כמה עולה תיקון מסך מחשב

מחפשים טכנאי מחשבים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

היכולת שלכם לעבוד עם המחשב הינה באמצעות מסך המחשב, ללא מסך המחשב לא תוכלו לדעת באיזה חלון אתם נמצאים, מה כתוב, באיזו תוכנה אתם משתמשים באותו רגע וכן הלאה. מסך המחשב מכניס אתכם אל תוך המידע שנצבר ונמצא על גבי המחשב האישי שברשותכם.

כשמסך המחשב מתחיל לעשות בעיות, המשמעות היא שאינכם יכולים לעבוד עם המחשב. טכנאי המחשבים ידעו לספר לכם על מספר תקלות שונות ומגוונות שמתרחשות במסכי מחשב, כאשר הבעיה המרכזית במסכים, על פי רוב, היא מסך שנשבר כתוצאה ממכה או נפילה. כמה עולה תיקון מסך מחשב?

כמה עולה תיקון מסך מחשב

מחיר תיקון מסך מחשב נקבע בהתאם לאופי התקלה וסוג המחשב (נייח או נייד), המחיר נע בין 200 שקלים לתיקון פשוט, לבין 350 שקלים לתיקון מורכב. לפיכך, התשובה לשאלה כמה עולה תיקון מסך מחשב הינה, 285 שקלים בממוצע. חשוב לדעת, ברוב כמעט מוחלט של המקרים, מסך שבור או סדוק יצריך החלפת מסך.

תקלות של מסך מרצד, מסך כחול וכו', שחלקן קשורות שלמערכת ההפעלה, ניתן לתקן בקלות והמחיר יהיה בהתאם למחיר שצוין להלן. כמה עולה תיקון מסך מחשב? תלוי אצל מי מבצעים את התיקון.

תקלת מסך מחשב מרצד

מסך מחשב מרצד או מהבהב הוא מסך שנקלט בעין האנושית כמסך קופץ שלא ניתן לקרא ממנו דבר. מדובר בתופעה מוכרת שמפריעה לעבודה התקינה עם המחשב, היא תאמץ את עינכם בצורה לא בריאה ואף מזיקה, וכתוצאה מכך, אתם עלולים לסבול מכאב בעיניים או מכאב ראש.

מסך מרצד יכול להיות תוצאה של כרטיס מסך תקול, כבל מסך רופף, מסך שכתוצאה מבלאי פשוט התקלקל ויש צורך להחליף, תקלה בלוח האם של המחשב (בעיקר במחשבים ניידים), דרייבר לא תקין ועוד. בואו נבין לרגע רק את ענין כרטיס המסך מכיוון שבהרבה מאוד מקרים הוא יהיה המקור לתקלה.

על מנת להבין אם אכן התקלה היא פועל יוצא של כרטיס מסך תקול, חברו ישירות את כבל המסך אל כרטיס המסך, במידה וכך הכל פועל קשורה, הבעיה תהיה בכרטיס המסך ובהגדרותיו. כמה עולה תיקון מסך מחשב, במקרה כזה ממש לא אכפת לכם.

תופעת המסך הכחול

כיצד ניתן להתמודד עם מסך כחול? תופעת המסך הכחול הפכה לשם נרדף של כל תקלות המחשב המופיעות בפתאומיות, ללא כל התרעה מוקדמת, וגורמות לקריסה מלאה של המחשב, או לאובדן השליטה בו מצד המשתמש. אמנם מערכות ההפעלה החדשות והמתקדמות הינן עמידות יותר מחלונות 98 אולם, אנחנו עדין נתקלים בתופעת המסך הכחול והודעות השגיאה שמהווה מטרד לא קטן ומוכר.

הטיפול הראשוני בתופעה דורש מכם לנסות ולהחזיר לידכם את השליטה במחשב על ידי ביצוע אתחול מחשב ובחירת עבודה במצב בטוח. מצב בטוח מנטרל דרייברים ותוכנות שאולי מהווים את הסיבה לתקלה.

התקלה הנפוצה ביותר

כפי שצוין קודם לכן, התקלה הנפוצה ביותר במסכי מחשב, נייחים וניידים כאחד, הינה שבר או סדק במסך. מדובר בבעיה שברוב גדול של המקרים הדרך היחידה לפתור אותה הינה, החלפת מסך המחשב. מסך מחשב נייח שאינו זז ממקום למקום פעמים רבות, חשוף הרבה פחות לסדקים ושברים אולם, גם מסכים של מחשבים נייחים נסדקים ונשברים לעיתים.

לעומת זאת, מחשבים ניידים, שנמצאים כמעט בכל יום בתנועה ממקום למקום, חשופים גם חשופים לנפילות וחבטות ולפיכך, לשברים וסדקים. גם האדם הזהיר ביותר עלול לעשות תנועה בכיוון הלא נכון ולגרום לנפילת המחשב. אבל, חשוב לומר, נפילת מחשב נייד או מסך של מחשב נייח איננה גזירת גורל, וישנן מספר פעולות שאם תשמרו עליהן, קיים סיכוי טוב שהמסך שלכם לא יישבר או ייסדק.

הדבר הראשון שחשוב מאוד לשמור עליו הוא, להעביר את המחשב הנייד ממקום למקום אך ורק בתיק נשיאה מיוחד ומרופד היטב ואז, גם אם המחשב בכל זאת נפל מהכתף, סיכוי גדול שמסך המחשב לא ניזוק. דבר נוסף עליו חשוב מאוד להקפיד, שימו לב שאינכם סוגרים את מסך המחשב הנייד על חפץ כלשהו שהושאר על משטח המחשב.

סגירה כזאת עלולה לייצר בסבירות גבוהה סדק במסך. כמה עולה תיקון מסך מחשב? למי אכפת כששומרים כמו שצריך על המחשב.

תיקון או החלפת מסך או שאולי עדיף להחליף מחשב?

אחרי שהבנו כמה עולה תיקון מסך מחשב יש לציין, שהשאלה שחוזרת על עצמה היא, האם כדאי להחליף מסך מחשב תקול, כשמדובר במחשב נייד או, שעדיף להחליף מחשב. בחלק גדול מהמקרים התשובה תהיה, לתקן או להחליף מסך. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמרבית המקרים שמגיעים הנם סביב מסך שנשבר, במצב כזה, מחליפים מסך והבעיה נפתרת מיד.

סיבה נוספת שבגינה עדיף לבצע החלפת מסך ולא החלפת מחשב היא, שלמרות המחיר הלא זול של החלפת המסך, זו עדין פעולה הרבה יותר זולה מרכישת מחשב חדש. ישנה סיבה נוספת, המחשב שלכם לא מקולקל זהו רק המסך שתקול, המחשב שלכם עלה בוודאי הרבה כסף ולא כדאי לזרוק הכל לפח רק בגלל מסך תקול שניתן בהחלט לתקן או להחליף.

טכנאי מחשבים

במידה ומצב המסך שלכם מחייב החלפת מסך, קנו מסך חדש בכל חנות מחשבים אם מדובר במסך של מחשב נייח. אולם, אם מדובר במסך של מחשב נייד, עליכם להזמין טכנאי מחשבים או, לקחת את המחשב שלכם לתיקון במעבדת מחשבים מקצועית. הטכנאי או נציג המעבדה יספרו לכם כמה עולה תיקון מסך מחשב שמתבצע אצלם.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?