ביקור טכנאי מחשבים מחיר

מחפשים טכנאי מחשבים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

המחשבים שלנו הפכו מזמן לכלי העבודה מספר אחד שלנו ולאחד מהכלים המשמעותיים באמצעותם אנו מבלים את שעות הפנאי שלנו. אי לכך, כשהמחשב שלנו מתקלקל אנחנו מקבלים זאת בדרך כלל בתסכול ובחרדה מסוימת, הנובעת מהמחשבה שיעלה לנו כסף לתקן את המחשב, וזה הרי אף פעם לא קורה בזמן מתאים, פרט לכך, אנו רוצים מהר חזרה את המחשב כדי להמשיך בעבודה ובבילוי.

ברגע שקיימת תקלה במחשב שלנו, מחיר ביקור טכנאי מחשבים הופך להיות רלוונטי וחשוב. המאמר הבא עוסק בביקור טכנאי מחשבים מחיר, וכל המשתמע מכך.

ההיסטוריה של ביקור טכנאי מחשבים ומחיר

האמת, הסטנדרט של תמחור תיקון מחשבים בכלל וביקור טכנאי מחשבים בפרט, אינו אחיד, כל טכנאי מחשבים מתמחר את התיקון שביצע בצורה מעט שונה מאחרים. בעבר היה מקובל לתמחר תיקון מחשב, ללא קשר לאופי התקלה, לפי עלות שעת עבודה, שעמדה בממוצע על כ- 100 שקלים.

בשנים האחרונות, רוב מוחלט של טכנאי המחשבים, מתמחרים את עבודתם לפי עלות החלק המתוקן או המוחלף בתוספת העבודה שלהם והזמן שארכה. טכנאי מחשבים שמבצע איסוף והחזרת מחשב מבית הלקוח, יגבה 50 שקלים נוספים לכל כיוון בנוסף לעבודה.

אמנם תמחור תיקון מחשבים אינו מתומחר יותר על פי שעת עבודה, ובכל זאת, ברוב גדול של המקרים, לזמן העבודה, יש משמעות גדולה בתמחור תיקון המחשב. ידוע שככל שהעבודה תהיה מורכבת יותר ותיארך זמן רב יותר, מחיר השירות יהיה גבוה יותר.

ישנם טכנאים שמתמחרים את העבודה שלהם בכל זאת לפי שעת עבודה, במקרים בהם הטכנאי מגיע לבצע תיקון בבית הלקוח. מחיר ביקור טכנאי מחשבים מושפע ממהות העבודה והזמן שלוקח לבצע אותה.

 

ביקור טכנאי מחשבים מחיר רכיבים אלקטרוניים

הגורם המשפיע ביותר על מחיר התיקון שיבצעו עבורכם הינו סוג הרכיב האלקטרוני התקול. ככל שהרכיב האלקטרוני מורכב יותר, כדוגמת הדיסק הקשיח, זמן העבודה יהיה ארוך יותר ומחיר התיקון יהיה גבוה יותר. במצב בו לא ניתן לתקן את הרכיב ויש צורך להחליפו, המחיר יהיה גבוה אף יותר. חשוב לדעת, מעת לעת, חסרים בשוק רכיבים אלקטרוניים מסוימים, כשזה קורה, מחיר הרכיב מאמיר מאוד והתיקון, שכולל החלפת רכיב, הופך יקר יותר.

 

ביקור טכנאי מחשבים מחיר על פי סוג המחשב

סוג המחשב הינו אלמנט נוסף שמשפיע לא מעט על תיקון המחשב. כשאומרים סוג המחשב מתכוונים בעיקר לדגם המחשב, איזה מעבד נמצא בתוכו וגילו של המחשב. ככל שהמחשב מתקדם יותר, כך מחירי התיקון או החלפת הרכיבים האלקטרוניים יהיו יותר מורכבים ויקרים. מחשב מתקדם הוא מחשב יקר וכך גם בעת הצורך בתיקון שלו.

 

מחיר ביקור טכנאי מחשבים אל מול לקיחת המחשב למעבדת מחשבים

במידה ואתם שונאים להיות על הכבישים, בפקקים, לבזבז זמן יקר, או סתם מחוסר סבלנות, תוכלו להזמין כמובן טכנאי מחשבים אליכם הביתה. השירות כמובן אינו ללא עלות אולם, לא תמיד תוכלו לבצע תיקון מחשב בבית שלכם, בעיקר נכונים הדברים לגבי מחשבים ניידים, שעקב המבנה המיוחד שלהם, דורשים טיפול במעבדת מחשבים סטרילית, בה קיים ציוד ייעודי לטיפול בכל דבר שנדרש.

מעבדת מחשבים תהיה נחוצה במיוחד במקרה שבו התקלה במחשב שלכם מצריכה החלפת רכיב אלקטרוני. טכנאי מחשבים עצמאי לא מחזיק מלאי של רכיבים אלקטרוניים, לעומת מעבדת מחשבים, בה תמיד יש מחסן רכיבים ואם אין מחסור בשוק, תמצאו את הרכיב במחסן המעבדה. מחיר השירות של מעבדת מחשבים יהיה מעט יותר זול ממחיר ביקור טכנאי מחשבים בביתכם.

 

מחירון חלקי של החלפת רכיבים אלקטרוניים במחשבים ניידים

הפריט מחיר
החלפת מסך סטנדרטי במחשב נייד בין 650 ל- 800 שקלים
החלפת מסך FULL HD במחשב נייד בין 750 ל- 900 שקלים
החלפת מסך K 4 במחשב נייד בין 900 ל- 1000 שקלים
החלפת מסך מגע במחשב נייד בין 1400 ל- 1800 שקלים
החלפת מקלדת סטנדרטית במחשב נייד בין 450 ל- 600 שקלים
החלפת מקלדת חיצונית במחשב נייד בין 300 ל- 400 שקלים
החלפת מקלדת מוארת במחשב נייד בין 500 ל- 700 שקלים
החלפת לוח אם במחשב נייד בין 800 ל- 1200 שקלים
החלפת מאוורר במחשב נייד בין 250 ל- 350 שקלים
החלפת דיסק קשיח מסוג SSD בין 250 ל- 600 שקלים (תלוי בנפח הזיכרון)

המחירים כוללים מחיר ביקור טכנאי מחשבים

 

מחירון חלקי של תיקוני מחשבים שונים

התיקון מחיר
ביקור טכנאי מחשבים בבית הלקוח בין 150 ל- 250 שקלים
בדיקת מחשב נייח במעבדת מחשבים בין 100 ל- 200 שקלים
בדיקת מחשב נייד במעבדת מחשבים בין 100 ל- 200 שקלים
טיפול במחשב איטי הסרת תוכנות אחוי דיסק וניקוי בין 150 ל- 300 שקלים
ניקוי ווירוסים במחשב בבית הלקוח בין 200 ל- 350 שקלים
ניקוי אבק במחשב וניקוי מאווררים בין 150 ל- 200 שקלים
פרמוט מחשב והתקנת מערכת הפעלה בין 200 ל- 400 שקלים
גיבוי מחשב לפני פרמוט בין 150 ל- 200 שקלים
התקנת תוכנה לאחר פרמוט מחשב בין 50 ל- 100 שקלים
התקנת מדפסות ודרייברים בין 100 ל- 200 שקלים
הגדרת רשת אלחוטית ביתית בין 200 ל- 350 שקלים
התקנת לוח אם בין 150 ל- 300 שקלים
שחזור מידע מדיסק קשיח בין 400 ל- 800 שקלים

חלק מהמחירים כוללים מחיר ביקור טכנאי מחשבים בבית הלקוח וחלק, את מחיר הטיפול במעבדת מחשבים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?