כמה עולה תיקון מסך מחשב נייד

מחפשים טכנאי מחשבים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

כאשר מתגלה בעיה בתצוגת מסך המחשב הנייד, או שמא, המחשב הנייד נפל, חטף מכה חזקה ומסך המחשב נשבר, אתם נדרשים לקבל החלטה קשה, האם לתקן או להחליף את המסך, או שאולי להחליף כבר את כל המחשב.

בעיות במסך מחשב נייד הן: פיקסלים שרופים שגורמים למראה חלקי של תצוגת המסך, סדקים ושברים כתוצאה מנפילת המחשב, ריצודים במסך, תופעת המסך הכחול, או פשוט בלאי טבעי במחשב וותיק שגורם להפסקת תפקוד המסך. במקרים מסוימים, תקלת המסך תהיה פועל יוצא של תקלה בלוח האם אליו מחובר כרטיס המסך. כמה עולה תיקון מסך מחשב נייד?

כמה עולה תיקון מסך מחשב נייד

מחיר תיקון מסך מחשב נייד נקבע אמנם גם בהתאם לסוג התקלה אולם, האלמנט שמשפיע יותר מכל דבר אחר על מחיר התיקון הינו, גודלו של המסך. להלן מחירון תיקון מסך:

גודל המסך מחיר התיקון 
10.1 אינץ' עד 11.6 אינץ' 350 שקלים
12 אינץ' עד 14 אינץ' בין 450 ל- 700 שקלים
15.6 אינץ' בין 550 ל- 700 שקלים
17.3 אינץ' בין 600 ל- 800 שקלים

תיקון מסך הוא למעשה החלפת מסך

האמת שכדאי שתאמר כאן ועכשיו היא, שמסך מחשב לא באמת מתקנים בדרך כלל אלא, מחליפים בחדש. כאשר תפנו למעבדת מחשבים הטכנאי, על פי רוב, ימליץ לכם לבצע החלפת מסך ולא להתעסק עם תיקון שעלול להסתבך ולעלות הרבה מאוד כסף. החלפת מסך למחשב נייד מתבצעת בהתאם לדגם המחשב שברשותכם.

אנשים טועים לחשוב שמסך המחשב הנייד מיוצר על ידי יצרנית המחשב (לנובו, דל וכו'), ולא כך הדבר. את מסכי המחשבים למחשבים ניידים מייצרות חברות המתמחות בכך כלומר, מותג החברה שמייצרת את המסך אינו במיוחד חשוב, מה שחשוב הוא, שהמסך החדש שתקבלו יתאים לדגם המחשב שלכם ולגודל המסך שהיה שם קודם לכן.

מסכים למחשבים ניידים מגיעים במספר תצורות שונות, ישנם מסכי לד באיכות HD, ישנם כאלה באיכות FULL HD, ישנם מסכי מגע ומסכים מסוגים נוספים. כמה עולה תיקון מסך מחשב נייד? חיזרו לטבלה שמעל. כמה עולה תיקון מסך מחשב נייד? לא, כמה עולה להחליף מסך.

היתרונות של מעבדת מחשבים מקצועית

אנשים בעלי ידע טכני יכולים לרכוש באופן עצמאי מסך חדש למחשב הנייד, ולבצע החלפת מסך בעצמם. אולם, מומלץ לבצע החלפת מסך מחשב נייד במעבדת מחשבים מקצועית, שם תקבלו שירות מקצועי ומהיר, תקבלו אחריות לתקופה של שנה, המכסה בעיקר בעיות טכניות הגורמות לבעיות בתצוגה של המסך.

במקרים בהם המחשב הנייד נפל לכם, קיבל חבטה חזקה, וכתוצאה מכך נשבר המסך, תידרשו להחליף את המסך השבור והאחריות לא תכסה על כך. כמה עולה תיקון מסך מחשב נייד? תלוי במעבדת המחשבים שבחרתם.

כמה עולה תיקון מסך מחשב נייד – פרטים נוספים

תיקון מסך מחשב נייד שהוא למעשה החלפת מסך עולה בכל מחשב מחיר מעט שונה, הדבר תלוי בדגם המחשב, בגודל המסך וכן, האם מדובר במסך מגע או במסך מתכוונן שהופך את המחשב לטאבלט. מעבדות מחשבים מקצועיות מבצעות החלפת מסך לכל סוגי המחשבים, בכל הגדלים והתצורות הקיימות בשוק.

מעבדות אלו יבצעו עבורכם החלפת מסך מהירה ומקצועית במחיר סביר, חלקן יציעו לכם שירות איסוף של המחשב מביתכם והחזרתו אליכם בתום ההחלפה. מעבדות מחשבים גדולות יציעו לכם שירות בשתי צורות האחת, טכנאי מחשבים שיגיע לביתכם לבצע את החלפת המסך, במידה ואזור מגוריכם הינו בקרבת מיקום מעבדת המחשבים.

הצורה שנייה, שליח יגיע לאסוף את המחשב מביתכם, יובילו למעבדת המחשבים, ובסיום התיקון יחזירו לביתכם. זמן שווה כסף ולכן, כמה עולה תיקון מסך מחשב נייד? כמה שתחליטו בהתאם לשירות שתבחרו ולמחשב שיש ברשותכם.

מסך רטוב

אחת התקלות המוכרות במסכי מחשב ניידים הינה מסך נרטב. הרבה מאוד אנשים אינם נזהרים, שותים ומחזיקים נוזלים בקרבת המחשב הנייד ולכן, לא פעם נוזלים מסוגים שונים נשפכים על המחשב, המסך, ומייצרים תקלה. מסך רטוב יפתח מהר מאוד בעיה של קורוזיה ותיתכן היווצרות של קצר חשמלי עקב הרטיבות. מדובר בתקלה שניתן למנוע בקלות, ישנן פעולות קלות לביצוע, שעוסקות בעיקר בשינוי הרגלי המשתמש, שאם תדאגו לשמור עליהן לא תגיעו לתקלת מסך רטוב.

ראשית, אל תשתו שום סוג של משקה, גם לא מים, בקרבת המחשב הנייד שלכם, הימנעו מפעולה זו באופן מוחלט, נוזלים הם אויב גדול של מחשבים ניידים ורכיבים אלקטרוניים, הנזק שעלול להיגרם למחשב שלכם לא שווה את ההרגל הבעייתי הזה.

שנית, אל תשאירו מחשב נייד ליד חלון פתוח, בעיקר כשמדובר בתקופת החורף וגשמים יורדים בחוץ. דבר אחרון, אל תשימו בתיק הנשיאה של המחשב הנייד בקבוק עם מים או כל משקה אחר, זו הזמנה לצרות. כמה עולה תיקון מסך מחשב נייד? שימרו על המחשב ולא תידרשו לנתון הזה.

חריגים אהובים ויקרים

מחשבים ניידים חדישים ומתקדמים מגיעים בחלקם עם מסך מגע ייחודי, במסכים אלה, לעיתים, רק השכבה המהווה את משטח המגע של המסך, נסדקת או נשברת, מדובר בהפרעה גדולה בחוויית המשתמש הן מבחינת תצוגת המסך, והן מבחינת המגע שמשתבש.

במקרים מסוג זה, מעבדת המחשבים תבצע אך ורק החלפה של מסגרת מסך המגע, הדבר יספיק בכדי להחזיר את יכולת המגע של המסך לתפקוד מלא. כמה עולה תיקון מסך מגע של מחשב נייד? כשמדובר במסך מגע המחיר יכול להגיע ל- 1500 שקלים.

הסבר מדויק חיסכון בזמן

כאשר תדברו עם מעבדת המחשבים תנו להם את כל פרטי המחשב שלכם, שם החברה היצרנית, דגם, סוג וגודל מסך, הדבר יאפשר לטכנאי המעבדה להכין מראש את המסך אותו יש להתקין במחשב שלכם. אל תשכחו לברר מראש כמה עולה תיקון מסך מחשב נייד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?