שחזור קבצים שנמחקו

מחפשים שירותי שחזור קבצים שנמחקו? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מחשבים נייחים ומחשבים ניידים מתהדרים בדיסק קשיח שתפקידו להיות אחראי על אחסון המידע שלכם, מידע כגון: תמונות, מסמכים כתובים, מוזיקה, סרטים ועוד. תקלה בדיסק הקשיח תגרום לכך שלא תהיה לכם גישה למידע האישי שלכם, אותו שמרתם במחשב. אי לכך, חשוב מאוד לשמור על תקינותו של הדיסק הקשיח של המחשב.

במידה והדיסק הקשיח התקלקל מסיבה זו או אחרת, תדרשו לשחזר את המידע שנמצא עליו במטרה להחזיר למחשב את יכולת העבודה שלו במלואה. את שחזור המידע מומלץ לבצע במעבדת מחשבים מקצועית המתמחה בכך. המאמר הבא עוסק בנושא שחזור קבצים שנמחקו.

תקלה בדיסק הקשיח תאלץ אתכם לבצע שחזור קבצים שנמחקו

ישנן סיבות שונות ומגוונות היכולות לגרום לתקלה בדיסק הקשיח של המחשב שלכם, הגורם השכיח ביותר הינו, מכה חזקה שמייצרת זעזוע למערכת. אי לכך, יש להיזהר מאוד שהמחשב שלכם לא ייפול מהשולחן לרצפה, להניח את תיק הנשיאה של מחשב נייד בעדינות ולא להפיל אותו וכו'.

מכה במחשב תשפיע על תקינותו של הדיסק הקשיח ואתם תדרשו לבצע תיקון דיסק קשיח הכולל שחזור קבצים שנמחקו. במקרה של דיסק קשיח מסוג SSD המצב מעט שונה.

דיסק קשיח מתקדם SSD

הקדמה הטכנולוגית הביאה לעולם את הדיסק הקשיח מסוג SSD, מדובר בדיסק קשיח שאינו מכני ועושה שימוש ברכיבים אלקטרוניים על מנת לאחסן את המידע שברשותכם על גבי הדיסק. אי לכך, דיסק קשיח SSD פחות רגיש למכות אולם,  אין זה אומר שניתן להטיח אותו לרצפה מכיוון שבמקרים מסוימים גם דיסק קשיח זה עלול להינזק מחבטה חזקה.

בעיקר, יש לשמור בדיסק קשיח SSD שלא יקבל מכה בזמן שמתח חשמלי עובר בו. שחזור קבצים שנמחקו מדיסק קשיח SSD מעט יותר מורכב אך בהחלט אפשרי.

מחירי שחזור קבצים שנמחקו

השירות המחיר
בדיקת דיסק בין 0 ל- 150 שקלים
שמירת מידע משוחזר עד שבוע ללא עלות
העתק דיסק תקין לדיסק נוסף 200 שקלים
גיבוי מידע מדיסק תקין ללא שחזור 250 שקלים
נזק לוגי, דיסק מפרמט, נתונים נמחקו או ווירוס. בין 400 ל- 800 שקלים, תלוי בכמות החומר שנמחק.
נזק פיזי, דיסק לא מזוהה, בקר שרוף (חומרה) בין 800 ל- 1400 שקלים, תלוי ברכיב התקול.
החלפת מנגנון ראשי קריאה משתנה מאוד בהתאם ליצרן, יש לבדוק מראש.

דיסק קשיח מתקתק

במידה והדיסק הקשיח שלכם משמיע תקתוקים מעצבנים, המחשב שלכם אינו מזהה אותו, סביר להניח שקיים נזק פיזי בדיסק הקשיח, נזק שעלול לגרום לכך שתאלצו לבצע שחזור קבצים שנמחקו. התקתוק שאתם שומעים הוא של ראש הכתיבה או הקריאה שנתקעו על גבי משטח הכתיבה. תקלה מהסוג הזה נגרמת, על פי רוב, לאחר נפילה קשה של המחשב.

מדוע הדיסק הקשיח שלכם פתאום אינו עובד?

ישנן מספר סיבות שיגרמו לדיסק הקשיח במחשב להפסיק לתפקד באופן מלא או חלקי והן: התחממות יתר של המחשב והדיסק עצמו כתוצאה מכשל במאוורר, נפילת המחשב מגובה על הרצפה, ראשי הקריאה נפגמו, ספק הכוח של המחשב אינו פועל כראוי וקיימת בעיית מגעים בכבלים שלו, מנוע הדיסק הקשיח תקוע, בקר נשרף או בעיה בתוכנת הבקר.

גיבוי כדרך חיים

חשוב מאוד לזהות בזמן בעיות בדיסק הקשיח ולשים לב כיצד הוא עובד באופן שוטף. יש לציין, דיסק קשיח כמו כל מדיה דיגיטלית אחרת, הינו מכשיר לא אמין ולכן, הדבר החשוב ביותר והנכון ביותר שתוכלו לעשות הוא, לבצע גיבוי לדיסק אחת לכמה ימים. במידה והדיסק הקשיח תקול ולא בצעתם גיבוי לפני כן, חובה לבצע כיבוי של המחשב, להוציא את הדיסק הקשיח ולא לתת לו הזנה.

רצוי לטובת שחזור קבצים שנמחקו, לא לעבוד בעזרת תוכנות שהורדו מהאינטרנט. במידה ובדיסק קיימת תקלת חומרה ותנסו לבצע סריקת מצב באמצעות תוכנה ייעודית, אתם עלולים לעשות נזק בלתי הפיך לדיסק הקשיח ולא ניתן יהיה לבצע שחזור קבצים שנמחקו. הערה חשובה, רק במעבדת מחשבים מקצועית, המתמחה בשחזור קבצים שנמחקו מדיסק קשיח, ניתן לבצע שחזור בצורה בטוחה, על ידי עקיפת מערכת ההפעלה.

כיצד הופכים את שחזור הקבצים שנמחקו לאפשרי?

ישנן מספר פעולות שאתם חייבים לבצע ברגע שאתם מבינים שקיימת תקלה בדיסק הקשיח, ביצוע פעולות אלה בזמן, ישפיע מאוד על הסיכוי לבצע שחזור קבצים שנמחקו. אלה הן הפעולות שמומלץ לבצע: ראשית, נתקו את המחשב מהחשמל, נסו להיזכר מה קרה לפני התקלה, האם פתחתם מייל חשוד? האם הורדתם תוכנה חינמית מהרשת? מידע זה עשוי לשפוך אור על מצב הדיסק הקשיח ולסייע בתהליך השחזור של הקבצים.

מרגע זה, אל תבזבזו זמן יקר, סעו למעבדת מחשבים שעוסקת בשחזור מידע ואפשרו לטכנאי מחשבים אמין לאבחן במדויק את התקלה ולטפל בה.

מהם הגורמים האפשריים למחיקתם של קבצים?

  • מחיקה ידנית מכוונת – הרבה מאוד קבצים אתם מוחקים באופן מכוון לחלוטין אולם, קיימים מקרים בהם בדיעבד, אתם מבינים שעשיתם טעות כשמחקתם אותם.
  • מחיקה שמקורה בטעות – קיימים לא מעט מקרים בהם המשתמש מבצע מחיקה של קובץ לגמרי בטעות וזה בכלל לא חשוב כיצד זה קרה, חשובה התוצאה של אבדן הקובץ.
  • תוקפנות מכיוון לא ידוע – התקפת סייבר על המחשב שלכם או, הדבקות בווירוס מחשבים או, תוכנה זדונית שהוטמעה במערכת שלכם, עלולים לפגוע בקבצים שנמצאים במחשב.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?