מחיר תיקון שקע במחשב נייד

מחפשים טכנאי מחשבים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

האם המחשב הנייד שלך קרס מולך באופן מפתיע? האם שמת לב שגם לאחר טעינה ממושכת, הסוללה של המחשב לא נטענת? אולי ראית שלתקע של המטען שלך קיים מגע רופף עם שקע החשמל של המחשב הנייד? כל אחד מהאירועים האלה עשוי להעיד על בעיה עם שקע החשמל במחשב הנייד שלך.

על מנת לאתר בדיוק את מקור הבעיה, חשוב לקחת את המחשב למעבדת מחשבים מקצועית לבדיקה ואבחון. במידה ויהיה בכך צורך, טכנאי המעבדה יחליף את השקע התקול או כל רכיב אחר הקשור לתקלה. מה יהיה מחיר תיקון שקע במחשב נייד?

לא להתמהמה לתקן

מצב בו קיימת בעיה בשקע של המחשב הנייד הוא מצב מעט מסוכן, הדבר עלול לגרום לכך שהמחשב שלכם יכבה לכם בפתאומיות במהלך עבודה עמו, וזה יקרה פעמים רבות תוך כדי השימוש. פרט למטרד שכרוך בתופעה, הדבר עלול להוביל להתפתחותן של מספר בעיות נוספות שיובילו לתיקון מחשב מורכב ויקר, לא חבל? מחיר תיקון שקע במחשב נייד אינו כל כך גבוה וחשוב מאוד לטפל בבעיה מהר.

 

מחיר תיקון שקע במחשב נייד

בואו נשים את זה ישר על השולחן, לפני שנמשיך, מחיר תיקון שקע במחשב נייד נע בין 250 ל- 400 שקלים, מחיר לא נורא יחסית. החלפת שקע עשויה לעלות פחות או יותר אותו הדבר, המחיר משתנה מעט בין מחשב למחשב, יצרנית ליצרנית. לידיעה בלבד, תיקון או החלפה של תקע פגום במחשב נייד עולה כ- 120 שקלים. מחיר תיקון שקע במחשב נייד, בממוצע, הינו 325 שקלים.

 

שקע חשמל פגום גורם למספר בעיות

קיימות מספר בעיות שעלולות להתפתח בעקבות שקע פגום במחשב נייד, בעיקר בשל העובדה ששקע פגום גורם לכיבוי בלתי צפוי של המחשב. להלן פרוט הבעיות האפשריות:

  • נזק למערכת ההפעלה, ללא קשר איזו מערכת הפעלה מותקנת במחשב שלכם.
  • פגיעה של סקטורים בדיסק הקשיח.
  • מידע עלול להיעלם מהמחשב כתוצאה מהכיבוי הלא צפוי.
  • נזק לביוס שיגרום לכך שהמחשב הנייד שלכם יקרוס סופית.
  • שריפת אחד הרכיבים האלקטרוניים של המחשב.
  • מערכת ההפעלה נתקעת ואיננה עולה יותר.

מחיר תיקון שקע במחשב נייד אינו מושפע בדרך כלל מסיבת התקלה.

 

אספקת חשמל סדירה ויציבה למחשב הינה קריטית

שקע פגום עלול לייצר מצב מסוכן מאוד, בו המחשב שלכם נכבה בפתאומיות, בזמן כתיבת נתונים על גבי הדיסק הקשיח. אירוע כזה יכול לגרום להרס מוחלט של הדיסק הקשיח ולנזק בלתי הפיך של מערכת ההפעלה. אין זה משנה איזו מערכת הפעלה מותקנת אצלכם במחשב, כל מערכת הפעלה, של כל יצרן, בכל פורמט (PC או MAC), עלולה לקרוס לחלוטין עקב שקע חשמל פגום.

ראו הוזהרתם. מחיר תיקון שקע במחשב נייד שווה את הפחתת הסיכון בהשארת שקע פגום.

 

החלפה או תיקון

לאחר שגילתם שיש לכם שקע חשמל פגום במחשב הנייד, עליכם להחליט בעזרת איש מקצוע מה עדיף, לבצע תיקון או החלפה של השקע. צוין קודם לכן שהמחיר פחות או יותר זהה בשני התהליכים. בואו נבין לרגע מה גורם לשקע חשמל פגום, הוא יכול פשוט להיות שבור ומסוכן עקב נפילה, יכול להיות שמדובר בשקע פגום כתוצאה מבלאי או קורוזיה, ייתכן והמגע שלו עם לוח האם שבור או רופף.

במקרים של שבר או קורוזיה הפתרון הטוב ביותר יהיה החלפת השקע הפגום, זאת למרות שבמקרים מסוימים ניתן לתקן את השקע. במקרה של מגע רופף או מגע שבור, מומלץ לבצע תיקון באמצעות הלחמת השקע בצורה טובה ללוח האם. על מנת לבצע תיקון או החלפה של שקע פגום במחשב נייד יש לפרק לגמרי את המחשב, הדבר אורך זמן ויש לקחת זאת בחשבון. מחיר תיקון שקע במחשב נייד זהה למחיר החלפת השקע הפגום בחדש.

 

הליך התיקון

במידה ושקע החשמל במחשב הנייד רופף, כדאי לבצע תיקון שקע טעינה למחשב נייד. חשוב מאוד לבדוק האם מחושי המתכת בשקע שבורים או עקומים. במקרים בהם יציאת הטעינה של הלוח פתוחה, תוכלו לעבוד עם המחשב כרגיל אחרי פירוק והלחמה. תיקון שקע טעינה במחשב נייד אינו מסובך אולם, לוקח לא מעט זמן. מחיר תיקון שקע במחשב נייד מושפע ממשך הזמן הארוך שלוקח התיקון.

מכיוון שהשקע של המחשב הנייד מחובר לרכיבים פנימיים, חשוב מאוד שרק טכנאי מחשבים מקצועי יטפל בבעיה של שקע פגום. במידה ותנענעו את השקע זמן ממושך, אתם כנראה תפגעו בחלקים פנימיים של המחשב ותגרמו לניתוק של חיבור חשוב.

 

מחירון תיקון שקע טעינה במחשב נייד

קיימים סוגים שונים של שקעי טעינה בפורמטים מגוונים, להלן טבלה חלקית של עלויות תיקון שקע טעינה במחשב נייד, על פי סוג השקע (מחיר תיקון שקע במחשב נייד אינו משתנה בעקבות שיטת הטיפול בו):

שירות מחיר אחריות
החלפת שקע טעינה למחשב גיימינג נייד, באמצעות הלחמה. 440 שקלים 3 חודשים
תיקון שקע טעינה למחשב נייד (חלק מהמעבדות יתנו לכם מתנה ניקוי מערכת קירור) 330 שקלים 3 חודשים
החלפת שקע טעינה למחשב נייד TYPE-C באמצעות הלחמה 610 שקלים 3 חודשים
החלפת שקע טעינה למחשב נייד, ללא הלחמה, ללא עלות הרכיב. 330 שקלים 3 חודשים
החלפת שקע טעינה במחשב נייד, באמצעות הלחמה. 330 שקלים 3 חודשים

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?