החלפת מקלדת למחשב נייד

מחפשים שירותי החלפת מקלדת למחשב נייד? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מחשב נייד הוא מכשיר אלקטרוני יוצא דופן, הוא מסוגל להכיל כמויות מידע עצומות, לעבוד בצורה מהירה מאוד והחשוב מכל, בשל גודלו הקטן יחסית, הוא יכול לנוע אתנו לכל מקום. שינוע המחשב אפשרי לא רק בזכות גודלו של המחשב אלא, גם בזכות סוללת המחשב המאפשרת לעבוד מספר שעות ללא חיבור המחשב לחשמל.

פריצת הדרך שהביא המחשב הנייד קשורה לחיבור כל האלמנטים מהם מורכב מחשב, כיחידה אחת אינטגרלית יעילה. אולם, בכל יתרון עלול להסתתר גם חיסרון, והעובדה שמקלדת המחשב מחוברת למחשב עצמו, יכולה במקרים מסוימים להוות חיסרון שכזה. המאמר הבא עוסק בנושא החלפת מקלדת למחשב נייד.

במקום חיצוני וגדול פנימי וקטן

במחשבים הנייחים ניתן להבחין בברור בעובדה שהמחשב הינו יחידה אחת נפרדת מהמסך והמקלדת שפשוט מתחברים אליו, הם אינם חלק בלתי נפרד ממנו ואי לכך, ניתן להחליפם בקלות, כל אחד בתורו. מנגד, במחשבים ניידים, במטרה להפכם לקטנים ונישאים, הקטינו את גודלו של המסך ואת גודלה של המקלדת והכניסו אותם לתוך מארז המחשב, כחלק בלתי נפרד ממנו.

החיסרון שבדבר הוא, שבמידה ומקלדת המחשב תקולה, יש לבצע פירוק של המחשב לצורך החלפת מקלדת למחשב נייד. כלומר, אם במחשב נייח כל מה שצריך כדי להחליף מקלדת זה לקנות חדשה ולחברה למקום המתאים במחשב, פעולה שכל אחד יכול לבצע, במחשב נייד כפי שהבנתם זה ממש לא כך. החלפת מקלדת למחשב נייד מצריכה עבודה של טכנאי מקצועי.

 

תקלות נפוצות במקלדת מחשב נייד

אחת התקלות הנפוצות ביותר במקלדות של מחשבים ניידים היא מקשים חסרים, כאלה שנשברו כתוצאה ממכה שקיבל המחשב ונשרו וכאלה שפשוט נשרו כתוצאה מבלאי. כמו כן, ניתן למצא תקלה נוספת שכיחה מאוד של מקשים שחדלו לפעול, תקלה זו תאלץ אתכם לבצע החלפת מקלדת למחשב נייד מכיוון שלא קיימת אפשרות של החלפת מקש אחד או שניים.

 

מה גורם בדרך כלל לתקלות במקלדת של המחשב הנייד?

כנראה שהסיבה המרכזית לתקלה במקלדת המחשב הנייד נעוצה בדרך שבה אתם משתמשים ועובדים עם המקלדת. כלומר, הבעיה מספר אחת היא הקלדה בעוצמה חזקה מידי שגורמת לזעזוע גדול מידי של המקשים, שבירתם המוקדמת או הפסקת פעילותם.

דבר נוסף שיגרום מידית לתקלה קשה במקלדת הוא תאונת נוזלים כלומר, מים או כל נוזל אחר כמו קפה או משקה מתוק שנשפכו על המקלדת. מקלדת שנוזלים חדרו לתוכה תינזק לחלוטין ואתם תאלצו לבצע החלפת מקלדת במחשב נייד. אגב, גם עכבר של מחשב נייד רגיש מאוד לנוזלים ויאבד את יכולת התפקוד במצב שנוזלים חדרו למנגנון שלו.

 

התאמת מקלדת חדשה למחשב נייד

החלפת מקלדת למחשב נייד אינה פשוטה מכיוון שלכל מחשב נייד מקלדת המתאימה לו, היא שונה ממקלדות אחרות שמיועדות למחשבים אחרים, של יצרניות אחרות. אי לכך, ברור שלא כל מקלדת תתאים לכל מחשב נייד ויש להתאים את המקלדת למחשב. חשוב להדגיש, לא כל מקלדת של אותה יצרנית תתאים לכל מחשב נייד של אותה יצרנית. כל יצרנית מייצרת דגמים שונים של מחשבים ניידים ולכל מחשב ישנה המקלדת שמתאימה רק לו.

בניגוד לרכיבי מחשב אחרים שיש להחליף עקב תקלה, מומלץ מאוד לבצע החלפת מקלדת למחשב נייד רק במקלדת מקורית של היצרנית. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמקלדת המחשב הנייד צפופה, ישנם לא מעט מקשים שלכל אחד מהם יש יותר מפעולה אחת ולכן, על המקלדת החדשה להתאים ליצרנית, לדגם המדויק של המחשב ולמבנה הייחודי לו ולכן, עשו לעצמכם טובה ובקשו אך ורק מקלדת מקורית של המחשב שברשותכם.

 

מה העלות של החלפת מקלדת למחשב נייד?

ממבט על

עלות החלפת מקלדת למחשב נייד משתנה ממחשב למחשב, מדגם לדגם וכמובן שגם לא כל טכנאי או מעבדת מחשבים, יבצעו את העבודה באותו המחיר. העלות של המקלדת החדשה היא פונקציה של סוג ודגם המחשב, בשילוב המפרט הטכני של המקלדת שבמקרים מסוימים כולל מנגנונים מיוחדים כמו תאורת מקשים וכו'.

לפיכך, אין מחיר אחיד לביצוע החלפת מקלדת למחשב נייד אך ניתן לקבוע שטווח המחירים נע בין 250 שקלים ל- 650 שקלים וכפי שאתם רואים, המנעד רחב למדיי.

 

חריגים

בשנים האחרונות יוצרו דגמים מסוימים של מחשבים על ידי יצרניות שונות שבהם מקלדות מוסתרות, על מנת לבצע החלפה של מקלדת מוסתרת יש לפרק לגמרי את המחשב הנייד ולהטמיע את המקלדת החדשה. במחשבים להם מקלדות מסוג זה יש לעיתים מספר מסגרות אותן יש לפרק ותהליך זה מייקר את הפעולה.

 

ניקוי מקלדת מחשב נייד

על מנת להימנע ממצב שבו יש לבצע החלפת מקלדת למחשב נייד, מומלץ מעת לעת לבצע ניקוי מקצועי של המקלדת. בסופו של דבר מקלדת המחשב היא החלק שנמצא הכי הרבה בשימוש ובמגע של ידי אדם ולכן, המקלדת חשופה לטפטוף נוזלים, אבק, פירורי מזון, שיערות וכו'.

מבלי שהמשתמש מודע לכך מתחת לכל מקש במקלדת מצטבר לכלוך שמביא עמו חיידקים וכל אלה מייצרים מאוחר יותר תקלות. ניקוי מחשב מקצועי מבפנים ישמור על פעולת המחשב ועל רמת האסתטיקה של העבודה עמו.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?