תיקון סוללה למחשב נייד

מחפשים שירותי תיקון סוללה למחשב נייד? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מחשבים ניידים נוצרו בכדי לספק לכולנו עמדת עבודה ממוחשבת, ניידת, שיכולה ללכת אתנו לכל מקום באשר הוא. בנוסף, המחשב הנייד מאפשר לנו לעבוד במקומות בהם לא ניתן לקבל מתח חשמלי, באמצעות הסוללה שמותקנת בתוך מארז המחשב.

אי לכך, המחשב הנייד תלוי מאוד בסוללה שבתוכו ובמידה וזו תתקלקל או תפסיק לעבוד, אחד היתרונות של המחשב הנייד פשוט ילך לאיבוד, מכיוון שלא ניתן יהיה לעבוד עם המחשב ללא חיבור למתח חשמל בקיר. המאמר הבא עוסק בביצוע תיקון סוללה למחשב נייד והדרכים שיאפשרו לכם להימנע ככל שניתן מביצוע תיקון סוללה למחשב נייד.

כיצד נדע שהסוללה של המחשב הנייד תקולה?

הסימן המובהק ביותר לבעיה בסוללת המחשב, המחייב ביצוע תיקון סוללה למחשב נייד הינו, קבלת הודעת מערכת ממערכת ההפעלה של המחשב, שיש להחליף סוללה. מרבית המחשבים הניידים החדשים יודעים לזהות בעצמם תקלה בסוללת המחשב ויספקו לכם התרעה בנושא.

סימן נוסף לבעיה בסוללה הוא שהיא כלל איננה מצליחה להיטען והמחשב יכול לעבוד רק באמצעות חיבור המטען לחשמל. בנוסף לשני אלה, סוללה שלאחר טעינה מלאה פועלת רק מספר דקות היא סוללה בסוף דרכה.

 

כיצד נדע שהסוללה של המחשב הנייד תקולה

 

שמירה על חיי הסוללה

על מנת לשמור על חיי הסוללה במטרה להאריך אותם, וכדי להימנע מביצוע מוקדם של תיקון סוללה למחשב נייד, מומלץ לא לבצע טעינות ארוכות מידי, הגורמות להתחממות של הסוללה דבר שמקצר את חייה. בצעו הטענות קצרות כלומר, סוללה שזקוקה לטעינה מכיוון שהיא עומדת להסתיים, מומלץ לטעון בפעמיים, פעם ראשונה עד 50 אחוזי טעינה, המשך עבודה של מספר דקות ולאחר מכן, טעינה נוספת לסוללה מלאה.

טעינה בצורה כזאת תאריך את חיי הסוללה. אחד הטריקים הטובים ביותר הוא לא לאפשר פריקה מלאה של הסוללה אלא, רק 50 אחוזים ואז פשוט לטעון חזרה ל- 100 אחוזים שהם סוללה טעונה באופן מלא. עוד דבר חשוב, אל תשאירו זמן רב את הסוללה ריקה, זה מתכון ברור לתקלות בדרך לצורך לבצע תיקון סוללה למחשב נייד.

 

שמירה על חיי הסוללה

 

שימוש נכון בסוללה של המחשב הנייד

שימוש נכון בסוללת המחשב הנייד יביא לשתי תוצאות חיוביות האחת, הארכת זמן השימוש בכל טעינה והשנייה, הארכת החיים של הסוללה. מדובר בפעולות שמונעות בלאי מהיר של הסוללה ושחיקה. דבר ראשון, הפחיתו את עוצמת תאורת המסך או את רמת הבהירות שלו, מדובר בפונקציות שמוכרות כזוללות אנרגיה. ההפחתה בשני אלמנטים אלה תייצר זמן שימוש ארוך יותר של סוללה טעונה.

חשוב להגדיר למחשב זמן כניסה לשינה עקב חוסר פעילות, גם פעולה זו חוסכת אנרגיה חשובה. חשוב לדעת, כונן תקליטורים, שעדין קיים בהרבה מאוד מחשבים ניידים, נחשב לזולל אנרגיה גדול אי לכך, כשאתם עובדים במחשב נייד על כוח סוללה, הימנעו משימוש בכונן התקליטורים.

טיפ נוסף, במידה והמחשב הנייד שלכם וותיק שדרגו את הכונן הקשיח שלו ל- SSD, זה כונן הרבה יותר חסכוני באנרגיה ועובד הרבה יותר מהר. שימוש נבון בסוללת המחשב הנייד ימנע או לפחות יידחה, את הרגע בו תידרשו לבצע תיקון סוללה למחשב נייד.

 

שימוש נכון בסוללה של המחשב הנייד

 

כמה שנים חיה סוללה ממוצעת?

סוללה ממוצעת מחזיקה מעמד בין 3 ל- 5 שנים, תלוי כמה אתם שוחקים אותה והאם אתם מתנהלים בהתאם לנאמר בפסקאות הקודמות. אחד האלמנטים שקובעים את משך חייה של הסוללה הוא, מספר הפריקות והטעינות שביצעתם, ככל שתבצעו יותר פריקות וטעינות, חיי הסוללה יהיו קצרים יותר.

במחשב שנמצא בשימוש יומיומי הסוללה תתבלה כפי הנראה לאחר 3 שנים לעומת מחשב שהשימוש בו קטן יותר ואז ניתן להגיע ל- 5 שנות חיים של הסוללה. כל הנאמר לעיל לא לוקח בחשבון מצב של סוללה שמראשית ימיה הייתה תקולה ולכן, כבר לאחר חצי שנה הפסיקה לפעול. תיקון סוללה למחשב נייד או החלפת סוללה למחשב נייד היא פעולה שניתן לדחות אך צפויה להתרחש בשלב כזה או אחר.

 

כמה שנים חיה סוללה ממוצעת?

 

הסוללה התקלקלה מה עושים?

ראשית, במידה והסוללה שלכם הינה פנימית, רוב הסיכויים שזה המצב, וכדי לטפל בה יש לפרק את המחשב הנייד, חשוב ליצור קשר עם טכנאי מחשבים מקצועי או מעבדת מחשבים מומלצת. חשוב לזכור, הסוללה שנמצאת במחשב הנייד שלכם הינה סוללת ליתיום ובתנאים מסוימים היא עלולה להוות סכנה, להתפוצץ, לגרום לשריפה וכו'.

אי לכך, הימנעו מהתעסקות בסוללה התקולה ופנו לאנשי המקצוע. תיקון סוללה למחשב נייד הוא עניין למקצוענים בלבד ובעלי ניסיון.

 

הסוללה התקלקלה מה עושים

 

התאמת הסוללה הנכונה למחשב שלכם

במטרה להתאים את הסוללה המדויקת ביותר למחשב הנייד שלכם, חשוב לדעת מי יצרן המחשב ובאיזה דגם מחשב בדיוק מדובר. רק כך ניתן למצא את הסוללה הטובה ביותר למחשב שלכם.  כל יצרן מחשבים מייצר עשרות דגמים של מחשבים ולפיכך, קיימות סוללות שונות ומגוונות ולא כל אחת מתאימה לכל דגם הגם שמדובר באותו היצרן. כשמבצעים תיקון סוללה למחשב נייד חייבים לדעת יצרן ודגם מדויקים כך גם כשמדובר בהחלפת סוללה.

 

התאמת הסוללה הנכונה למחשב שלכם

 

חובה לדעת

סוללת ליתיום מכילה בתוכה לוח אלקטרוני שתפקידו להגן על הסוללה מטעינת יתר, מכל סוג של קצר חשמלי ומהתחממות יתר. ברוב המקרים בהם סוללה של מחשב נייד מפסיקה לעבוד ומדובר בסוללה לא מאוד ישנה, הסיבה לכך תהיה תקלה בלוח האלקטרוני של הסוללה ולא בסוללה עצמה. הבעיה היא שגם אם התקלה היא רק בלוח האלקטרוני, יהיו מקרים בהם עדין תהיו חייבים להחליף את הסוללה ולא תוכלו לבצע תיקון סוללה למחשב נייד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?