מחיר תיקון ווירוס במחשב נייד

מחפשים טכנאי מחשבים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

אחת הבעיות המטרידות והמעצבנות ביותר שיכולה לקרות במחשב שלכם היא הדבקה בווירוס. ווירוס במחשב עלול להשבית לחלוטין את עבודת המחשב ולעכב לכם עבודה או, לבטל את הנאות הזמן הפנוי שלכם מול המחשב. ווירוסים פותחו במטרה לחבל במחשבים ולכן, חשוב תמיד להיות ערוכים ומוכנים כנגד ווירוסים למיניהם.

אחד מתחומי הפיתוח הלוהטים בכל העולם הינו תחום הגנת הסייבר שבו חברות עסוקות בפיתוח תוכנות, המגנות על מחשבים מפני ווירוסים ותוכנות זדוניות. חשוב לדעת, מחשב שנדבק בווירוס והפסיק לתפקד, יידרש לניקוי הווירוס ממנו ולפרמוט לאחר מכן. אתם מוזמנים להיכנס למספר דקות, לתחום תיקון הווירוסים ופרמוט מחשבים, ולגלות גם מהו מחיר תיקון ווירוס במחשב נייד.

מחיר תיקון ווירוס במחשב נייד

טכנאי מחשבים שיגיע אליכם הביתה או, מעבדת מחשבים אליה תיקחו את המחשב, לטובת תיקון תקלות הנובעות מהדבקת המחשב בווירוס, יעלו לכם כ- 350 שקלים עבור פעולה זו. במקרים מסוימים תידרש גם פעולת פרמוט המחשב ולה עלות נפרדת. המחיר המצוין לעיל אינו כולל התקנת מערכת הפעלה חדשה וחבילת אנטי ווירוס מתקדמת. מחיר תיקון ווירוס במחשב נייד מסתבר אינו מאוד גבוה.

כיצד נדבק המחשב בווירוסים ותוכנות זדוניות?

המחשב שלכם עלול להידבק בווירוס מחשבים בכל מיני דרכים, המקומות הבעייתיים ביותר הינם מרחבים וירטואליים לא מוכרים וחסרי מוניטין מספק אולם, גם דואר אלקטרוני ממקור לא ידוע עלול להיות מסוכן. להלן מספר דרכים בהן המחשב שלכם יכול להידבק בווירוס מחשבים:

  • פתיחת קבצים שקבלתם במייל ממקור שאינכם מכירים עלול לייצר הדבקה.
  • גלישה לאתרי אינטרנט שאינם מוכרים עלולה להסתיים בהדבקה.
  • תוכנות לשיתוף קבצים ידועות כמסוכנות.
  • אתרים שמציעים לכם הורדה חינמית של תוכנות כאלה ואחרות עלולים לסכן את המחשב בהדבקה.
  • כניסה ללינקים לא מזוהים שקבלתם במרחב של הרשתות החברתיות עלול לייצר הדבקה.
  • אתרי אינטרנט לגברים בלבד ידועים כמדביקים בסבירות גבוהה.
  • פרסומי ספאם עלולים גם הם להיות מסוכנים.

 

ניקוי ווירוסים ופרמוט נדרשים במקרים בהם נכנסתם בצורה לא זהירה לאתרים וקבצים שונים. במידה ותהיו זהירים ולא תכנסו למקומות לא בטוחים במרחב הווירטואלי, תחסכו לעצמכם את מחיר תיקון ווירוס במחשב נייד.

כיצד ניתן לדעת שהמחשב נדבק בווירוס מחשבים?

על פי רוב, כשהמחשב נדבק בווירוס מחשבים אתם תחוו תופעות מעצבנות שונות כגון: קפיצה מסיבית של פרסומות, המחשב יעבוד פתאום מאוד לאט ואייקונים שאינכם מכירים יופיעו לפתע על שולחן העבודה שלכם. אלה דוגמאות למקרים לא קשים ומסובכים, הבעיות הגדולות מתחילות כשהווירוס נשתל במטרה לגנוב את המידע שנמצא על המחשב שלכם.

חשוב לדעת, כשמופיעה לכם הודעה בדבר סיום הרישיון של תוכנת האנטי ווירוס זה לא אומר שיש ווירוס במחשב, זה אומר שכדאי לחדש את רישיון האנטי ווירוס. תוכנות אנטי ווירוס עושות בדרך כלל עבודה טובה בהגנה על המחשב, אל תשאירו את המחשב שלכם ללא אחת כזאת. מחיר תיקון ווירוס במחשב נייד יהיה נמוך יותר באם יש לכם תוכנת אנטי ווירוס טובה במחשב.

תיקון בעיית ווירוס על ידי טכנאי מחשבים מקצועי

טכנאי מחשבים מקצועי יבצע לפני הכל בדיקה מקיפה של מצב המחשב שלכם, על מנת להיות בטוח שהתופעות שחוויתם הן אכן תוצאה של הידבקות המחשב בווירוס. במידה ואכן מדובר בווירוס מחשבים, יתקין הטכנאי תוכנת אנטי ווירוס מתקדמת וזו תבצע סריקה של המחשב במטרה להסיר כל ווירוס שיתגלה.

מדובר בתהליך שאורך זמן לא מבוטל, כמה שעות, לכן, הטכנאי יגבה מכם תשלום הן על תוכנת האנטי ווירוס והן על השעות שבילה מול המחשב שלכם. כפי שצוין קודם לכן עלות עבודת הטכנאי הינה כ- 350 שקלים, לסכום זה יש להוסיף את עלות תוכנת האנטי ווירוס שהותקנה העומד על סך של 200 שקלים בדרך כלל. לסיכום, מחיר תיקון ווירוס במחשב נייד מגיע לסך של 550 שקלים לערך.

ההגנה הטובה ביותר מפני ווירוס מחשבים

תיקון וניקוי ווירוסים מהמחשב יכולים להימנע במידה ומבצעים מספר פעולות פשוטות למדי, המוסיפות רובד הגנתי על המחשב. אחד מאמצעי ההגנה החשובים הוא התקנת תוכנת אנטי ווירוס שתמיד נמצאת בפעולה, הכוונה לתוכנת אנטי ווירוס בגרסה מתקדמת שאיננה חינמית. תוכנות האנטי ווירוס המומלצות ביותר הינן: McAffe, Norton Antivirus, Nod32 Eset, Panda, AVG ותוכנות נוספות.

תוכנות האנטי ווירוס מגנות על המחשב מפני הדבקות בווירוסים שונים, הן סורקות התקנים חיצוניים אותם אתם מחברים למחשב, ומייצרות שכבת הגנה מפני ווירוסים שמסתובבים במרחב הווירטואלי. תוכנות האנטי ווירוס מתעדכנות כל העת בווירוסים החדשים שמתגלים ברחבי הרשת וכך, דואגות לשמור על המחשב שלכם לאורך זמן רב. מחיר תיקון ווירוס במחשב נייד יהיה נמוך יותר אם במחשב שלכם מותקנת תוכנת אנטי ווירוס איכותית.

דברים שכדאי לבדוק לפני התקנת תוכנת אנטי ווירוס במחשב נייד

אל תתעסקו עם תוכנות אנטי ווירוס חינמיות מכיוון שבדרך כלל, הן לא תספקנה לכם את רמת ההגנה הנדרשת על המחשב, גם אם מדובר בגרסה חינמית של אנטי ווירוס בעל מוניטין טוב.

דבר שני, קיימות תוכנות אנטי ווירוס טובות מאוד כגון סימנטק אנטי ווירוס אולם, יש אתה בעיה אחת גדולה ומטרידה מאוד, ברגע שתהיו זקוקים מכל סיבה שהי לתמיכה, תגלו שאין לכם עם מי לדבר, אלא אם תשלמו עבור התמיכה או תכנסו באתר התוכנה לאזור שאלות נפוצות, שזה די חסר תועלת. אי לכך, וודאו תמיד שבמידת הצורך תוכלו לקבל שירותי תמיכה יעילים ממשהו. וודאו הכל מראש כולל, מחיר תיקון ווירוס במחשב נייד מול טכנאי או מעבדה.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?