תיקון מחשב נייד בבית הלקוח

מחפשים שירותי תיקון מחשב נייד בבית הלקוח? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

המאה ה- 21 הביאה אותנו למצב שאורח החיים שלנו הפך למהיר ועצבני 700, הכל קורה מהר ואם לא, אנחנו או לקוחותינו מתעצבנים. אנחנו בעידן שהצפייה היא תמיד שכל דבר יקרה כאן ועכשיו לעיתים, תוך וויתור על העומק של התהליך, היצירה או החשיבה. למחשב הנייד המהיר שלנו יש חלק גדול במהפכת הזמן המטורפת הזאת, הוא פועל מהר, מתחבר בשניות לכל מקום בעולם, משיג לנו כל מידע בהינף יד, ואנו מתאזנים לפיו.

אי לכך, כשתקלה מתרחשת במחשב הנייד שלנו, המתח באוויר, הלחץ גדול, ואנחנו לא נעזוב את העניין עד שהמחשב לא יתוקן. זה הרגע לחפש תיקון מחשב נייד בבית הלקוח.

מחשב נייד הוא עולם אלקטרוני מסובך

האלקטרוניקה של המחשבים הניידים הרבה יותר מסובכת מהאלקטרוניקה של המחשבים הנייחים, בעיקר כשמדובר בתיקון של לוח האם במחשב.

לוחות האם של מחשבים נייחים תמיד נמצאים במלאי, לעומת זאת, למחשבים ניידים אין לוחות אם זמינים במלאי, הסיבה לכך נעוצה בעובדה שישנם אלפי דגמים של מחשבים ניידים, לכל אחד מהם לוח אם המתאים רק לו ולכן, רק במקרה של תקלה בלוח האם תהיו חייבים להביא את המחשב למעבדת שירות ולא להזמין טכנאי הביתה. תיקון מחשב נייד בבית הלקוח במקרה של תקלה בלוח האם אינו אפשרי.

סוג התקלות המצריכות תיקון אלקטרוניקה בלוח אם של מחשב נייד הן:

  • מחשב שלא נדלק כלל.
  • מחשב שנדלק אך המסך שחור למרות שהוא תקין.
  • מחשב שאינו מצליח להטעין את הסוללה שלו.
  • מחשב שמתחמם יתר על המידה וכתוצאה מכך נכבה.

 

מחשב נייד קל לתיקון בבית הלקוח

תיקון מחשב נייד בבית הלקוח הוא דבר יחסית קל ובוודאי שאפשרי, יתרון גדול עבורכם, לא תידרשו לצאת מהבית בעת תקלה במחשב, תזמינו טכנאי אליכם והוא יבצע תיקון מהיר ברוב המקרים, ותוכלו לשוב ולהשתמש במחשב הנייד שלכם. התקלות במחשבים ניידים נחשבות "שטחיות", וטכנאי יכול בקלות לתקנן בבית הלקוח. סוג התקלות "השטחיות" הללו הן:

  • החלפת דיסק קשיח ותיקון סקטורים פגומים.
  • תיקוני תוכנה שלמעשה זהים לתיקונים במחשבים נייחים (פרמוט, ווירוסים וכו').
  • החלפת זיכרונות RAM.
  • החלפת מטען או סוללה לחדשים.

 

פעולות שכדאי לעשות לפני שמזמינים טכנאי

רגע לפני שמזמינים טכנאי על מנת לבצע תיקון מחשב נייד בבית הלקוח, יש לנסות ולבצע מספר פעולות שאולי יפתרו לכם את הבעיה במחשב.

  1. בדקו שאין חיבורים רופפים, שכל הכבלים שמחורים אל ומהמחשב מחוברים היטב ובצורה מאובטחת, אם גיליתם כבל תקול, החליפו אותו מיד בחדש ותקין.
  2. נסו לבדוק באמצעות תוכנת האנטי ווירוס שלכם האם המחשב שלכם נדבק בווירוסים, תוכנות זדוניות, או כל דבר אחר שעלול להאט אותו ולייצר בעיות בביצועים.
  3. הקשיבו למחשב, במידה ואתם מזהים רעשים יש כנראה בעיית חומרה שדורשת טיפול מידי.
  4. במידה ויש לכם טסטר בדקו שנקודת החשמל אליה מחובר המחשב מספקת זרם חשמלי תקין.

 

כיצד מתבצע תיקון מחשב נייד בבית הלקוח?

תיקון מחשב נייד בבית הלקוח מתבצע בדרך כלל על פי פרוטוקול בדיקה ועבודה קבוע כדלקמן: ראשית, הטכנאי ינסה לאתר את מקור הבעיה במחשב, במידה וזה המאוורר הוא יוודא שאין סתימות או חוטים רופפים. לאחר מכן, יבצע הטכנאי ניקוי אבק מכל הפתחים של מארז המחשב באמצעות פחית אוויר. בשלב הבא הטכנאי יבדוק האם ישנם חלקים רופפים במעבד, במידה וישנם כאלה הוא ידאג לחזקם.

כל הפעולות הללו יגלו לטכנאי האם המחשב שלכם מתחמם יתר על המידה, הסיבה שהטכנאי מתחיל מבדיקת נקודה זו היא שמדובר בתקלה השכיחה ביותר שקוראת במחשבים, והיא מעידה על תקלה במעבד שעלולה לפגום או כבר פגמה בפעולת הכונן הקשיח. תיקון מחשב נייד בבית הלקוח מתחיל מבדיקת פעולת הקירור של המעבד.

 

מחשב נייד – הכל מחובר

תיקון מחשב נייד בבית הלקוח מורכב יותר מאשר תיקון של מחשב נייח, בשל הרגישות הגבוהה יותר של מחשב זה והעובדה שחלקיו מזעריים, אלמנטים שחושפים אותו יותר לנזקים. הטכנולוגיה של המחשבים הניידים מורכבת גם היא וייחודית. כדי להגיע למבנה הקומפקטי של המחשב הנייד ייצרו רכיבים שיודעים לתקשר האחד עם השני ברמה הפיזית כלומר, הם מחוברים אחד לשני.

העובדה שרכיבי המחשב הנייד מחוברים אחד לשני מסבכת מאוד את התיקון מכיוון שכל תיקון מחייב פירוק של המחשב ופירוק של מספר רכיבים בתוכו, כדי לבודד את הרכיב התקול. תיקון מחשב נייד בבית הלקוח אפשרי בהחלט אך הוא מורכב ודורש טכנאי מומחה ומנוסה.

 

כיצד לאתר טכנאי טוב לתיקון מחשב נייד

במידה ויש לכם תקלה במחשב נייד וקיים צורך לבצע תיקון מחשב נייד בבית הלקוח, ואין לכם עדין טכנאי אתו אתם רגילים לעבוד, בואו נדבר לרגע על הדרך שבה נכון למצא טכנאי. ראשית, בדקו מול המועמד שלכם את הפרטים הבאים:

  • האם הוא בוגר לימודים מקצועיים בתחום המחשבים, התוכנה והרשתות.
  • כמה שנים הוא בעסק, מה הוותק והניסיון שלו בתחום.
  • בקשו ממנו להציג לכם המלצות מלקוחות ובדקו, אולי משהו שאתם מכירים נעזר גם הוא בטכנאי זה ויוכל להמליץ לכם עליו.
  • בשיחתכם הראשונה עם הטכנאי המועמד, נסו להרגיש עד כמה הוא שירותי, כמה סבלנות יש לו, איך יחסי האנוש שלו, האם הוא עונה לכם בשקיפות או שקיימת תחושה שלא הכל נאמר, כמה הוא קשוב לכם וכמה מהר הוא יכול ומוכן להגיב לקריאתכם.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?