תיקון מחשב נייד מחיר

מחפשים טכנאי מחשבים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

תיקון מחשב נייד מחיר הינו מאמר העוסק בהיבטים הכלכליים של תיקון מחשב נייד. המחשב הנייד הינו כלי עבודה רב שימושי, המסייע לנו בביצוע פעולות רבות ומגוונות, אם בעבודה ואם לטובת יציקת תוכן לשעות הפנאי. בשני המקרים, תקלה במחשב הנייד תייצר תסכול ותוביל אותנו לבזבוז זמן, במטרה לבצע תיקון יעיל ולא יקר למחשב.

קיימות מעבדות מחשבים רבות שמספקות שירותי תיקון מחשבים ניידים ויש לבחור מבניהן את הטובות והמקצועיות ביותר. מחיר תיקון מחשב נייד אינו דבר קבוע והוא משתנה בהתאם לאופי התקלה, הטכנאי המטפל, והצורך בהחלפת רכיבים אלקטרוניים.

מה עושים כשמתגלה תקלה

אף אחד לא מחפש מראש דבר שאינו צריך אולם, בדיוק בשל כך, כשיש לנו פתאום תקלה במחשב, הלחץ גדול ומתחיל מרוץ חיפושים אחר מעבדת מחשבים או, טכנאי מחשבים מומלצים ואמינים. לפני הכל חשוב לדעת, טכנאי מחשבים נייחים אינו יודע בהכרח לטפל גם במחשבים ניידים.

המבנה של המחשבים הניידים שונה מאוד מהמבנה של המחשבים הנייחים, הרכיבים של המחשב הנייד דחוסים ודבוקים האחד לשני וגודלם המזערי משנה את הטיפול בהם. בנוסף, חשוב לתקן מחשב נייד במקום סטרילי. תיקון מחשב נייד מחיר מתחיל בבחירת המקום הראוי לביצוע התיקון.

 

טכנאי לתיקון מחשב נייד

אנשים נוטים לחשוב בטעות שאם רכשו מחשב נייד חזק במיוחד, הם לא יידרשו בשום מצב לתיקון מחשב. אולם, החיים מראים אחרת וגם המחשב החזק והאמין ביותר יכול להתקלקל. כמו כן, גם לרכיבים אלקטרוניים אין חיי נצח ובשלב מסוים הם מפסיקים לעבוד ויוצאים משימוש. תוכנות יכולות לסבול מהתקנה לא מדויקת, מווירוסים, תולעים או סוסים טרויאניים.

בכל אחד מהמקרים בהם ישנה לפתע תקלה, חלק ממשתמשי המחשבים יזמינו טכנאי מחשבים לביתם. טכנאי פרטי יוכל תוך כדי התיקון לבצע שדרוג כזה או אחר לתוכנות ההגנה, על מנת שהמחשב שלכם יהיה מוגן טוב יותר מפני כל סוגי המזיקים שברשת.

הבעיה עם טכנאי מחשבים היא שבמצב בו לא ניתן לתקן את התקלה ויש להחליף רכיב, לא תמיד יהיה לטכנאי את הרכיב שנדרש. מחיר תיקון מחשב, כשמדובר בטכנאי מחשבים, ייקבע לפי שעת עבודה.

 

תיקון מחשב נייד מחיר

להלן מספר פרטים חשובים אודות תיקון מחשב נייד והמחירים המקובלים בתחום. מומלץ לקרא היטב את הדברים כדי שבפעם הבאה שתחפשו טכנאי מחשבים, יהיו לכם כלים טובים לבחירה מושכלת של טכנאי, ולא תיפלו על טכנאי לא מקצועי. נתחיל ממחיר שעת עבודה של טכנאי מחשבים שמגיע למקום בו אתם נמצאים, שעת עבודה ראשונה נעה בין 200 ל- 300 שקלים, כל שעת עבודה נוספת תעלה בין 100 ל- 150 שקלים.

במידה ותחליטו לקחת אתם את המחשב אל הטכנאי, כל שעת עבודה לא תעלה לכם יותר מ- 100 שקלים. מחיר תיקון מחשב נייד על ידי טכנאי אינו כולל את עלות הרכיב שיוחלף במידה ויהיה צורך בכך.

 

החלפת ספק כוח במחשב נייד

אחד התיקונים השכיחים ביותר הינו תיקון או החלפת ספק כוח במחשב נייד. תפקידו של ספק הכוח הוא להעביר חשמל מכבל החשמל אל הרכיבים הפנימיים של המחשב. במצב בו ספק הכוח אינו נדלק, כפי הנראה שיש בו תקלה שאינה ברת תיקון ויש לבצע החלפה של ספק הכוח.

רגע לפני שמזמינים טכנאי לביצוע החלפת ספק כוח, מומלץ להוציא את הספק מהחשמל, להמתין מספר שניות, לחברו שוב לחשמל ולבדוק האם הוא נדלק, ישנם מקרים בהם זה פותר את הבעיה. במידה ואכן ספק הכוח שלכם שבק חיים לחלוטין, תדרשו לבצע החלפה שלו בחדש. תיקון מחשב נייד מחיר – החלפת ספק כוח 325 שקלים בממוצע.

 

תיקון מאוורר במחשב נייד

בכל מחשב נייד ניתן למצא שלושה מאווררים שתפקידם לקרר את מארז המחשב, אחד מהם מיועד לקירור של המעבד בלבד. מאוורר מתקלקל, על פי רוב, כתוצאה מאבק ולכלוך המצטברים על פתחי האוורור ועל כנפי המאוורר עצמו.

חשוב לתחזק את המחשב באופן שוטף, לבצע ניקוי של פתחי האוורור באמצעות ספריי ייעודי או, באמצעות שואב אבק. אחת לחצי שנה, מומלץ לבצע ניקוי מקצועי במעבדת מחשבים. פעולות אלה יאריכו את חייו של המאוורר ואתם, תרחיקו מעצמכם את היום בו תדרשו לשאלה, מהו מחיר תיקון מחשב נייד.

פעולת ביצוע החלפת מאוורר במחשב נייד אורכת בסביבות חצי שעה, כשמדובר במאוורר של המעבד ובסביבות רבע שעה כשמדובר במאוורר של המארז. מחיר תיקון מחשב נייד – החלפת מאוורר לקירור המארז, נע בין 30 ל- 50 שקלים. מחיר תיקון מחשב נייד – החלפת מאוורר לקירור המעבד, נע בין 100 ל- 300 שקלים. מאווררי המעבד שקטים יותר, מקררים טוב יותר ואינם נסתמים מהר מאבק.

 

כיצד תדעו שלא נפלתם על טכנאי לא מקצועי?

ראשית, לאחר ביצוע החלפה של רכיב אלקטרוני, בקשו לקבל את הרכיב התקול, במידה והוא באמת תקול הטכנאי ייתן לכם אותו מיד. דבר שני, בקשו חשבונית עבור התיקון ודרשו שיהיה מפורט בה במדויק כל מה שבוצע במחשב. בנוסף, לאחר שהסתיים התיקון בקשו מהטכנאי שיאפשר לכם לבדוק את המחשב בנוכחותו, לראות שהכל תקין, שכל התוכנות עולות בצורה חלקה ושניתן לעבוד במחשב.

מחיר תיקון מחשב נייד תלוי באיכותו של טכנאי המחשבים שתבחרו לביצוע המשימה.

 

מחירון חלקי

פרוט השירות מחיר השירות
החלפת ספק כוח בין 250 ל- 400 שקלים
תיקון מאוורר לקירור המארז בין 30 ל- 50 שקלים
תיקון מאוורר לקירור המעבד בין 100 ל- 300 שקלים
שדרוג כונן קשיח ל- SSD בין 350 ל- 400 שקלים
הרחבת זיכרון בין 200 ל- 400 שקלים

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?