תיקון דיסק און קי

מחפשים שירותי תיקון דיסק און קי? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

האם יצא לכם לחשוב שאתם עלולים לחוות מצב בו החומר שהורדתם לדיסק און קי שלכם, ימחק כתוצאה מתקלה בדיסק און קי? במידה ובמקרה חשבתם על כך, האם אתם יודעים מה לעשות על מנת לנסות ולשחזר את המידע שהיה לכם על הדיסק און קי? האם אפשר בכלל לשחזר את המידע? ניתן להניח שרובכם לא חשבתם על אף אחד מהמצבים הללו ואין לכם מושג מה תעשו במידה ומצב כזה יתפוס אתכם. המאמר הבא עוסק בתקלה בדיסק און קי, הגורמת לאבדן מידע והצורך לשחזרו כלומר, תיקון דיסק און קי.

חשוב לדעת במצב של דיסק און קי תקול

בשום אופן אל תנסו לתקן את הבעיה בעצמכם ללא איש מקצוע, פתיחה לא מקצועית של דיסק און קי עלולה לפגוע במידע שנמצא עליו. אל תדאגו המידע ניתן לשחזור רק צריך לעשות את הפעולה איש מקצוע שיבצע תיקון דיסק און קי לשחזור המידע שעליו.

נסו להוציא את הדיסק און קי בזהירות מהמחשב, זכרו מה בדיוק קרה ומתי, האם עשיתם משהו שגרם לכך, רשמו את הדברים, וחשוב שתדעו לומר לטכנאי המחשבים מי יצרן המחשב שלכם ובאיזה דגם מדובר.

חשוב לדעת במצב של דיסק און קי תקול

 

מה גורם בדרך כלל לתקלה בדיסק און קי

תיקון דיסק און קי מגיע, על פי רוב, לאחר קצר חשמלי שפוגע בדיסק און קי ושבר פיזי שהוא תוצאה של נפילת הדיסק און קי על הרצפה. עבודת השחזור של המידע שנמצא על הדיסק און קי איננה פשוטה ומצריכה זמן רק מכיוון שמדובר בפילוס דרך בין הלחמות מיקרוסקופיות. אולם, חשוב לציין, לא בכל המקרים בהם נפגע הדיסק און קי שלנו נאלץ לבצע שחזור מורכב, ניתן לשחזר מידע באמצעות שירותי מחזור מידע מדיסק און קי.

הערה חשובה נוספת, במידה והדיסק און קי שלכם התקלקל אל תוסיפו בשום אופן מידע חדש לתוכו, זה יוביל להרס המידע שבפנים ללא יכולת שחזור. תיקון דיסק און קי ושחזור מידע אפשרי כל עוד לא תבצעו פעולה שתגרום לנזק בלתי הפיך.

 

גיבוי לגיבוי

דיסק און קי נועד כדי לגבות קבצים מסוגים שונים, אם משהו יקרה למחשב אז יש לכם גיבוי מידע בדיסק און קי. אולם, ידוע שדיסק און קי בשלב זה או אחר מתקלקל לכן, כמה שזה אולי נשמע מוזר, בצעו גיבוי למידע שגיביתם בדיסק און קי על פורמט נוסף. כך תבטיחו שאם הדיסק און קי שלכם התקלקל, ואין דרך לבצע תיקון דיסק און קי, יהיה לכם גיבוי של המידע ולא תדרשו לבצע שום פעולה נוספת בהקשר זה.

גיבוי לגיבוי

 

תהליך שחזור המידע שנמצא בדיסק און קי המקולקל

תהליך שחזור מידע מדיסק און קי אינו פשוט והוא לוקח זמן רב, בין מספר ימים לשבוע שלם. כשמדובר בתקלה פיזית כמו שבר בדיסק און קי כתוצאה מנפילתו על הרצפה או רמיסתו על ידי דריכה, הליך השחזור יהיה ארוך יותר ממקרה של תקלת תוכנה שמונעת את העלאת החומר מהדיסק.

מוכרים מקרים בהם שחזור מידע מדיסק און קי ארך כחודש ימים אבל, המידע ניצל. כמובן שככל שתהליך השחזור יותר ארוך המחיר שלו יותר גבוה. תיקון דיסק און קי הוא דבר הדורש סבלנות והיא במרבית המקרים משתלמת.

 

האם קיימים מקרים בהם לא ניתן לבצע תיקון דיסק און קי ושחזור מידע?

התשובה לכך היא שכן, ישנם מקרים בהם לא ניתן יהיה לבצע תיקון דיסק און קי ושחזור מידע. מדובר אמנם באחוז די שולי של מקרים אך הם בהחלט קיימים, ההערכה גורסת שכ- 10 אחוזים ממקרי התקלות בדיסק און קי לא ניתנים לתיקון או שחזור מידע. אי לכך, יש לציין שוב, בצעו גיבוי גם למידע שנמצא על הדיסק און קי. ניתן לבצע גיבוי נוסף בשירותי ענן, בדיסק קשיח חיצוני וכו'.

האם קיימים מקרים בהם לא ניתן לבצע תיקון דיסק און קי ושחזור מידע?

 

כמה עולה שחזור מידע מדיסק און קי?

אין מחיר אחיד בהקשרה של תיקון דיסק און קי ושחזור המידע שעליו, כל מקרה לגופו של עניין. שלחו את הדיסק און קי שלכם למעבדה שבה ידעו להעריך מה נדרש על מנת לשחזר את המידע ויתנו לכם בהתאם הצעת מחיר. בדיקת מצב המידע שעל הדיסק תעלה לכם עשרות שקלים בלבד ובסיום הבדיקה תקבלו כאמור הצעת מחיר כוללת לביצוע תיקון דיסק און קי ושחזור המידע שנמצא עליו.

כמה עולה שחזור מידע מדיסק און קי?

 

תיקון או רק שחזור?

דיסק און קי אינו רכיב יקר ולכן, במקרים רבים בהם הדיסק און קי מתקלקל ואתם לא מצליחים לפתוח את המידע שנמצא עליו, מה שחשוב לכם הוא שחזור המידע ולא תיקון דיסק און קי.

כרגיל, הכל עניין של עלות מול תועלת, אם המידע מאוד חשוב לכם ואתם רוצים שהוא יישאר דווקא על הדיסק און קי תבצעו תיקון דיסק און קי, במידה ורק המידע חשוב לכם, ואין לכם שום צורך דווקא בדיסק און קי הספציפי, תוותרו על תיקון דיסק און קי ובקשו ממעבדת המחשבים אך ורק לבצע שחזור של המידע במידת האפשר.

תיקון או רק שחזור?

 

מעבדת שחזור מידע

קיימות מעבדות ייעודיות המתמחות בשחזור מידע, הן פועלות במהירות האפשרית על מנת להציל ולשחזר את המידע שנמצא על גבי הדיסק און קי שלכם. הם יעשו זאת באחריות ומקצועיות מכיוון שיש להן ניסיון רב בשחזור מידע מדיסק און קי וכל פורמט אחר שמאפשר גיבוי מידע.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?