים עליו. פעמים רבות תקלות תוכנה אינן גורמות להשבתה כוללת של המחשב כי אם לפגיעה בתפקודו, האטת הפעילות וחוסר תגובה לפקודות מסוימות. 

במקרים מעין אלו, טכנאי המחשבים יזהה את הבעיה ויפתור אותה. לעיתים, פתרון הבעיה יהיה פשוט. הסרת עדכון תוכנה או התקנת עדכון תוכנה נצרך עשויים בהחלט לפתור את הבעיה. במקרים אחרים הפתרון יהיה מורכב יותר. על כל פנים, טכנאי המחשבים יוכל לתקן את הבעיה ביעילות ובמהירות.

לשם פתרון הבעיה, טכנאי המחשבים לא יזדקק לחומרים חיצוניים, לדבקים מיוחדים, למספריים עדינים וכדומה. כל שהוא יצטרך לו הוא הידע התכנותי שלו כדי להתגבר על כשלי התוכנה אשר צצו במחשב.

עכבר ומקלדת

 

מוקאפ מחשב נייד עם צילום של עמוד הבית

 

דמויות לגו בתוך מחשב

 

צילום של מחשב מבפנים

שאלות נפוצות
התשובה לשאלה האם הטכנאי חייב להגיע אליכם הביתה כדי לפתור את הבעיה שצצה במחשב, תלויה כמובן במאפייני הבעיה. ככלל, כאשר מדובר בבעיות חומרה לא יהיה מנוס אלא להגיע פיזית ופעמים רבות אף יתעורר צורך בשליחת המחשב למעבדת תיקונים. מנגד, כאשר לא מדובר בתיקון חומרה אלא בתיקון חומרה, הגעת הטכנאי אליכם הביתה אינה מחויבת המציאות. לא אחת, הטכנאי יוכל להשתלט מרחוק על המחשב שלכם, לאתר את הבעיה ולפתור אותה מבלי לנכוח כלל וכלל במקום. זאת, מאחר שכזכור בעיות תוכנה אינן נובעות מתקלות בחלקים הפיזיים המרכיבים את המחשב אלא מבאגים בקודים המולבשים על חלקים אלו. אם כן, תיקוני חומרה במחשב יחייבו את הגעת הטכנאי אליכם הביתה ולעיתים לא יהיה מנוס אלא לשלוח את המחשב אל המעבדה. לעומת זאת, במסגרת תיקוני תוכנה, הטכנאי יוכל לבצע את התיקון מרחוק. לכל היותר, הטכנאי יגיע אליכם הביתה ויבצע את התיקון ישירות מהבית.
לרוב, טכנאי המחשבים יגבה תעריף שעתי עבור תיקון מחשב נייד בהוד השרון. העלות הצפויה היא כ-250 שקלים עבור שעת עבודה של הטכנאי כאשר העבודה צפויה לערוך בין שעה לשעתיים.
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?