שדרוג מחשב נייד

מחפשים שדרוג מחשב נייד? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

שדרוג מחשב נייד ניתן לבצע במספר אלמנטים בודדים בלבד, בניגוד למה שמתאפשר לבצע במחשב נייח, שתצורתו שונה מאוד מזו של המחשב הנייד. שדרוג מחשב נייד הינה פעולה שתביא לכך שהמחשב שלכם יעבוד מהר יותר והוא יהיה מותאם לתוכנות העדכניות ביותר שקיימות בשוק. שדרוג מחשב נייד היא פעולה חשובה שתחסוך לכם הרבה כסף מכיוון שרכישת מחשב נייד חדש, תעלה לכם הרבה יותר. אם כן, מה ניתן לשדרג וכיצד במאמר הבא.

מהו שדרוג מחשב נייד ומדוע אנו נדרשים לבצעו?

כשמדברים על שדרוג מחשב נייד מתכוונים בעיקר להחלפת רכיבים מסוימים של חומרת המחשב, ולעיתים, גם החלפה של מספר תוכנות תיחשב לשדרוג מסוים, בעיקר אם תעדכנו את מערכת ההפעלה. על פי רוב, השדרוג יהיה של רכיבים אלקטרוניים המשפיעים על מהירות ביצועי המחשב והחלפתם, תאיץ ותייעל את עבודת המחשב.

הסיבה בגינה, על פי רוב, נחליט לבצע שדרוג מחשב נייד, נעוצה בעובדה שתוכנות המחשב בהן אנו משתמשים באופן קבוע, מתעדכנות מעת לעת ויוצאות בגרסאות חדשות וטובות יותר. אולם, גרסאות אלה דורשות בדרך כלל מחשב חזק יותר, על מנת שפעולתן תהיה חלקה ולא תגרום להאטת המחשב ותקיעתו במקרים מסוימים. אי לכך, מידי פעם אתם נדרשים לבצע שדרוג מחשב שיאפשר לכם לעלות כיתה, לשדרג ולעדכן את התוכנות שלכם מבלי שעבודת המחשב תפגע.

מה ניתן לשדרג במחשב נייד?

מחשבים ניידים, בשל תצורתם המיוחדת, אינם מאפשרים לשדרג כל רכיב אלקטרוני שנמצא בתוכם אלא, רכיבים בודדים בלבד. הדיסק הקשיח עליו נשמר מידע רב שלנו ניתן בהחלט לשדרוג, רצוי להמיר דיסק קשיח מיושן לדיסק קשיח חדיש מסוג SSD, מהלך שיהפוך את המחשב שלכם להרבה יותר מהיר.

ניתן במקביל לשדרג גם את זיכרון RAM של המחשב, אותו זיכרון עליו נמצאות כל התוכנות שאתם עושים בהן שימוש לרבות, מערכת ההפעלה והאנטי ווירוס. מהלך זה יאפשר לכם להריץ במקביל מספר תוכנות, בצורה יעילה, מהירה ומדויקת. שדרוג מחשב נייד, טוב שיתחיל בהחלפת הדיסק הקשיח.

כיצד שדרוג הדיסק הקשיח מאיץ את ביצועי המחשב?

שדרוג מחשב נייד יעיל, מתחיל בשדרוג הדיסק הקשיח של המחשב, שמייצר ביצועי מחשב טובים ומהירים יותר. בעיקר נכונים הדברים כשמדובר במעבר מדיסק קשיח HHD לדיסק קשיח חדיש מסוג SSD, מעבר כזה יוביל להאצת המחשב בצורה משמעותית מכיוון שדיסק קשיח מסוג SSD הינו דיגיטלי ולא מכני, והוא מהיר בפי 40 מהדיסק המכני המיושן.

דיסק קשיח SSD יגרום למחשב שלכם לבצע פעולות קריאה וכתיבה מהירות בהרבה ובכך, לייעל מאוד ולזרז את עבודתכם עם המחשב. החלפת דיסק קשיח היא עבודה לאיש מקצוע מיומן שיפרק את המחשב הנייד, יחליף בזהירות את הדיסק, מבלי לאבד מידע, וירכיב את המחשב מחדש.

כיצד זיכרון RAM מאיץ את עבודת המחשב?

תפקידו של זיכרון RAM לאחסן את התוכנות המותקנות על המחשב, ככל שזיכרון עבודה זה גדול יותר כך המחשב מגיב מהר יותר, ככל שזיכרון זה גדול יותר ניתן להפעיל במקביל יותר תוכנות, המחשב לא ירגיש עומס ולא יאט את ביצועיו בשל כך.

זיכרון RAM ניתן להרחבה די בקלות, אין מדובר בפעולה מורכבת שדורשת זמן עבודה ארוך במיוחד. שדרוג מחשב נייד חייב לכלול את שדרוג זיכרון ה- RAM במחשב, מדובר במהלך שישפר מאוד את הביצועים שלו.

שדרוג תוכנות

ישנן תוכנות מיוחדות שאם תתקינו אותן במחשב שלכם, הן יאיצו את עבודתו באמצעות פעולות אוטומטיות שתוכנות אלה יודעות לבצע. לכל מערכת הפעלה נקודות תורפה אשר גורמות לה לעיתים, לעבוד מעט יותר לאט, תוכנות  ה- TWEEK יודעות לבצע מניפולציה על מערכת ההפעלה, מניפולציה שגורמת למחשב לעבוד בצורה יותר מהירה.

אין לחשוב שהתקנת תוכנות אלה באה על חשבון שדרוג החומרה של המחשב, תוכנות אלה הן תוספת טובה לאחר ביצוע שדרוג חומרה במחשב נייד. שדרוג מחשב נייד מתבסס על החלפת רכיבים אלקטרוניים מיושנים בחדשים.

שאלת השאלות

השאלה בפניה עומד כל אדם שמחשבו מתחיל לקרטע הינה, האם לשדרג מחשב נייד או להחליף מחשב. לשאלה זו אין תשובה אחת חד משמעית, ככלל, מחשבים שנרכשו בשש שבע השנים האחרונות, ניתן, ברוב המקרים, לשדרג ולייעל, ויהיה זה נכון יותר לבצע שדרוג מחשב נייד מאשר החלפה שלו. פעולה זו תחסוך לכם כסף רב, על פי רוב, עלות השדרוג תהיה קטנה בשני שלישים מרכישת מחשב נייד חדש.

כיצד נכון לבצע שדרוג מחשב נייד?

מחשב נייד אינו מכשיר פשוט וקל אלא, מכשיר אלקטרוני דחוס ומורכב. אי לכך, שדרוג מחשב נייד חייב להתבצע על ידי מומחה למחשבים שידע להמליץ לכם על התמהיל הנכון של שדרוג המחשב שלכם, וידע לבצע אותו הלכה למעשה.

ישנו יתרון מסוים בביצוע שדרוג מחשב נייד במעבדת מחשבים מכיוון שבמעבדה קיימים במלאי, בדרך כלל, כל רכיבי המחשב אותם תרצו לשדרג אולם, מעבדת מחשבים תבצע את הפעולה לאט יותר מטכנאי פרטי שיגיע אליכם הביתה, יאבחן, יצא לסבב קניות ויחזור באותו היום לבצע את פעולת שדרוג המחשב.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?