תיקון מקבוק פרו

מחפשים שירותי תיקון מקבוק פרו? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מקבוק הינו מחשב מצוין מבית אפל החברה היצירתית וכנראה המתוחכמת ביותר שקיימת. למרות זאת, מקבוק פרו ידוע במספר בעיות שגורמות לתקלות מטרידות. ישנם דגמים רבים של מקבוק פרו, ממגוון שנים ובהרכב חומרים שונה.

המקבוק פרו ידוע בביצועים מרשימים מאוד למראה ואיכות גימור מעולה ואולם, למרות אלה קיימות כמה תקלות שכיחות כגון: מסך מזכוכית פלקסיגלס שהתגלתה כשבירה מאוד ורגישה לכל זעזוע קטן שמרעיד את המחשב. אין ספק שמדובר בבעיה מטרידה המצריכה מהמשתמש לנהוג בזהירות יתרה על מנת להימנע מנזקי מסך. תיקון מקבוק פרו הוא דבר שכיח למרות איכותו הגבוהה של מחשב זה.

תיקון מקבוק פרו – נזקי מסך

מסך המקבוק אמנם איכותי ומציע רזולוציות מצוינות אולם, כפי שצוין קודם לכן, כל נפילה של המקבוק ולו הקטנה ביותר, עלולה לייצר שבר בזכוכית המצפה את המסך. החלפת זכוכית מסך מקבוק כרוכה במאמץ רב, דורשת ידע נרחב ומיומנות, על מנת שביצוע תיקון מקבוק פרו יתבצע על הצד הטוב ביותר. גם הדיסק הקשיח של המקבוק פרו רגיש מאוד לזעזועים אבל, בעניין זה המקבוק פרו איננו שונה מכל מחשב נייד אחר.

עצם העובדה שמקבוק פרו הוא סוג של מחשב נייד שנמצא לא פעם בתנועה ממקום למקום, חושפת אותו לנפילות וחבטות שמייצרות תקלות בדיסק הקשיח, אובדן הגישה למידע שנמצא עליו ולסדקים ושברים במסך. חשוב לציין, דיסק קשיח תקול יחייב בכל מקרה פעולה של שחזור קבצים מתוכו.

תקלה נוספת ידועה במקבוק פרו שתחייב תיקון מקבוק פרו הינה, בעיית טעינה. במקרים מסוימים מטען המקבוק נשרף, המחשב לא מקבל מתח חשמלי ולפיכך, המחשב פשוט איננו עובד כלל. לעיתים מתגלה תקלה בשקע הטעינה והמטען למעשה תקין, במקרה כזה תיקון מקבוק פרו יצריך החלפה של שקע טעינה בלבד.

 

תקלה בכרטיס המסך

תקלה שכיחה נוספת במקבוק פרו היא תקלה בכרטיס המסך של המחשב שנמצא על גבי לוח האם שלו. מוכרים לא מעט מקרים בהם כרטיס המסך התקלקל וחדל לעבוד לחלוטין, דבר שמשבית מיד את מחשב המקבוק. ניתן למנוע תקלה זו על ידי טיפול נכון במקבוק אחת לחצי שנה, אצל טכנאי אפל מוסמך.

 

סוללת המקבוק פרו

למרות עמידותה הטובה, גם סוללת המקבוק פרו בסופו של דבר מתקלקלת. ישנם דגמי מקבוק פרו בהם הסוללה לא ניתנת לפרוק מכיוון שהיא חלק קבוע בתוך המחשב. ישנם דגמים אחרים של מקבוק פרו בהם ניתן להחליף סוללה בקלות יחסית, ממש כמו בכל מחשב נייד אחר מכל דגם של כל יצרן. במצב שהסוללה נמצאת בתוך המחשב יש לבצע תיקון מקבוק פרו, לפרק את המחשב, להחליף את הסוללה, להרכיב מחדש את המחשב ולהחזירו לתפקוד מלא.

 

דברים שכדאי לדעת על מקבוק פרו

במטרה להימנע מהצורך לבצע תיקון מקבוק פרו חשוב שתמנעו משתיית משקאות מכל סוג ליד המחשב. התיקון המרגיז ביותר הוא של מקבוק פרו שנרטב, מדובר בתיקון יקר ומיותר. חשוב להימנע מהשארת כבל המטען מסובב, כך שעלולים להיתקל בו ולהפיל את המחשב על הרצפה.

שימו תמיד לב שאתם מכניסים את המקבוק לתיק נשיאה שהוא כבוי, מקבוק דלוק בתוך התיק יגרום להתחממות יתר של המחשב ותאלצו לבצע תיקון מקבוק פרו בעקבות תקלה זו. מקבוק פרו כמו כל מחשב אחר של אפל הוא מכשיר אלקטרוני מורכב, על מנת לבצע תיקון מקבוק פרו צריך לרכוש ידע רב שיאפשר זאת.

אם לא הוכשרתם לבצע תיקון מקבוק פרו, בשום אופן אל תתעסקו עם המחשב ותנו אותו לטכנאי מחשבים מוסמך אפל שיטפל בבעיה. לא תעשו כן, אתם עלולים לייצר נזק גדול שיעלה לכם הרבה מאוד כסף.

 

חדשות אודות מקבוק פרו

אמנם כפי שנאמר קודם לכן גם מחשבי מקבוק פרו נדרשים מעת לעת למעבדת מחשבים, לביצוע תיקון מקבוק פרו. אולם, מדובר באחד הדגמים האהובים ביותר של מחשבי אפל ובשל כך, בשנים האחרונות דואגת אפל לשפר ולשכלל את הדגמים החדשים של מקבוק פרו.

אפל ביצעה שדרוגים רבים למחשב זה בדגמיו החדשים, היא הרחיבה את זיכרון העבודה של המקבוק פרו, שיכללה את המעבד הגרפי שלו ובנוסף, המקבוק פרו מגיע עם מעבד חזק יותר, מקלדת משודרגת ועוד.

 

כיצד מטפלים במקבוק פרו עליו נשפכו נוזלים?

מקבוק פרו עליו נשפכו נוזלים חייב לעבור תיקון מקבוק פרו המתאים למקרים מסוג זה. פרוטוקול הטיפול של אפל קובע שיש לפרק את המחשב לגורמים ולבצע את הפעולות הבאות: ניקוי באמבט ULTRASONIC, השרייה באמבט אלכוהול 2.99.8%, ייבוש חיצוני להתאדות האלכוהול, ייבוש סופי בתנור ייעודי, ביצוע בדיקה וויזואלית לאחר הניקוי, תיקון או שחזור חלקים ומוליכים שנפגעו מאירוע הנוזלים. לסיום, הדלקת המחשב ובדיקה מקיפה שלו.

 

כיצד תמנעו את הצורך לבצע תיקון מקבוק פרו?

  • הימנעו ככל האפשר משתיית נוזלים מכל סוג בסביבת המחשב שלכם, אחת הסיבות המרכזיות לביצוע תיקון מקבוק פרו הינה, נוזלים שנשפכו על המחשב.
  • הישמרו מאוד מנפילת המחשב על הרצפה, חלקיו של מחשב זה רגישים מאוד ובסבירות גבוהה יפסיקו לפעול עקב נפילה. אי לכך, דאגו לנוע עם המקבוק פרו כשהוא תמיד נמצא בתוך תיק ייעודי, מרופד היטב למניעת זעזועים.
  • וודאו תמיד לפני שאתם מכניסים את המחשב לתיק הנשיאה שהוא כבוי. מחשב דלוק בתוך התיק עשוי לסבול מהתחממות יתר של המחשב ושל הסוללה, מה שעשוי לגרום לתקלות מסוגים שונים ולבלאי מוקדם מהצפוי. נקו מידי פעם את המחשב מאבק, הצטברות של אבק על פתחי האוורור גורמת גם היא להתחממות יתר.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?