מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת דל

מחפשים טכנאי מחשבים? ריכזנו עבורכם את טכנאי המחשבים והמעבדות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

לוח האם של המחשב הנייד הוא הלב הפועם של המחשב, על פיו יישק דבר, הוא זה שקובע את יכולות החומרה, את יכולות ההרחבה העתידיות ואת רמת הביצועים הכללית של המחשב, מכיוון שדרכו יוצאת לפועל כל פעולה. במחשבים ניידים, כל רכיבי המחשב מתחברים אל לוח האם ואי לכך, חשיבותו גדולה מאוד ובעיקר תקינותו.

במידה ולוח האם של המחשב הנייד תקול, המחשב שלכם לא יעבוד ולא יוכל לבצע כל פעולה שהיא. תיקון לוח אם במחשב נייד הוא דבר אפשרי אולם, לא בכל מצב של תקלה. המאמר הבא עוסק במחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת דל.

מי אתה לוח האם?

לוח האם הינו המרכיב המרכזי במחשב הנייד, תפקידו לקשר ולתאם בין רכיבי המחשב השונים, על מנת שביצועי המחשב יהיו טובים, מהירים, יעילים ויוציאו את המיטב מהמחשב הנייד. על גבי לוח האם נמצאות תושבות להתקנת זיכרונות וכרטיסים שונים שנועדו להרחבות שונות בעתיד.

תיקון לוח אם במחשב נייד הינה פעולה קריטית שמצילה את פעילות המחשב ומחזירה אותו לתפקוד מלא. מחשבי דל ידועים כמחשבים טובים ועדין, גם במחשבי דל מתקיימות לעיתים תקלות לרבות, תקלות בלוח האם של המחשב. מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת דל הוא אלמנט חשוב מכיוון שמחשב ללא לוח אם תקין, זה כמו מכונית ללא צמיגים על הגלגלים שלה.

מה גורם לתקלות בלוח האם של המחשב הנייד?

התקלה השכיחה ביותר בקרב לוחות אם של מחשבים ניידים הינה התחממות יתר של הלוח. תקלה זו נובעת, על פי רוב, בעקבות תקלה אחרת שקוראת במערכת הקירור של המחשב. תקלה במערכת הקירור נגרמת בדרך כלל כתוצאה מאבק שמצטבר על פתחי האוורור במחשב.

סיבה נוספת מוכרת מאוד, הגורמת לתקלה בלוח האם קשורה בסוג של תאונה בה נשפך נוזל כזה או אחר על המחשב הנייד. מהר מאוד מתפתחת   קורוזיה על לוח האם ורק תגובה ממש ממש מהירה, כלומר, ניתוק המחשב מיד מהחשמל, ייבוש ראשוני של המחשב באמצעות מגבת, הזמנת טכנאי מחשבים שיגיע SOS, וייבש היטב את המחשב מבפנים ומבחוץ,

תוכל אולי להציל את לוח האם. במקרה כזה השאלה מה יהיה מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת דל למשל, יהיה מאוד רלוונטי אם המחשב שלכם הינו של דל. הדברים נכונים לגבי כל המחשבים הניידים של כל היצרניות.

כיצד תזהו תקלה בלוח האם של מחשב דל?

אמנם אינכם טכנאי מחשבים מקצועיים אולם, גם אתם תוכלו לזהות תקלה שכנראה קשורה בלוח האם של המחשב הנייד שלכם. מחשב נייד דל כמו כל מחשב נייד אחר יראה מספר תופעות שעשויות לרמוז על כך שתקלה בלוח האם של המחשב אכן קיימת.

מחשב שאינו מגיב כלל ופשוט לא נדלק, מחשב שנדלק אך לא מעלה תצוגת מסך, מאוורר שאינו עובד, נורות בקרה שלא נדלקות ועוד. במידה ובמחשב שלכם מתקיימת אחת התופעות האלה, הזמינו טכנאי מחשבים מוסמך לביצוע תיקון לוח אם במחשב נייד. מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת דל יהיה מושפע מאופי התקלה שהתגלתה בלוח האם.

החלפת לוח אם במחשבים ניידים לרבות מחשבי חברת דל

מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת דל לא יהיה רלוונטי בחלק מהמקרים מכיוון שתקלות מסוימות בלוח האם של המחשב הנייד ניתן להסדיר אך ורק על ידי החלפת לוח האם. לא לכל טכנאי מחשבים ישנה גישה לרכיבי מחשב חדשים ולכן, במצב של תקלה בלוח האם, מומלץ ללכת למעבדת מחשבים מקצועית שם, על פי רוב, נמצאים כל רכיבי המחשב לכל יצרנית מחשבים.

במעבדות מחשבים מקצועיות קיים מחסן רכיבים אלקטרוניים ובו ניתן למצא רכיבי מחשב לכל היצרניות הגדולות כגון: אסוס, לנובו, אייץ' פי וכמובן חברת דל. מעבדות אלה תבצענה עבורכם בצורה מהירה החלפת לוח אם לחדש ומתאים למחשב שלכם. מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת דל יהיה במקרים מסוימים, מחיר החלפת לוח האם.

מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת דל

מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת דל ינוע בין 400 ל- 600 שקלים, בעוד שמחיר החלפת לוח האם במחשב נייד של חברת דל יעלה לכם בין 650 ל- 900 שקלים. אי לכך, שווה לנסות לתקן את לוח האם לפני שמבצעים החלפה שלו, מכיוון שקיים הפרש די גדול בין מחיר תיקון והחלפה של לוח אם במחשב דל.

חשוב לציין, ברוב יצרניות המחשבים קיים פער המחירים הזה בין תיקון להחלפה, גובה הפער משתנה מעט בין יצרנית ליצרנית. מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד דל יהיה בממוצע כ- 500 שקלים.

תחזוקה שוטפת מונעת תקלות בלוח האם

תחזוקה שוטפת טובה של המחשב הנייד בכלל ולוח האם בפרט, עשויה לדחות את היום בו תדרשו לבצע תיקון או החלפה של לוח אם במחשב הנייד. חשוב להימנע לחלוטין משתיית משקאות מכל סוג שהוא לרבות מים, ליד המחשב שלכם, נוזלים הם אויב מושבע של רכיבים אלקטרוניים.

בצעו מעת לעת ניקוי של פתחי האוורור במחשב שלכם ואחת לחצי שנה, בצעו ניקיון מחשב נייד מקצועי במעבדת מחשבים מקצועית. תחזוקה טובה של המחשב עשויה למנוע תקלות בלוח האם ולמנוע מכם את הצורך לבצע תיקון מטריד שהוא אינו הכרח המציאות. מחיר תיקון לוח אם במחשב נייד של חברת דל יכול להיות לא רלוונטי אם שומרים על המחשב.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?