מעבדת מחשבים בפורת

מחפשים מעבדת מחשבים בפורת? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

קום איקס
ירון הרשקוביץ

קום איקס

נבדק לאחרונה 16.05.2024
4.79
19
חוות דעת
התמחויות: שרות *בבית הלקוח והעסק* בלבד , טכנאי בעל הסמכה MCSE, פותר תקלות מורכבות ותיקונים לכל סוגי המחשב *לא מעבדה * , הקמת תשתיות רשת ותקשורת * לא מסך * , התקנת ווינדוס לכל סוגי המחשב , פרמוט מחשב , שחזור מידע וגיבוי לענן , מכירת ציוד מחשב , שרות לעסקים ומשרדים , מחירים הוגנים , עמידה בלוח זמנים
אורן למחשב
אורן אנטמן

אורן למחשב

נבדק לאחרונה 12.05.2024
4.88
170
חוות דעת
התמחויות: פירמוט מחשבים, התקנת מערכות הפעלה ותיקון תקלות , שרות תיקונים חומרה ותוכנה במעבדה , תיקון מסכים , תיקון מחשבים מכל הסוגים: ניידים ונייחים , שרות תיקונים והספקה עד בית הלקוח / בית העסק , התקנת אינטרנט ורשתות , פתרונות גיבוי ושחזור מידע , מכירת ציוד הקפי , מכירת כל סוגי המחשבים , מומחה לבניית מחשבי עריכה וגיימינג
קשר מחשבים
רוני קורדובה

קשר מחשבים

נבדק לאחרונה 15.05.2024
4.82
56
חוות דעת
התמחויות: תיקון כל סוגי המחשבים ניידים ונייחים , התקנת תוכנות , מכירת מחשבים , שידרוג מחשבים , מכירה של ציוד קצה , תיקון מדפסות , הדרכות , אחריות על כל עבודה , מחירים הוגנים , שירות אמין ומקצועי
צוות שי.come
שי דוידוף

צוות שי.come

נבדק לאחרונה 27.03.2024
4.84
269
חוות דעת
התמחויות: תיקוני כל סוגי המחשבים , מכירת מחשבים ניידים / נייחים , גיבוי לענן , שחזור מידע , תיקון מכשירי סלולאר , אחריות מלאה לרכיבים שנה ראשונה באתר הלקוח , שירות בבית הלקוח 24/7 שישי ושבת במקרי חירום בלבד , שירות לסקטור הפרטי, המוסדי והעסקי , שירות אמין ומקצועי ללא פשרות , בנוסף מחלקת מערכות מיגון לבית ולעסק

 

✔️ טכנאי עד הבית

✔️ אפשרות לטיפול מרחוק בתקלות חומרה

✔️ צוות טכנאים עם ניסיון של מעל 20 שנה

✔️ טיפול בכל סוגי המחשבים

 

המחשב הפסיק לעבוד? שלחו אותו אל מעבדת מחשבים בפורת ותפתרו את הבעיה. מעבדות המחשבים בעיר מתמחות בתיקון תקלות במחשבים, החלפת חלקים ותיקון חלקים פגומים. במעבדות מצויים מיטב טכנאי המחשבים אשר ישמחו לתקן את המחשב שלכם, להחזיר אותו לשימוש ואף להשיב לו את מהירות הפעולה שאפיינה אותו ונשחקה עם הזמן. לכל בעיה עם המחשב שלכם, מעבדת המחשבים היא הפתרון.

 

שירות עד הבית

מעבדת מחשבים בפורת מספקת לכם שירותי תיקון מחשבים ברמה הגבוהה ביותר. לפני שנצלול אל התיקונים עצמם ואל אופי הביצוע שלהם, נקדים ונאמר כי מעבדות המחשבים בפורת מציעות לכם שירות עד הבית, במסגרתו שליח מטעם החברה יאסוף את המחשב אל המעבדה ובסוף התיקון ישיב אליכם את המחשב. כך, אתם תהנו מתיקון המחשב שלכם בפורת בכלל מבלי לצאת מהבית ובלי לשרוף זמן יקר על הגעה אל המעבדה.

שירות עד הבית

 

תיקונים במעבדת מחשבים בפורת

מעבדות מחשבים בפורת מציעות ללקוחותיהם שלל שירותי תיקונים. ישנם תיקונים קלאסיים אשר מעבדות מחשבים מבצעות ללא הרף. נרצה להתמקד בתיקונים אלו כדי שתדעו לפנות אל המעבדה ברגע שהתקלות יקרו לכם.

רונה כצנלסון לקוחה ממליצה

 

החלפת מסך למחשב נייד

אחד התיקונים הנפוצים ביותר במעבדות המחשבים בפורת הוא תיקון מסך למחשב נייד. מחשבים ניידים, כשמם כן הם – ניידים. ניידותם מעלה את רמת הפגיעות שלהם. אנו נושאים את המחשב איתנו לכל מקום, פעמים רבות בתוך תיק, וקורה כי בטעות אנו משליכים את המחשב והמסך נשבר. לחלופין, חפץ פוגע במסך וסודק אותו.

שבר במסך אין משמעותו אובדן המחשב. תוכלו לבצע תיקון למסך במעבדת המחשב בפורת. המעבדה תפרק, במיומנות ובמקצוענות, את המסך השבור מגוף המחשב שלכם. תחתיו, יתקינו לכם במעבדה מסך מקורי חדש אשר ישמש אתכם נאמנה. 

לעיתים, המסך קיים במעבדה מראש ותוכלו לשלוח את המחשב לתיקון במיידי. במקרים אחרים, נדרש דגם ספציפי אשר אינו מצוי במלאי, אך אל חשש – המעבדה תזמין את המסך ותבצע את ההחלפה הנדרשת.

מסך מחשב שבור

 

החלפת מאוורר למחשב

כדי שמחשב יפעל באופן תקין מבלי שהסוללה שלו תתנפח, מבלי שהחלקים בו יישחקו ומבלי שהמחשב כולו יתפוצץ חלילה, עליו לשמור על טמפרטורה תקינה. כיצד המחשב ישמור על הטמפרטורה הרצויה, והרי ידוע כי כאשר המחשב פועל אנרגיה מומרת לאנרגיית חום וכלל החלקים מתחממים?

החלפת מאוורר למחשב

 

התשובה היא כי מאווררי המחשב מאפשרים לו לשמור על טמפרטורה רצויה. כאשר המחשב מתחמם המאווררים פועלים ומאזנים את הטמפרטורה במחשב. לא אחת קורה שלאחר תקופה מסוימת המאווררים נשחקים ופעולתם אינה מיטבית. במקרים אלו, שלחו את המחשב שלכם אל מעבדת מחשבים בפורת וטכנאי המעבדה יחליפו לכם את המאווררים.

לעיתים, לא יהיה צורך בהחלפת המאוורר. הבעיה במאווררים לא תהיה קשורה למאווררים עצמם אלא לאבק אשר הצטבר עליהם במשך זמן. אשר על כן, כל שיצטרכו טכנאי המעבדה לעשות הוא לפרק את המאווררים, לנקות אותם ולהתקין את המאווררים מחדש. אל תטעו – גם מלאכה זו דורשת מיומנות וציוד מעבדה ולא ניתן לבצע אותה בבית, אולם על כל פנים עלות הניקוי פחותה מעלות ההחלפה של המאווררים.

מאוורר של מחשב

 

החלפת סוללה למחשב נייד

תקלה נוספת הדורשת טיפול במעבדת מחשבים בפורת, היא החלפת סוללה במחשב נייד. קורה לא אחת כי סוללת המחשב הנייד נשחקת, משך חיי הסוללה מתקצר וטעינת הסוללה אינה מבוצעת כראוי. במקרים אלו, שלחו את המחשב אל המעבדה. במעבדה יחליפו לכם את סוללת המחשב האישי בסוללה חדשה ומקורית אשר תשמש אתכם נאמנה תחת הסוללה הקודמת.

סוללה למחשב נייד

 

כונן קשיח במחשב נייח

תיקון נפוץ במחשבים נייחים, הוא החלפת הכונן הקשיח של המחשב. תוחלת החיים של כונן קשיח קצרה, לרוב, מתוחלת החיים של מחשב נייד. אשר על כן, לא אחת, אתם נדרשים להחליף את הכונן הקשיח בשלב זה או אחר. חשוב להחליף את הכונן במעבדה ולא אצלכם בבית. זאת, על מנת שהטכנאים במעבדה יוכלו לדלות ממנו את כל התוכן שלו ולהעביר אותו לכונן החדש.

כונן קשיח

 

החלפת כרטיס מסך

בכל מסך של מחשב נייד יש כרטיס מסך. כרטיס המסך אחראי על שלל פונקציות ותפקודים הקשורים במסך ואין זה המקום לפרטם. כאשר כרטיס המסך מתקלקל, הדבר עלול לגרום לשלל בעיות בתפקוד המסך. אחת הבעיות הנפוצות היא החשכת המסך תוך כמה דקות מרגע הדלקתו.

במקרים בהם המסך שלכם כבה מעצמו, ללא כל סיבה נראית לעין, ייתכן בהחלט כי מקור הבעיה הוא, ניחשתם נכון, כרטיס המסך. שלחו את המחשב למעבדת מחשבים בפורת. הטכנאים במעבדה ישלפו את כרטיס המסך, יריצו מספר טסטים כדי לבחון האם הוא אכן מקור הבעיה וככל שהתשובה תהיה חיובית, הם יחליפו או יתקנו את כרטיס המסך שלכם.

כרטיס מסך

 

אלו הם, אם כן, חמשת התיקונים הנפוצים המבוצעים במעבדות מחשבים בפורת. למען הנוחיות, נסכם תיקונים אלו בטבלה ייעודית.

 

שם התיקון התקלה הפתרון
1 החלפת מסך במחשב נייד המסך הקודם נשבר התקנת מסך מקורי חדש
2 תיקון מאוור למחשב נייד מאווררי המחשב הנייד אינם עובדים כראוי ניקוי או החלפת המאווררים במחשב הנייד
3 החלפת סוללה במחשב נייד הסוללה שחוקה התקנת סוללה חדשה
4 החלפת כונן קשיח במחשב נייח הכונן הקשיח של המחשב קרס התקנת כונן חדש תחת הכונן המקולקל ושחזור המידע מהכונן הישן
5 כרטיס מסך כרטיס המסך התקלקל החלפת הכרטיס או תיקונו


 

מוקאפ מחשב נייד עם צילום של עמוד הבית

שאלות נפוצות
לקוחות רבים נתקלים בבעיה. הלקוח רכש מחשב חדש דרך האינטרנט, המחשב הגיעה, ההתרגשות בשיאה, אך לא מותקנת במחשב מערכת הפעלה. מאחר שלא מדובר בתקלה של ממש, לקוחות רבים תוהים האם מעבדת מחשבים בפורת היא הכתובת לבעיה זו. ככלל, התשובה היא חיובית – מעבדות תיקונים למחשבים בפורת מציעות שירותי התקנת מערכת הפעלה. במידה וברצונכם להשלים את הליך ההתקנה במהירות, תוכלו לוותר על שירותי המשלוח ולהגיע אל המעבדה ישירות כדי לבצע בה את התקנת מערכת ההפעלה.
לרוב, מעבדות מחשבים לא מתקנות מטענים למחשבים. הטעם הפשוט הוא שעלות המטען לבדו אינה גבוהה כל כך והיא לא עולה על עלות העבודה של הטכנאים, כך שכבר משתלם לכם לרכוש מטכן חדש.  עם זאת, במעבדת המחשבים יוכלו לאבחן מהו הרכיב הפגום במטען ולמכור לכם רק רכיב חלופי. בכך, תחסכו רכישת מטען שלם כאשר התקלה היא רק ברכיב אחד של המטען. ייתכן שהתקלה הינה בשנאי לבדו, ייתכן שבראש המטען וייתכן שבשקע. אולם בהחלט ייתכנו מקרים בהם לא יהיה מנוס אלא להחליף את המטען הנייד כולו.
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?