החלפת כרטיס מסך למחשב נייד

מחפשים שירותי החלפת כרטיס מסך למחשב נייד? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מרכיב חשוב בכל מחשב נייד הוא כרטיס המסך, תפקידו הוא לייצר פלט למסך המחשב. כרטיס המסך מאפשר לנו בין השאר לצפות בשולחן העבודה של המחשב, בסרטונים, משחקים וכו'. קיימים סוגים שונים של כרטיסי מסך מן הסתם, לא כולם באותה איכות ובאותה רזולוציה אך ניתן להניח שמרביתם תומכים בטכנולוגיית ה- HD.

לאנשים שעובדים בגרפיקה ווידאו מתאימים כרטיסי מסך מקצועיים ומתוחכמים יותר וכך הדבר גם למחשבי גיימינג, שנדרשים להציג אנימציות כבדות. כמו כל רכיב אלקטרוני גם כרטיס המסך עלול להתקלקל ואז מגיע הרגע לבצע החלפת כרטיס מסך למחשב נייד.

כיצד מבצעים החלפת כרטיס מסך למחשב נייד?

החלפת כרטיס מסך למחשב נייד הינה פעולה שדורשת ידע טכני מוקדם במחשבים ואי לכך, לא כל אחד יכול לבצע פעולה זו בעצמו, ויידרש לטכנאי מחשבים מקצועי. להלן מספר דגשים שכדאי לכל אחד להכיר:

מחשבים ניידים מקשים מאוד על תהליך החלפת כרטיס המסך, בכל מחשב נייד קיים כרטיס מסך שאחראי על התצוגה הגרפית של המחשב, מדובר למעשה במעבד גרפי המותקן על גבי לוח האם של המחשב. מסיבות שונות גם כרטיס המסך של המחשב הנייד עלול להתקלקל ואז, לא יהיה מנוס מביצוע החלפת כרטיס מסך למחשב נייד.

במחשבים ניידים, כרטיס המסך מולחם אל לוח האם באמצעות כדוריות בדיל מזעריות. במחשבים ניידים נדירים למדיי, יהיה כרטיס המסך מחובר ללוח האם באמצעות חריץ הרחבה, וניתן יהיה להחליפו בקלות יחסית. החלפת כרטיס מסך במחשב נייד סטנדרטי מחייבת את פירוק המחשב עד למצב בו ניתן לפרק גם את לוח האם.

באמצעות חימום הכרטיס ניתן לנתקו מלוח האם במטרה להחליפו, לאחר מכן יש לבצע ניקיון יסודי של משטח ההלחמה הישן כדי להכשיר את המקום להתקנת כרטיס מסך חדש. את הכרטיס החדש מלחימים כמובן ללוח האם באמצעות כדוריות בדיל מזעריות חדשות. החלפת כרטיס מסך למחשב נייד הינה פעולה די מורכבת כפי שהבנתם.

מה עשוי לגרום לתקלה בכרטיס המסך של המחשב הנייד?

  • התחממות יתר של כרטיס המסך בשל עבודת אוורור לקויה שנובעת על פי רוב מלכלוך במאוורר.
  • קצר חשמלי שמסוגל ממש לשרוף את כרטיס המסך.
  • נפילת המחשב שיוצרת זעזוע בלתי הפיך בכרטיס המסך.

איך יודעים שקיימת בעיה בכרטיס המסך?

במידה והמחשב שלכם אינו מזהה את כרטיס המסך ברור שישנה תקלה בכרטיס. כנסו למנהל ההתקנים במחשב ומשם למתאמי תצוגה, במידה וקיים סימן של משולש המשמעות תהיה תקלה בכרטיס המסך. עתה, עליכם להבין האם התקלה היא בחומרה כלומר, בכרטיס עצמו או שמא התקלה היא בדרייבר של הכרטיס.

התקינו מחדש את הדרייבר וראו האם הדברים הסתדרו, במידה ולא, התקינו מחדש גם את מערכת ההפעלה, לעיתים זה מה שעושה סדר. במידה וכל הפעולות שביצעתם לא הועילו כנראה שישנה תקלה בכרטיס המסך עצמו ובמצב עניינים זה יש לבצע החלפת כרטיס מסך למחשב נייד.

איכותי אבל יקר

במידה ואין לכם ברירה ועליכם לבצע החלפת כרטיס מסך למחשב נייד מומלץ לא להתפשר על כרטיס המסך. רכשו כרטיס מסך איכותי, הוא ישדרג לכם מאוד את תצוגת המחשב, רק תדאגו שהכרטיס יתאים למחשב התאמה מושלמת.

כרטיס מסך איכותי ידאג לגמישות רבה בעבודה ואתם תקבלו את הטוב ביותר מהמחשב שלכם. אחד מכרטיסי המסך הטובים והמומלצים הוא NVIDIA GeForce GTX 1080 TI, אמנם מדובר בכרטיס מסך יקר אבל הוא ישדרג את ביצועי המחשב בצורה משמעותית. עלות מול תועלת תהיה טובה מאוד.

מה יעבוד טוב יותר לאחר ביצוע החלפת כרטיס מסך למחשב נייד?

במחשב נייד קיימת חשיבות גדולה לכרטיס המסך והוא ידאג למשל לכך שמשחקי מחשב כבדים יפעלו בצורה איכותית. כמו כן, כרטיס המסך יאפשר עבודה מקצועית עם תוכנות אדריכלות, תוכנות עריכת ווידאו ותוכנות מקצועיות לגרפיקאים. בנוסף, כרטיס המסך ישפר מאוד את איכות הצפייה בסרטים.

מחיר החלפת כרטיס מסך למחשב נייד

ראשית, יש לציין שמחיר החלפת כרטיס מסך למחשב נייד מורכב משני חלקים הראשון, מחיר עבודת טכנאי המחשבים שנע בין 250 ל- 350 שקלים. החלק השני הוא מחיר כרטיס המסך עצמו (החומרה). להלן טבלת דגמים ומחירים חלקית.

דגם כרטיס המסך והיצרן מחיר
אסוס NVIDIA ג'י טי 1030 (2 GB) 445 שקלים
GIGBYTE NVIDIA GTX 1050 (4 GB) 940 שקלים
GIGBYTE GT 1030 (2 GB) 500 שקלים
PNY NVIDIA T 600 950 שקלים
GIGBYTE GT 730 400 שקלים
GIGBYTE GTX 1650 1050 שקלים

כיצד למצא טכנאי מחשבים?

החלפת כרטיס מסך איננה פעולה מורכבת ואולם, חשוב שיבצע אותה איש מקצוע מנוסה ומיומן. הדרך הטובה ביותר לאתר אחד כזה, במידה ואין לכם עדין, היא לקבל המלצות מאנשים שאתם סומכים על שיקול דעתם, והם קיבלו שירות מטכנאי מחשבים והיו מרוצים.

דרך נוספת היא לחפש המלצות ברשת, חשוב לדעת, לא כל ההמלצות ברשת אמינות, חלקן נרכשות בכסף לכן, עדיפה המלצה של אדם קרוב. כמו כן, ישנם אתרים שונים הממליצים על אנשי מקצוע מתחומים שונים, חלק מהאתרים הללו בהחלט אמין. האתר הבולט בתחום ההמלצות הוא אתר מדרג.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?