החלפת כרטיס מסך למחשב נייח

מחפשים שירותי החלפת כרטיס מסך למחשב נייח? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

המחשב הביתי הופך אט אט למכשיר רב תחומי שהמסך שלו משמש לפעולות שבעבר היינו עושים מול מסך הטלוויזיה, צפייה בסרטים, קליפים, סדרות ועוד. כמו כן, מסך המחשב משמש את הילדים בבית למשחקי המחשב שהם אוהבים להעביר אתם את הזמן הפנוי, משחקים אלה מגיעים כיום באנימציות מתוחכמות הדורשות כרטיס מסך איכותי שיכול לאפשר צפייה ברמה גבוהה במשחקים אלה.

כרטיס המסך הוא גם זה שקובע במידה לא מבוטלת את איכות הצפייה במסך באופן כללי, וכדי ליהנות מסרטים וסדרות מומלץ שיהיה כרטיס מסך איכותי. כמו בכל דבר הבעיות מתחילות כשיש תקלות ולעיתים נדרשת החלפת כרטיס מסך למחשב נייח.

החלפת כרטיס מסך למחשב נייח

אמנם רוב הסיכויים שאת החלפת כרטיס מסך למחשב נייח יבצע עבורכם טכנאי מחשבים מקצועי אולם, ישנם מספר דברים בהקשר לכך שכדאי לכם לדעת בכל זאת. להלן מדריך קצר.

התאמת כרטיס מסך למחשב שלכם

לפני שמבצעים החלפת כרטיס מסך למחשב נייח חשוב לבצע התאמה של כרטיס המסך בו אתם חפצים, לבין המחשב שלכם והמארז שלו, לבין ספק הכוח של המחשב. כמה שאולי זה יישמע לכם מוזר, חשוב לוודא שגודלו של כרטיס המסך מתאים לממדיו של מארז המחשב שברשותכם, ישנם כרטיסי מסך גדולים במיוחד שאינם מתאימים לכל מארז.

לאור זאת, מומלץ לגלוש לאתר יצרן המחשב, לחפש את דגם המארז המדויק שלכם במטרה לוודא שכרטיס המסך שאתם רוצים יכול להיכנס אליו. דבר נוסף שחשוב לוודא לפני שרוכשים כרטיס מסך חדש ומבצעים החלפת כרטיס מסך למחשב נייח, הוא ההספק החשמלי של ספק הכוח שלכם אל מול ההספקים שמתאימים לכרטיס המסך בו אתם חפצים.

ישנם ספקי כוח בעוצמה של 450 וואט וישנם ספקים בעוצמה של 600 וואט, בדקו מה מתאים לכרטיס המסך שאתם רוצים לרכוש. זאת ועוד, לכל ספק כוח חיבורים מסוג אחר למשל, ישנם ספקי כוח עם חיבור אחד בלבד של 6 או 8 פינים לעומתם, ישנם ספקי כוח שמגיעים עם שני חיבורים, בדקו מה מתאים לכרטיס המסך החדש.

כיצד מתקינים כרטיס מסך במחשב נייח?

לאחר שווידאתם שכרטיס המסך מתאים למחשב שלכם מכל הבחינות הגיע הרגע לבצע החלפת כרטיס מסך למחשב נייח. לטובת העניין יש להצטייד בצמיד אנטי סטטי ובכפפות הגנה. בצעו כיבוי של המחשב, כבו את ספק הכוח על ידי כיבוי המתג שנמצא עליו, לאחר מכן, נתקו את כל כבלי החשמל שמתחברים מהמחשב ואליו. כמו כן, נתקו את כבל החשמל שמגיע מספק הכוח אל כרטיס המסך הישן שבממחשב.

עתה, שחררו את נעילת כרטיס המסך, הבריגו החוצה את הברגים שתופסים את כרטיס המסך למארז המחשב והוציאו לאט ובזהירות את כרטיס המסך הישן. וודאו שהנעילה שפתחתם תישאר פתוחה, החזיקו את כרטיס המסך החדש מעל התושבת שלו במחשב, וודאו שיציאות הווידיאו פונות לצד החיצוני של המארז, לחצו את כרטיס המסך החדש לתוך התושבת עד שתשמעו את קליק הסגירה, המעיד על כך שהכרטיס הוכנס כראוי.

הבריגו חזרה את הברגים שמחברים את כרטיס המסך למארז, חברו חזרה את כבלי החשמל ובצעו הפעלה של המחשב. לסיום, הסירו את הדרייברים של המסך הישן והתקינו את הדרייברים של המסך החדש.

מהם הגורמים לתקלות בכרטיס מסך של מחשב נייח?

התקלה השכיחה ביותר היא התחממות יתר של הכרטיס, הדבר קורה עקב אוורור לקוי של המחשב, שבדרך כלל מעיד על הצטברות של אבק על המאוורר ופתחי האוורור. על פי רוב, ניקוי של פתחי האוורור יפתור את בעיית ההתחממות. גורם נוסף הינו, קצר חשמלי כתוצאה מהפסקת חשמל ונפילת מתח חשמלי, אירוע כזה יכול לשרוף את כרטיס המסך.

עוד גורם שכדאי לציין הוא מכה חזקה שמקבל המחשב, קיים סיכוי גדול שכרטיס המסך לא ישרוד אותה ותאלצו לבצע החלפת כרטיס מסך למחשב נייח.

כרטיסי מסך לאנשי מקצוע

אנשי מקצוע מתחומי הגרפיקה, האדריכלות והווידאו מתקינים, על פי רוב, כרטיסי מסך מקצועיים ואיכותיים במיוחד. לא ניתן לבצע כראוי עריכה של סרט ווידאו עם כרטיס מסך רגיל, יהיה קשה מאוד ליצור אנימציה ברמה גבוהה ללא כרטיס מסך מקצועי ואיכותי וכן הלאה.

למשתמשי מחשב מסוג זה תלות גדולה בתקינותו של כרטיס המסך, בלעדיו הם אינם יכולים לבצע את עבודתם. לא מעט אנשי מקצוע מהתחומים שהוזכרו לעיל בוחרים לעבוד דווקא עם מחשבי אפל, הידועים בכרטיסי המסך המצוינים שלהם ובתוכנות המקצועיות המתקדמות שתומכות בהם. החלפת כרטיס מסך למחשב נייח עבור איש מקצוע הוא שירות קריטי שחייב להינתן במהירות.

כיצד נראות התקלות בכרטיס מסך?

ישנו מספר רב של תקלות ואי אפשר לפספס אותן מכיוון שבדרך כלל הן מאוד וויזואליות. למשל, כרטיס מסך שאינו מאפשר תצוגת מסך והמסך שחור, כרטיס מסך שקופא תוך כדי פעולה וגורם למסך שחור ועוד. התקלות הנפוצות ביותר והברורות ביותר הן התקלות הבאות: פסים בתצוגת המסך, תצוגת מסך שקופאת, מסך ללא תצוגה כלל, מחשב שלא נדלק ועוד.

כמובן שתמיד יש לבצע בדיקת אבחון במעבדת מחשבים על מנת לדעת בדיוק מה תקול במחשב שלכם. החלפת כרטיס מסך למחשב נייח תתבצע רק לאחר אבחון מדויק של התקלה.

שירות עד הבית

ניתן להימנע מנסיעה למעבדת מחשבים וחיפוש חניה, ולהזמין טכנאי מחשבים אליכם הביתה. החלפת כרטיס מסך למחשב נייח איננה פעולה שמחייבת תנאי מעבדה ואפשר בהחלט לבצעה גם בבית. ישנן מעבדות מחשבים רבות שמספקות שירותי תיקון והחלפה בבית הלקוח וישנם גם טכנאי מחשבים עצמאיים שמספקים שירות זה באדיבות ומקצועיות.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?