טכנאי מחשבים ניידים

מחפשים שירותי טכנאי מחשבים ניידים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מחשב נייד הוא כלי עבודה יוצא דופן ביעילותו, הוא מסוגל לבצע כל פעולה שכל מחשב נייח יכול, הוא זמין ונמצא אתנו כל הזמן, ניתן להתחבר אתו לכל מערכת או מכשיר חיצוניים בקלות ונוחות. מרבית אנשי העסקים, עובדים בכירים ואנשי מקצוע שונים, תלויים במחשב הנייד מכיוון שכל הפעילות העסקית והמקצועית שלהם נמצאת עליו.

לכן, תקלה במחשב הנייד מייצרת מתח ולחץ גדולים, מכיוון שמרבית הפעילות שלכם, משתמשי המחשב הנייד לצרכי עבודה ועסקים, תלויה בעיקר בו. אי לכך, חשוב לכל אדם שעבודתו תלויה במחשב הנייד, להחזיק קרוב אליו טכנאי מחשבים ניידים שיהיה לשירותו בכל עת.

Fixing a desktop computer versus a laptop computer

התקלות שתמצאו במחשבים נייחים דומות מאוד וברובן אף זהות, לאלה שתמצאו במחשב הנייד. הסיבה לכך נעוצה בעובדה ששני סוגי המחשבים הללו, למרות השוני בניהם, מורכבים מאותם רכיבים פחות או יותר (לוח אם, כונן קשיח, זיכרונות, מאוורר וכו').

ההבדלים היחידים בין מחשבים אלה הם שמסך המחשב שבמחשב נייח הוא חיצוני ובמחשב נייד הוא חלק בלתי נפרד מהמחשב, והמקלדת, שבמחשב נייח גם כן חיצונית ובמחשב נייד היא חלק בלתי נפרד מהמחשב. לאור הנאמר לעיל ניתן להניח, שטכנאי מחשבים ניידים מכיר גם את תכולת המחשבים הנייחים ויכול לתקנם.

 

מחשב נייד רטוב

אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב אנשים שעובדים עם מחשב נייד במשך שעות היום היא, שפיכה לא מכוונת של נוזלים על המחשב. במידה ואלה רק מים, יוכל טכנאי מחשבים ניידים לתקן את המחשב הנייד ולהחזיר אותו לפעולה, במידה ומדובר במשקה קל ממותק או בקפה, העניין מורכב יותר ויתכן שגם טכנאי מחשבים ניידים מומחה, לא יצליח להחזיר את המחשב לתפקוד ויידרש מחשב חדש.

חשוב לציין, ברוב המקרים יצליח טכנאי מחשבים ניידים להציל את מצבו של המחשב. עד שתגיעו לטכנאי רצוי שתהפכו את המחשב הנייד שלכם ותאפשרו לנוזלים לצאת אל תוך מגבת או נייר סופג, על מנת להתחיל את תהליך ייבוש המחשב שלכם.

 

בעיה של מחשב איטי

במידה והמחשב הנייד שלכם החל פתאום לעבוד באיטיות מרגיזה אפילו כשהוא מנסה להיכנס לדפדפן הרשת, יתכן ויש לכם את אחת הבעיות הבאות ורצוי להזמין טכנאי מחשבים ניידים:

  • יכול מאוד להיות שאחד ממאווררי המחשב שלכם לא תקין דבר המייצר התחממות יתר של המחשב. במחשב נייד ישנם, על פי רוב, שלושה מאווררים, שניים מקררים את מארז המחשב ואחד מאוורר את לוח האם של המחשב (המעבד). הסיבה לכך שהמאוורר עובד בצורה לא טובה עשויה להיות הצטברות של אבק במאווררים עצמם ועל צלעות הקירור של המעבד. מחשב שמערכת הקירור שלו איננה תקינה יאט בהכרח את קצב הביצועים שלו. מכיוון שמדובר במחשב נייד, לא תהיה ברירה ובניגוד למחשב נייח אותו ניתן לנקות מבחוץ, יהיה צורך בהזמנת טכנאי מחשבים ניידים שיפרק וינקה את המחשב מבפנים. טכנאי מחשבים ניידים ישתמש לצורך ניקוי המחשב במברשת ייעודית וספריי מיוחד.
  • תוכנות המוטמעות במחשב אוטומטית ומעמיסות עליו, גם זו יכולה להיות סיבה או אחת הסיבות להאטת קצב הביצועים של המחשב הנייד שלכם. המחשב נוטה לאגור קבצים זמניים ששמם קבצי TEMP, אלה אינם קבצים עד כדי כך תמימים, הם נאגרים על המחשב ומייצרים עומס מיותר שעלול במקרים מסוימים להאט את קצב העבודה של המחשב. קבצי TEMP נטמעים במחשב שלכם בכל פעם שאתם גולשים ברשת או צופים בסרט וקשה לדעת בדיוק מתי זה קורה. טכנאי מחשבים ניידים יגיע ויבצע ניקוי של כל קבצי ה- TEMP שימצאו על המחשב שלכם ופעולה זו כשלעצמה כבר תחזיר את קצב העבודה של המחשב למצב טוב יותר.
  • סיבה נוספת ודי שכיחה היא כונן קשיח ישן ועמוס במידע. במצב כזה רצוי להזמין טכנאי מחשבים ניידים שיבצע החלפה של הכונן הקשיח לכונן מסוג SSD דבר שישפר ללא הכר את ביצועי המחשב.
  • ווירוסים במחשב יכולים להוות סיבה מספיק טובה להאטת קצב עבודת המחשב הנייד שלכם. במצב עניינים זה מומלץ להזמין טכנאי מחשבים ניידים שינקה את המחשב מהווירוסים ויתקין לכם תוכנת אנטי ווירוס מקצועית, המתעדכנת לעיתים תכופות ושומרת טוב יותר על המחשב שלכם מפני ווירוסים.

 

המחשב הנייד נדלק אולם התצוגה אינה עולה

בדרך כלל תקלה מהסוג הזה מעידה על תקלה בלוח האם של המחשב אולם, לפני שאתם רצים להזמין טכנאי מחשבים ניידים שיציל אתכם, תוכלו לבצע בדיקת מערכת חשמל בעצמכם מכיוון, שלעיתים מדובר בחשמל סטטי שמצטבר בלוח האם של המחשב.

כבו את המחשב, נתקו אותו מכל כבל חשמלי (נתקו את המטען מהחשמל ובמידת האפשר הוציאו את סוללת המחשב ממקומה), לאחר מכן, לחצו לחיצה ממושכת על כפתור ההדלקה של המחשב, חברו חזרה את המטען לחשמל והדליקו את המחשב. אם הבעיה נפתרה תוכלו לבצע ריקוד ניצחון קטן ובמידה ולא, זה הזמן ליצור קשר עם טכנאי מחשבים ניידים.

 

מה יקרה למחשב נייד שנפל?

מה לעשות גם זה יכול לקרות בשוגג והמחשב הנייד, שיקר לכם כל כך, נפל לכם מהידיים או נפל על הרצפה יחד עם התיק שלכם. על פי רוב, לאחר נפילת המחשב, תתגלה בעיה בכונן הקשיח שלו ויתכן גם שמסך המחשב נשבר. במצב זה לא יהיה מנוס מלהזמין טכנאי מחשבים ניידים שיציל את המידע שעל הכונן הקשיח, יחליף אותו לחדש ויבצע החלפת מסך.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?