שירות תיקונים מחשב נייד

מחפשים שירות תיקונים מחשב נייד? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מהפכת המחשוב היא ללא ספק אחת המהפכות הגדולות שידעה ההיסטוריה האנושית, יתכן שמדובר במהפכה הגדולה ביותר שידענו מאז ומעולם. מאז מהפכת המחשוב הטכנולוגיה מתפתחת ומשתנה מיום ליום, בקצב שקשה מאוד לעקוב אחריו. ניתן לומר שמאז נכנסנו למילניום החדש, נכנסה מהפכת המחשוב לכל בית כמעט והמחשב האישי הפך מוצר חובה לכל משפחה.

המחשב הנייד לקח את מהפכת המחשוב צעד אחד נוסף קדימה ואפשר לכל אדם לנוע יחד עם המחשב שלו. יהיה נכון לומר, שכיום כל אחד יכול לנוע עם המשרד שלו ממקום למקום, בקלות גדולה וביעילות. לאור כל זאת, שירות תיקונים למחשב נייד הפך שירות קריטי ונדרש ביותר.

שירות תיקונים מחשב נייד

מחשב נייד כמו כל מחשב אחר וכמו כל מוצר אלקטרוני אחר, עלול לפתח תקלות מסוגים שונים ולהתקלקל. ישנן תקלות מחשבים ברמות קושי שונות מתקלות קלות ביותר אותן מסדרים במספר דקות, ועד תקלות מורכבות שלוקח ימים לתקן.

שירות תיקונים מחשב נייד ניתן על ידי אנשי מקצוע שהוסמכו לכך בקורסים ייחודיים, בהם הועבר כל הידע הנדרש על מנת לטפל במחשב תקול, הן ברמת החומרה והן ברמת התוכנה. מחשבים ניידים, בשל המבנה הפנימי הדחוס והמורכב שלהם, שהינו פועל יוצא של מזעור הרכיבים האלקטרוניים, עדיף לתקן בעת הצורך, בתנאים סטריליים מיוחדים אותם מספקת מעבדת מחשבים מקצועית.

מעבדת מחשבים

שירות תיקונים מחשב נייד ניתן, על פי רוב, במעבדת מחשבים, המאפשרת את התנאים המיוחדים הנדרשים לטובת תיקון מחשב נייד. מחשב נייד כתוצאה מתצורתו המיוחדת, כמעט עבור כל תיקון, דורש פירוק מלא והרכבה מחדש לאחר התיקון. מכיוון שכך, חשוב שסביבת העבודה תהיה סטרילית ותאפשר עבודה עם ברגים קטנים, בתאורה חזקה ומדויקת המאפשרת מעקב מדויק אחר כל תהליך העבודה.

רכיבי המחשב הנייד הינם רכיבים אלקטרוניים קטנים ורגישים במיוחד, הם יכולים להינזק בקלות רבה מרגע פירוק המחשב. אי לכך, נדרש ציוד מיוחד לעבודה עם רכיבים קומפקטיים אלה, בתנאים המותאמים בדיוק לתיקון מחשבים ניידים והאתגרים שעבודה זו מציבה בפני הטכנאים. חשוב לציין, תקלות רבות במחשבים ניידים מצריכות החלפה של מספר רכיבים אלקטרוניים בשל העובדה, שבמחשב נייד, חלקים רבים מודבקים או מולחמים האחד לשני.

המספרים שמאחורי התיקונים השונים

תמחור שירות תיקונים מחשב נייד אינו אחיד ונוטה להשתנות בין טכנאי לטכנאי, ממעבדת מחשבים למעבדת מחשבים. בעבר היה נהוג לתמחר תיקון מחשב נייד בעיקר באופן שעתי כלומר, נקבעה עלות שעת עבודה שהוכפלה בכמות שעות העבודה שלקח לטכנאי לבצע את התיקון.

שעת עבודת טכנאי עמדה על סך של 100 שקלים לערך. כיום, מרבית טכנאי המחשבים מבצעים תמחור שירות תיקונים מחשב נייד על פי עלות החלקים המוחלפים, בתוספת תמחור העבודה שלהם, שתלויה בסוג התיקון. טכנאי מחשבים שמספק שירות תיקונים מחשב נייד הכולל איסוף מחשב מבית הלקוח והחזרתו לאחר התיקון, יגבה תוספת של 100 שקלים.

ניתן לומר, שזמן העבודה של הטכנאי עדין נשאר פקטור משמעותי בתמחור התיקון, ככל שהתיקון יותר מורכב ויארך זמן רב יותר, כך מחיר התיקון יהיה יותר גבוה. במידה ומאוד תרצו, תוכלו למצא טכנאי מחשבים שממשיכים לתמחר את עבודתם לפי שעת עבודה בלבד.

ביום שמתגלה תקלה במחשב הנייד

אין כמעט אדם שמחפש מראש דבר שאינו צריך אולם, בדיוק בשל כך, כשיש פתאום תקלה במחשב, הלחץ גדול ומתחיל מרוץ חיפושים אחר מעבדת מחשבים או, טכנאי מחשבים מומלצים ואמינים.

רגע לפני שתקבלו החלטות חשובות אודות התיקון הדרוש לכם, חשוב שתדעו, טכנאי מחשבים נייחים אינו יודע בהכרח לטפל גם במחשבים ניידים, המבנה המיוחד של המחשבים הניידים שונה מהמבנה של המחשבים הנייחים, הרכיבים של המחשב הנייד דחוסים ודבוקים האחד לשני וגודלם הקומפקטי משנה את הטיפול בהם.

בנוסף, חשוב לתקן מחשב נייד במקום שמיועד במיוחד בשביל זה כלומר, מעבדת מחשבים מקצועית. שירות תיקונים מחשב נייד חייב להיות מותאם לסוג המחשב והתקלה.

שירות תיקונים מחשב נייד – מחירון חלקי

פרוט השירות מחיר השירות
החלפת ספק כוח בין 250 ל- 400 שקלים
תיקון מאוורר לקירור המארז בין 30 ל- 50 שקלים
תיקון מאוורר לקירור המעבד בין 100 ל- 300 שקלים
שדרוג כונן קשיח ל- SSD בין 350 ל- 400 שקלים
הרחבת זיכרון בין 200 ל- 400 שקלים

שירות תיקונים מחשב נייד – עלויות טכנאי מחשבים או מעבדת מחשבים

להלן מספר פרטים חשובים אודות שירותי תיקונים מחשב נייד והמחירים המקובלים בתחום. קראו היטב את הדברים על מנת שהחיפוש אחר איש מקצוע ילווה בכלים טובים לבחירה מושכלת של טכנאי, ולא תיפלו על טכנאי לא מקצועי. מחיר שעת עבודה של טכנאי מחשבים שמגיע למקום בו אתם נמצאים יהיה כך: שעת עבודה ראשונה נעה בין 200 ל- 300 שקלים, כל שעת עבודה נוספת תעלה בין 100 ל- 150 שקלים.

במידה ותחליטו לקחת אתם את המחשב אל הטכנאי או אל מעבדת מחשבים, כל שעת עבודה לא תעלה לכם יותר מ- 100 שקלים, לא כולל את עלות הרכיב שיוחלף במידה ויהיה צורך בכך. חפשו שירות תיקונים מחשב נייד שמתאים לצרכים המדויקים שלכם.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?