תיקון ציר מחשב נייד

מחפשים שירותי תיקון ציר מחשב נייד? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

ציר הנו האלמנט שמחבר בין המחשב למסך במחשבים ניידים, על פי רוב, יהיו שני צירים כאלה במחשב. מדובר בחלקים עדינים מאוד שעלולים להישבר ממכה, בלאי סביר ומסיבות רבות נוספות. הצירים של המחשב הינם צירים ייעודיים לדגם מסוים של מחשב השייך ליצרן כלשהו.

אי לכך, תיקון ציר מחשב נייד חייב להתבצע לפי יצרן ודגם המחשב, לא כל ציר מתאים לכל מחשב. תיקון ציר מחשב נייד דורש את פירוק המחשב ולכן, מומלץ לבצע זאת במעבדת מחשבים מקצועית. תקלה בצירים של המחשב עלולה לגרור תקלות נוספות ולכן, חשוב לתקן את הבעיה במהירות האפשרית.

ביצוע תיקון ציר מחשב נייד

כדי לבצע תיקון ציר מחשב נייד יש לפרק כמעט את כל המחשב ורק אז ניתן לבצע את התיקון. מדובר בתיקון מורכב שדורש סבלנות של טכנאי המחשבים ורמת דיוק מושלמת בעבודה, מדובר בתיקון שאורך זמן רב. לעיתים כשהצירים ניזוקים כתוצאה ממכה, תגלו שגם כבל המסך של המחשב, העובר מהמחשב הנייד לתוך המסך נפגע, אולי אפילו נקרע.

במצב כזה גם כבל כרטיס הרשת האלחוטי עלול להיקרע. במקרים חריגים תהיה פגיעה של ממש גם בצג המחשב עצמו.

 

ביצוע תיקון ציר מחשב נייד

חדש חדיש ומחודש

בחלק מהמחשבים החדשים מותקנים צירים מסוג חדש, צירים שמסתובבים ב- 360 מעלות והופכים את המחשב הנייד לטאבלט משודרג. גם במקרה של צירים אלה מדובר באלמנטים עדינים ביותר, מועדים לשבירה עקב מכה או נפילה, ופעולת התיקון שלהם מורכבת יותר בשל המבנה הייחודי שלהם, המאפשר את הגמישות הנוחה והיעילה שהם מציגים.

עלות ההחלפה של צירים אלה גבוהה יותר גם כן וניתן לומר במקרה זה שלנוחות בהחלט יש מחיר. כפי שצוין קודם לכן לגבי הצירים הרגילים,  תיקון ציר מחשב נייד איננה פעולה פשוטה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בציר המאפשר תנועה של 360 מעלות.

 

 

חדש חדיש ומחודש

האם ניתן בכלל לתקן ציר תקול?

בהחלט כן, במרבית המקרים הציר אינו נשבר אלא, מתנתק מחיבור הפלסטיק של מארז המחשב הנייד. ציר שהתנתק מהפלסטיק ניתן להדביק בחזרה למקום וזו למעשה המהות של תיקון ציר מחשב נייד. כל זמן שהציר שלם ולא שבור, לא יהיה צורך בביצוע החלפה שלו בציר חדש אלא, אך ורק בתיקון והחזרת המחשב לפעילות תקינה כפי שהיה קודם לכן.

 

האם ניתן בכלל לתקן ציר תקול?

 

האם כל בעיה בציר מחייבת התערבות של טכנאי מחשבים?

ישנם מקרים בהם כל מה שנדרש כדי להחזיר את הציר למקומו הוא הברגה של מספר ברגים רופפים שהשתחררו מעט. במצב כזה תוכלו לבצע תיקון ציר מחשב נייד בעצמכם. הבריגו את הברגים כמו שצריך במקומם והחזירו את המחשב לעבודה. מומלץ לבדוק אחת לכמה חודשים את מצב הברגים מכיוון שברגים רופפים עלולים לייצר בסופו של דבר שבר בציר, שיוביל לתיקון ציר מחשב נייד.

 

האם כל בעיה בציר מחייבת התערבות של טכנאי מחשבים?

 

מה עושים כשבכל זאת נשבר ציר?

לתקן, לתקן ושוב לתקן. חשוב להגיב מהר ולבצע תיקון ציר מחשב נייד על מנת שלא ייווצר שבר בציר נוסף עקב העומס שנוצר עליו. כפי שהבנתם קודם לכן, ציר תקול עלול לגרום לכבל המסך להיקרע ואף, לגרימת סדק במסך עצמו ולכן, חשוב לתקן מיד את התקלה בציר על מנת למנוע בעיה קשה וחמורה יותר שתדרוש תיקון גדול, מורכב ויקר יותר.

 

מה עושים כשבכל זאת נשבר ציר?

 

מדובר בתקלה מתפתחת

חשוב לדעת, תקלה או שבר בצירי המחשב הנייד הינה תקלה הדרגתית, היא מתחילה בקטן וצומחת אם לא מטפלים בה. בהתחלה תראו חלקים מסוימים שזזים מעט בזמן פתיחת וסגירת המחשב, לאחר זמן מה, הצירים ישתחררו ממקומם צעד אחר צעד, עד שישברו.

אי לכך, קיימת חשיבות עליונה לתפיסת התקלה מראשיתה, דבר שיבטיח שתוכלו לבצע תיקון ציר מחשב נייד ולהחזיר את המחשב לעבודה במהירות ויעילות. תפיסת התקלה בשלבים הראשונים שלה תביא לחסכון כספי משמעותי.

 

מדובר בתקלה מתפתחת

 

כיצד תשמרו על תקינות הצירים במחשב הנייד שלכם?

בצעו בדיקה כל שלושה חודשים של מצב הצירים, וודאו שאין ברגים רופפים שגורמים לצירים רופפים שיגררו לשבר לא נעים ומיותר. מדובר בפעולה שהיא ללא ספק הקדמה של תרופה למכה. הדרך לבצע בדיקה זו היא להזיז את המסך קדימה ואחורה ולהרגיש האם יש רגע מסוים שבו אתם מרגישים שאין התנגדות של הצירים. במידה ועליתם על דבר מה, מהרו ובצעו תיקון ציר מחשב נייד כדי למנוע בעיות מורכבות יותר בהמשך.

 

כיצד תשמרו על תקינות הצירים במחשב הנייד שלכם?

 

 

ציר נוקשה גם כן מעיד על בעיה

צירים נוקשים מתארים מצב בו הצירים נעים בכבדות מוגזמת בהזזה אחורה וקדימה של מסך המחשב. כמו כן, צירים נוקשים עשויים לייצר חריקות בעת הזזת המסך אחורה וקדימה. צירים נוקשים מעידים על תחילתה של בעיה בצירים, בעיה שעלולה לגרום לכך שהצירים יישברו או, שהתושבת בה הם נמצאים תשבר ואז לא יהיה מנוס מהחלפת כל החלק שמחזיק את הצירים במקומם לרבות, הצירים עצמם.

במצב דברים זה יהיה מדובר בתיקון ציר מחשב נייד מורכב וארוך מאוד ובהתאם לכך המחיר.

 

ציר נוקשה גם כן מעיד על בעיה

 

הלחמת צירים

לדגמים מסוימים של מחשבים ניידים לא ניתן להשיג צירים חלופיים והפתרון היחיד שאפשר להציע, מעבר להחלפת הצירים בחדשים, הוא הלחמה. יש לפרק את המחשב, לחלץ את הצירים, לבצע את ההלחמה שלהם ולהרכיב מחדש. המחשב שלכם יחזור לתפקוד מלא ודעו, הלחמה הינה פתרון מצוין והיא תחזיק מעמד לאורך זמן רב.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?