תיקון מחשב בבית הלקוח מחיר

מחפשים טכנאי מחשבים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

המחשבים הנייחים והניידים הפכו אותנו לאנשים תלותיים מאוד, ברגע שהמחשב שלנו מפסיק לתפקד מכל בעיה שהיא, כמו גם הטלפון הנייד, אנחנו מרגישים תקועים לחלוטין, ממש ללא יכולת תזוזה. אנחנו מתחילים לומר לעצמנו שכל החומר שלנו נמצא שם, ממש כל החיים, אין לנו קבצי עבודה, אי אפשר אפילו לכתוב מכתב.

הדרך הטובה והמהירה לטפל בבעיה עשויה להיות הזמנת טכנאי לביתנו, הדבר חוסך זמן וכסף, אז כמה זה עולה ומה עוד חשוב לדעת בנושא.

 תיקון מחשב בבית הלקוח מחיר – מחשב נייח

תיקון מחשב בבית הלקוח ועלותו בטלים בשישים לעומת החיסכון בזמן, והמידיות של הטיפול בבעיה שקיימת במחשב. מחשב נייח לא נדלק, מסך שלא עובד פתאום, המחשב עובד לאט, את כל אלה יכול טכנאי מחשבים מנוסה ומיומן לפתור אצלכם בבית, מבלי להידרש לקחת את המחשב שלכם לתיקון במעבדה, דבר שיקרה אך ורק במקרים חריגים.

טכנאי טוב יוכל לסייע לכם בפתרון בעיה הקשורה לחומרה (רכיבי המחשב למיניהם) וגם בכל בעיה הקשורה לתוכנה כזאת או אחרת המותקנת במחשב ואתם זקוקים לה. זאת ועוד, הטכנאי יוכל לבצע פרמוט של המחשב שלכם במידת הצורך, לבצע שיחזור מידע חשוב שאבד לכם, לבצע גיבוי לכל המחשב על גבי כונן חיצוני בנפח זיכרון מספיק גדול, לנקות את המחשב מווירוסים ותוכנות זדוניות ועוד.

תיקון מחשב בבית הלקוח מחיר – מחשב נייח

 

מחירי תיקון מחשב בבית הלקוח

טכנאי מחשב המוזנק לביתכם על מנת לאבחן בעיה ולבצע תיקון שלה יעלה לכם בין 200 ל – 250 שקלים, לא כולל תיקון הבעיה עצמה אלא אך ורק עבור השירות והאבחון. במקרה של תקלה מאוד בסיסית, לא יגבה הטכנאי, על פי רוב, תשלום נוסף מעבר לסכום זה. במידה ומדובר בתקלה מורכבת יותר, כמו בעיית חומרה כלשהי, או הצורך בפרמוט המחשב, מחיר התיקון יעלה בהתאם לתקלה.

כאמור, מחיר תיקון מחשב בבית הלקוח משתנה בהתאם לסוג התקלה שמאובחנת במחשב. להלן טבלת עלויות בסיסית עבור תיקון מחשב בבית הלקוח:

 

סוג התקלה מחיר התיקון
החלפת כרטיס מסך בין 300 ל- 400 שקלים
פרמוט מחשב בין 350 ל- 400 שקלים.
ניקוי ווירוסים מהמחשב בין 300 ל- 350 שקלים.
החלפת ספק הכוח של המחשב בין 300 ל- 400 שקלים.
החלפת המעבד בין 350 ל- 400 שקלים.
החלפת דיסק קשיח בין 500 ל- 650 שקלים.
החלפת מאוורר בין 150 ל-200 שקלים.
החלפת כרטיס רשת בין 300 ל- 400 שקלים.

 

מקרים בהם יחליט הטכנאי שיש צורך במעבדת מחשבים

במקרים מסוימים יאלץ הטכנאי שהגיע אליכם, לקחת את המחשב להמשך טיפול במעבדת מחשבים. על פי רוב, הדבר מתרחש במקרים בהם יש לפתוח את המחשב ולפרק רכיבים קטנים שמצויים בתוכו כדי ששום דבר לא ילך לאיבוד, ולטובת שימוש בכלי עבודה מיוחדים. הטכנאי ייקח מכם את המחשב, יביאו למעבדה, יתקנו שם ולבסוף, יחזיר לבתיכם את המחשב המתוקן.

מקרים לדוגמא בהם יאלץ הטכנאי לקחת את המחשב להמשך טיפול במעבדת מחשבים הם, כאשר קיים איבוד מידע או חשש לאיבוד מידע עקב הטיפול, תקלה שלא ניתנת לאבחון אלא במעבדה, שיחזור נתונים מורכב או, ביצוע גיבוי חומרים של מחשב עמוס.

מקרים בהם יחליט הטכנאי שיש צורך במעבדת מחשבים

 

דברים כלליים שחשוב לדעת אודות תיקון מחשב

מגוון בעיות יכולות להתרחש במחשב שלכם וכדאי שתדעו גם אתם לאבחן את הבעיות הבסיסיות כדי שלא יעבדו עליכם.

 

מדוע המחשב שלכם לא נדלק?

במרבית המקרים הסיבה לכך שהמחשב שלכם לא נדלק תהיה שספק הכוח התקלקל. במצב כזה מה שיידרש לבצע זו החלפה של ספק הכוח. מחיר החלפת ספק כוח במחשב נייח הינה 400 שקלים בממוצע.

מדוע המחשב שלכם לא נדלק?

 

המחשב נדלק אך לא עובד, מה יכולה להיות הסיבה?

הבעיה יכולה להיות מצד אחד בחומרה כלומר, רכיב מחשב מסוים שחדל לתפקד, יש לאבחן זאת בוודאות ולהחליף את הרכיב התקול. מצד שני, זו יכולה להיות בעיית תוכנה, למשל תוכנת מערכת ההפעלה שמשהו בה תקול ואז, יש לבדוק זאת לעומק ולתקן בהתאם לממצאים. לעיתים, תידרש התקנה מחודשת של מערכת ההפעלה של המחשב.

המחשב נדלק אך לא עובד, מה יכולה להיות הסיבה?

 

5 פעולות ראשונות שהטכנאי יבצע

במידה והזמנתם תיקון מחשב בבית הלקוח חשוב שתדעו מה תהיינה הפעולות הראשונות אותן יבצע טכנאי המחשבים שיגיע אליכם:

  • חיבורים רופפים – בדיקה האם קיימים חיבורים רופפים, האם כל הכבלים מחוברים כראוי ובצורה מאובטחת, האם ישנו כבל שניזוק ומייצר או עלול לייצר קצר חשמלי.
  • האם קיימות בעיות תוכנה – האם קיימים על המחשב ווירוסים שונים, תוכנות ריגול זדוניות, ותוכנות זדוניות שעלולות להדביק את המחשב ללא ידיעתכם בווירוסים נוספים.
  • האם קיימות בעיות חומרה – בדיקה האם קיימים שבבי זיכרון פגומים או אולי, כונן קשיח שניזוק ויש להחליפו בחדש.
  • בעיות בחיבורי חשמל – במידה והמחשב לא מקבל כוח חשמל מספק מהשקע בקיר הוא עשוי לא לעבוד כלל או, להפסיק לעבוד בשלב מסוים.
  • תקינות המאוורר – חלק קטן בעל משמעות גדולה הוא המאוורר של המחשב. חשוב לוודא שהוא עובד בצורה תקינה ומייצר את רמת הקירור הנדרשת למחשב. התחממות יתר של מחשב עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך של הכונן הקשיח, של המעבד ולאבדן קבצים.
  • ניקיון פתחי האוורור של המחשב – חשוב לבדוק את פתחי האוורור של המחשב על מנת לוודא שהם אינם סתומים באבק, דבר שעלול לגרום לנזק של המאוורר ולהפסקת עבודתו.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?