מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס

מחפשים טכנאי מחשבים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

עולם המחשבים רווי יצרניות מחשבים גדולות וטובות, אחת החברות המובילות בתחום המחשבים הניידים הינה אסוס. המחשבים של חברת אסוס נחשבים לאמינים ועמידים מאוד אולם, אין מחשב, תהיה היצרנית אשר תהיה, שלא יתקלקל לפחות פעם אחת בימי חייו. זאת ועוד, כמעט תמיד קיים איזה דגם של מחשב שלא יצא כמתוכנן וידוע כעושה בעיות, תופעה זו חוצה יצרניות.

על מנת לבצע תיקון של לוח אם במחשב נייד אסוס, על הטכנאי להכיר את דגמי היצרנית, להכיר את הדגמים הבעייתיים ומחלותיהם, ולהיות מסוגל לתקן כל תקלה. מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס, תלוי בדגם המחשב ובתצורת לוח האם שלו.

טכנאי מחשבים לתיקון לוח אם של חברת אסוס

מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס תלוי לא מעט ברמת הידע וההיכרות של טכנאי המחשבים, עם יצרנית מחשבים זו. טכנאי מיומן ומנוסה עם מחשבים ניידים של חברת אסוס, יקצר עבורכם את זמן התיקון וכנראה ייצר הפחתה במחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס.

טכנאי מיומן ומנוסה ידע מיד לאבחן את התקלה בלוח האם וידע לומר לכם, האם לתקן את התקלה או שעדיף לבצע החלפה של רכיב על גבי הלוח, או החלפה של לוח האם כולו. מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס מושפע בין השאר מהידע והניסיון של טכנאי המחשבים עם דגמי היצרנית.

תיקון והחלפה או מחשב חדש?

בואו נדבר על תקלה בלוח האם במחשב נייד אסוס ועל תקלות נוספות. מניסיונם של טכנאי מחשבים המתמחים במחשבי אסוס, ברוב גדול של המקרים, התקלות מסתכמות ברכיב אחד שיש להחליף במחשב ועלות ההחלפה הממוצעת נעה בין 200 ל- 500 שקלים, עלות שמצדיקה החלפה המהווה תיקון של המחשב, ולא החלפה של המחשב.

במקרים מאוד נדירים, בהם מספר רכיבים אלקטרוניים מתגלים כתקולים, המחיר הכולל של תיקונם או החלפתם גבוה ביותר, לכן, יהיה עדיף לרכוש מחשב חדש ולהימנע מהתיקון. על פי רוב, מחשבים שעלות רכישתם הייתה גבוהה משתלם בכל מקרה לתקן ולא להחליף בחדש. מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס מתכנס גם הוא למשוואת הכדאי לתקן ולא להחליף מחשב.

מקרה נדיר כשמדובר בחברת אסוס

תקלה בלוח האם של מחשב נייד אסוס היא אירוע נדיר ביותר, קורה אחת לכמה שנים בדרך כלל. לוח האם של אסוס ידוע כרכיב אמין שמחזיק מעמד שנים רבות ללא כל תקלה. מתי בכל זאת עלולה להיות תקלה בלוח האם של מחשב נייד אסוס? הדבר עשוי לקרות עקב תקלה ברכיב אלקטרוני אחר שגורמת לתקלה בלוח האם.

למשל, תקלה במאוורר של לוח האם, תקלה שתייצר התחממות יתר של הלוח וזו, עלולה לייצר תקלה בתפקוד לוח האם עקב ההתחממות. השאלה, מה יהיה מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס? כנראה לא תעלה על דל שפתותיכם במהלך חייו של מחשב האסוס שלכם.

מה ההבדל במחיר תיקון או החלפה של לוח אם, בין דגמים שונים של חברת אסוס?

אכן קיימים הבדלים במחירי התיקון וההחלפה של לוחות אם בדגמי מחשבים ניידים שונים של חברת אסוס. הסיבה להבדלים אלה נובעת בעיקר מעלות הרכיב עצמו כלומר, עלות לוח האם של המחשב, או רכיבים אלקטרוניים המהווים חלק ממנו ויש לתקן או להחליף אותם. באופן כללי, ככל שהמחשב יקר יותר, עלות חלקי החילוף שלו תהיה יקרה גם היא.

ככל שמדובר במחשב מדגם ישן יותר, עלות חלקי החילוף והתיקונים תהיה קטנה יותר. למרות האמור לעיל, ישנם תיקונים והחלפות שמחירם בכל הדגמים יהיה זהה: החלפת שקע טעינה, תיקון בעיות בצירים, תיקון מערכת ההפעלה ועוד. הסיבה לכך, מדובר למעשה באותה הפעולה בכל המחשבים, ללא קשר לדגם של המחשב. מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס יושפע בעיקר מהוותק של המחשב שברשותכם.

 מה יהיה מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס?

קיימים סקרים אמינים בנושא ובכל הסקרים הללו מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס נע בין 600 ל- 1100 שקלים, ממוצע עלות בסך של 850 שקלים. מדובר בסכום לא זול ומעט מרתיע ואולם, חשוב להזכיר, תקלה בלוח האם של מחשב המיוצר על ידי חברת אסוס היא אירוע די נדיר לכן, אין מה להיכנס ללחץ מהעלות היחסית לא קטנה של התיקון, זהו מספר תיאורטי בעיקרו.

תפקידו של לוח האם במחשב נייד

דברנו הרבה עד כה על לוח האם של המחשב אולם, לא הסברנו כלל מה תפקידו של הרכיב האלקטרוני הזה. אז למי שאיננו בקיא ברזי המחשבים, לוח האם הינו לוח אלקטרוני, מרובה צ'יפים קטנים וחשובים, הוא מהווה את הבסיס בכל מחשב נייד וגם נייח. לוח האם הוא הלב הפועם של המחשב שלכם, הוא אחראי על כל רכיבי החומרה וזו עיקר פעילותו.

כל צ'יפ שנמצא בלוח האם עלול להתקלקל ולכן, תקלה בצ'יפ אחד כנראה תשבית את פעילות המחשב. אי לכך, התפקיד של טכנאי המחשבים במקרה של תקלה בלוח האם הינו איתור הרכיב שאינו מתפקד, תיקונו או החלפתו. איתור הרכיב התקול מתבצע באמצעות ציוד ייעודי מתקדם ובסביבה סטרילית. מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס תלוי באופי התקלה ובכמות הצ'יפים שנמצאו לא תקינים בלוח.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?